۴۸۹۷۱۶
۱۰ نظر
۵۰۱۴
۱۰ نظر
۵۰۱۴
پ

اعلام نارضایتی برخی خریداران سیم‌کارت USIM

اخیرا شرکت همراه اول پیامک‌هایی برای مشترکانش ارسال و به آنها اعلام کرده که در قالب طرح تشویقی این اپراتور افراد مذکور می‌توانند سیم‌کارت‌های خود را به طور رایگان به USIM ارتقا دهند اما ...

وب سایت تک شات:همانطور که حتما تا کنون در جریان قرار گرفته اید اخیرا شرکت همراه اول پیامک‌هایی برای مشترکانش ارسال و به آنها اعلام کرده که در قالب طرح تشویقی این اپراتور افراد مذکور می‌توانند سیم‌کارت‌های خود را به طور رایگان به USIM ارتقا دهند.
اعلام نارضایتی برخی خریداران سیم‌کارت USIM
اما طی هفته‌های گذشته برخی مشترکان اپراتور اول که نسبت به تعویض سیم کارت خود اقدام کرده اند، مدعی‌ شده‌اند پس از تهیه سیم‌کارت‌های نسل 4 این اپراتور مشکلاتی برایشان رخ داده و در برخی موارد از سوختن سیم‌کارت‌شان انتقاد می‌کنند. البته اپراتور اول تاکید دارد سیم‌کارت‌های نسل4 همراه اول فاقد مشکل بوده و این مشکلات می تواند از سمت گوشی مشترک ایجاد شده باشد.
برخی مشترکان همراه اول اینگونه عنوان می‌کنند که پس از خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت USIM، زمانی که آن را در گوشی تلفن همراه خود قرار می‌دهند، پین کدی که در قالب بسته‌سیم‌کارت به آنها ارائه شده عمل نکرده و پس از چند بار اعلام کد مربوطه، سیم‌کارت آنها از دسترس خارج شده و دیگر قادر به استفاده از آن نیستند.

بدین ترتیب مشترکان در برخی موارد از سوختن سیم‌کارت‌های جدیدی که خریداری می‌کنند گله‌مند بوده‌اند، اما پیگیری این موضوع از سوی اپراتور گویای آن است که در سیم‌کارت‌های نسل چهار این اپراتور مشکلی وجود نداشته و اگر در مواردی معدود مشترکی با چنین موردی مواجه شده این احتمال وجود دارد که بدلیل عملکرد کاربر یا دستگاه مورد استفاده مشکلی بوجود آمده باشد.

طبق اعلام کارشناسان فنی همراه اول این احتمال وجود دارد که رخ دادن چنین مشکلی به دلیل عدم همخوانی نوع گوشی با سیم‌کارت باشد. به عبارت دیگر زمانی که مشترکان نسبت به تهیه USIM اقدام می‌کنند بهتر است گوشی تلفن همراه آنها به گونه‌ای باشد که قادر به پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطی باشد، در غیر این صورت اگر USIM بر روی این گوشی‌ها قرار گیرد به دلیل عدم همخوانی ممکن است ارتباطات فرد دچار مشکلاتی شود.

همچنین بنابر توضیحات ارائه شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، در برخی موارد که مشترکان معتقدند سیم‌کارت آنها سوخته نیز این موضوع درست نبوده و تنها ممکن است سیم‌کارت برخی مشترکان به دلیل وارد کردن اشتباه کد در حالت قفل شده قرار گیرد.

طی ماه‌های گذشته شرکت همراه اول پیامک‌هایی برای مشترکانی که از دستگاه‌های پشتیبانی کننده 4G استفاده می‌کنند ارسال کرده و به آنها اعلام کرده است در قالب طرح تشویقی این اپراتور افراد مذکور می‌توانند سیم‌کارت‌های خود را به طور رایگان به USIM ارتقا دهند. البته به طور موازی اپراتور با بررسی وضعیت مشترکان خود، افرادی که دارای چنین گوشی‌هایی هستند را شناسایی کرده وعلاوه بر ارسال پیامک برای آنها این لیست را در اختیار دفاتر خود نیز قرار داده است. بدین ترتیب اگر فردی که شماره او در این لیست اشاره شده نسبت به تعویض سیم‌کارت خود اقدام کند این امکان برای او مهیاست که بدون پرداخت هزینه USIM دریافت کند.

حال ممکن است برخی مشترکان همراه اول در همین فاصله زمانی نسبت به تهیه گوشی تلفن همراه با قابلیت پشتیبانی از 4G اقدام و به دنبال این موضوع نسبت به تهیه USIM اقدام کرده باشند. در این شرایط با توجه به این‌که شماره این افراد در لیست تهیه شده اپراتور قرار ندارد، ممکن است برای ساعاتی نوعی عدم تطابق دیتا بیس موجب شود فرد متقاضی مشمول طرح رایگان تعویض سیم کارت نشود.

هزینه تعویض سیم‌کارت‌های عادی به USIM در اپراتور اول برای هر سیم‌کارت دائمی معادل7000 تومان و برای سیم‌کارت‌های اعتباری رقمی معادل 5000 تومان است که البته به مناسبت بهمن‌ماه تعویض این سیم‌کارت‌ها برای مشترکان دارای گوشی با قابلیت پشتیبانی 4G اپراتور اول در ماه یازدهم سال رایگان در نظر گرفته شده بود که تا پایان سال ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه بعد از تعویض سیم کارت آنتن دهی در حد افتضاح شده و

    • علی اصغر

      بعدازتعویض سیم کارت مبلغ هفت هزارتومن توقبض هزینه تعویض اومد آنتن دهی هم افتضاح شدگوشیم ال جی جی3 هست واز 4Gهم پشتیبانی میکنه.

    • محمد

      سلام . تعویض مجانی نیست ظاهرا هر دفتری برای خود نظری دارد به هر حال هزینه ای برای دریافت منظور می شود مراجعه برای تعویض سیم کارتی که کار نکرده هم باعث پرداخت مجدد هزینه می شود . وضعیت آنتن دهی هم ... ! بگذریم ... شاد و سلامت باشید .

    • بدون نام

      باور نمیکنید اما گوشی s6 من کلا قفل شد مجبور شدم فلش کنم

    • mos

      بخدا از من ده هزار و پانصد هزار هم گرفتند اینترنتش هم واقعا افتضاحه.

    • بدون نام

      پیشنهاد میکنم رایتل و تست کنید قطعا پشیمان نمیشید
      نتش پایدار و باثبات مکالمه هم رایگان ( دکا )

    • احسان

      سلام، بعد از تبدیل سیم کارت به USIM متاسفانه هیچ سایتی بازنمیشه، هدیه اینترنت هم که گفته بودند خبری نیست. قبل از تبدیل سیم کارت سایتها بخوبی باز می شدند، گوشی هیچ مشکلی نداره، اطلاع دادیم، متاسفانه هیچ خبری نیست.

    • مهدی رجائی نژاد

      بله من بار اولی سه عدد سیم دوتا از خود ویکی از شخص دیگری که هر عدد ۶۶۰۰تومان گرفته اند وچند روز بعد یکی از آنها سوخت مجددا مراجعه ۶۶۰۰تومان دیگر کرفتند که با این سیم بسته خرید اینترنتی سرعت اصلا قبلا با سیم ایرانسل بهتر بود در صورتیکه فور جی هم می باشد ولی سیمی دادن جی سه است

    • بدون نام

      مدیران همراه اول انتن دهی4gواقعا بده مشتریاتون اینجوری میپره

    • مهران افشار

      باسلام اینو میگن رایگان ولی وقتی میری میگن ۵ هزارتومان هزینه اش بعد اینترنت رایگان هم نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج