جاباما
۴۸۷۵۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تشکر هیو جکمن از هوادارانش

در نخستین نمایش عمومی فیلم «لوگان» که آخرین فیلم «اکس-من» با حضور هیو جکمن است، بازیگران و خالقان پروژه درباره خشونت آن و اینکه چرا درخور بود صحبت کردند.

روزنامه بانی فیلم: در نخستین نمایش عمومی فیلم «لوگان» که آخرین فیلم «اکس-من» با حضور هیو جکمن است، بازیگران و خالقان پروژه درباره خشونت آن و اینکه چرا درخور بود صحبت کردند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، در پیش نمایش جمعه شب فیلم «لوگان» در نیویورک که نهمین و آخرین باری است که هیو جکمن در مجموعه فیلم های «اکس-من» نقش ولورین را بازی کرده، او پر از حس تشکر و قدردانی بود.
تشکر هیو جکمن از هوادارانش

او به هواداران فیلم در نمایش فیلم در لینکلن سنتر که مثل شخصیت او چنگال روی دست های شان داشتند گفت: «مثل یک رویا می ماند. بعد از ۱۷ سال، احساس می کنم تک تک هواداران ولورین و اکس-من را در خیابان دیده ام. راستش را بگویم این ۱۷ سال بدون شما ممکن نمی شدند. من عاشق این شخصیت هستم و عاشق شماها هستم.»

در حین معرفی فیلم، جیمز منگولد کارگردان آن از کمپانی فاکس به خاطر آزادی برای اجرای بینش خود تشکر کرد - به هواداران گفت «اگر این را دوست ندارید بیایید سراغ من!» - و از جکمن که تا حالا با او سه فیلم ساخته (دو فیلم ولورین و فیلم سال ۲۰۰۱ «کیت و لئوپولد») تشکر کرد. در حالیکه بقیه بازیگران فیلم هم کنارش حضور داشتند، او درباره جکمن گفت: «او در خیلی چیزها خیلی خوب است. در این فیلم خیلی هایش را نشان می دهد. علاوه بر این یکی از بهترین مردهایی هم هست که می توانید در زندگی تان با او کار و ملاقات کنید.»

درباره نقش آفرینی‌های جکمن در قالب نقش ولورین، منگولد به هیت ویژن گفت: «خیلی سخت است که چنین قدرت و همچنین اینطور احساسات عمیقی را بازی کرد و او این کار را مداوم در فیلمی پس از فیلم دیگر انجام داده است.»

سایمون کینبرگ تهیه کننده هم اضافه کرد: «او به صورت اتوماتیک یک نوع انسانیت و آسیب پذیری را به شخصیتی می‌آورد که بسیار خشن و زمخت است. بدون آن مهربانی زیرین، شخصیت او می توانست کاریکاتوری یک بعدی باشد.»

داستان این دنباله ساخت کمپانی فاکس در سال ۲۰۲۹ و زمانی رخ می دهد که انسان های جهش یافته با قابلیت های ویژه تقریبا به طور کل منقرض شده اند و شخصیت اصلی داستان یعنی ولورین هم از فاکتور ترمیم ضعیف شده اش رنج می برد. با این حال پروفسور اکس (پاتریک استوارت) یک ماموریت دیگر هم برای او دارد: کمک کردن به یک دختر جوان.

کینبرگ به هیت ویژن گفت که این فیلم درام با درجه R خشونت و بددهنی را هم بالا می‌برد. او می‌گوید: «می خواستیم مسئولانه برخورد کنیم؛ هر وقت خشونت به تصویر کشیده می شود، آدم حس می‌کند عواقب مستقیمی برای آن به وجود می آید. اگر با چنگ به سر کسی ضربه وارد می شود، او می میرد. ولی این مسئله همیشه در فیلم های «اکس-من» یا هر فیلم دیگری صدق نمی‌کند.»

الیزابت رودریگز بازیگر هم این حرف را تایید کرد و گفت: «خشونت فیلم بلاعوض نیست، در حقیقت فقدان ها را نشان می دهد و اینکه چه بهایی خواهند داشت. این ها موضوع های جهانی و بزرگسالانه هستند. روی من تاثیر گذاشتند.»

استوارت شخصا از این تغییر در لحن فیلم راضی بود چون «بعد از ۱۷ سال بازی کردن نقش یک شخصیت درست کار، هوشمند، احساساتی، خوش سخن و مهربان، وقتی فیلمنامه ای را دریافت کردم که داستانش در آینده به وقوع می پیوست و شخصیتم گیج شده بود، گم شده بود، مریض و عصبانی و بسیار خطرناک بود، برایم حیرت انگیز بود!»

جکمن بازیگر سرشناس استرالیایی هفته پیش با اولین افتتاحیه جهانی فیلمش در جشنواره فیلم برلین، اعلام کرد برای همیشه با این نقش خداحافظی می‌کند.

جکمن همانجا اعلام کرد پنجه‌های آهنی را برای همیشه کنار می‌گذارد، هر چند اعتقاد دارد به قلب این شخصیت دست یافته بود.

وی نخستین بار در فیلم «مردان ایکس» ساخته برایان سینگر در سال ۲۰۰۰ در نقش ولورین ظاهر شد و در طی این مدت با میلیون‌ها طرفدار این شخصیت که از کمیک بوک‌های مارول بیرون آمده ارتباطی نزدیک داشت.

«لوگان» روز سوم مارس اکران می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج