۴۹۱۰۵۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پورشه پانامرا اسپرت توریزمو رونمایی شد

بعد از مدت‌ها، پورشه دوباره محصولی ساخته که همه جا از آن صحبت می‌کنند: برادر دوقلوی پورشه پانامرا هفته آینده در نمایشگاه ژنو رونمایی می‌شود.

وب سایت جی اس ام: بعد از مدت‌ها، پورشه دوباره محصولی ساخته که همه جا از آن صحبت می‌کنند: برادر دوقلوی پورشه پانامرا هفته آینده در نمایشگاه ژنو رونمایی می‌شود.
پورشه پانامرا اسپرت توریزمو رونمایی شد

پورشه نام محصول جدیدش را پانامرا اسپرت توریزمو گذاشته است تا ثابت کند آن پانامرای مفهومی را، که سال ۲۰۱۲ باهمین نام معرفی کرد، برای چنین روزی ساخته بود!
پورشه پانامرا اسپرت توریزمو رونمایی شد

اسپرت توریزمو برپایه نسل دوم پانامرا ساخته شده و اگر به جزییاتش دقت کنید می‌بینید که به غیر از قسمت انتهایی خودرو، میان این دو مدل تفاوت‌های بسیار ناچیزی وجود دارد. پورشه می‌گوید که اسپرت توریزمو نه در کلاس سدان‌ها قرار دارد، نه می‌توان آن‌را استیشن نامید است و نه در گروه خودروهای اسپرت جای می‌گیرد. پس اسپرت توریزمو دقیقا چه چیزی است؟! ما به این کلاس از خودروها می‌گوییم شوتینگ بریک.
پورشه پانامرا اسپرت توریزمو رونمایی شد

همین ابتدای کار باید یک نکته جالب را بشنوید؛ اسپرت توریزمو با اینکه آن صندوق عقب کشیده پانامرا را ندارد ولی گنجایش محفظه بار آن از پانامرا بیشتر است طوریکه حجم صندوق عقب پانامرا به ۴۹۵ لیتر می‌رسد اما این میزان برای اسپرت توریزمو ۵۲۱ لیتر است! همچنین در پانامرا با خواباندن صندلی‌های ردیف، این حجم تا ۱۳۰۴ لیتر افزایش می‌یابد اما در اسپرت توریزمو این حجم اندکی بیشتر و معادل ۱۳۸۷ لیتر است.

پورشه پانامرا اسپرت توریزمو رونمایی شد

اسپرت توریزمو گنجایش ۱+۴ نفر را دارد یعنی در ردیف عقب صندلی‌ها مشابه پانامراست و فقط دو سرنشین در آن راحتند و نفر سوم تنها باید در مواقع اضطراری سوار شود! کابین خودرو در ظاهر تفاوتی با کابین پانامرا ندارد اما چون جزییاتی از آن منتشر نشده است پس هنوز نمی‌توان با قطعیت درمورد آن نظر داد.

پورشه پانامرا اسپرت توریزمو رونمایی شد

اسپرت توریزمو با همان پیشرانه‌های پانامرا وارد بازار می‌شود که قدرت خروجی‌شان در مدل‌های مختلف و همچنین قیمت پایه‌ای هرکدام را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. قیمت پایه‌ای اسپرت توریزمو تفاوتی چندانی با قیمت پایه‌ای پانامرا ندارد ولی اگر دقیق‌تر بگوییم اسپرت توریزمو در آمریکا حدود ۵۰۰۰ دلار و در اروپا حدود ۷۰۰۰ یورو از برادرش گران‌تر است. پیش‌فروش این آلمانی لوکس هم‌اکنون آغاز شده اما تحویل آن در اروپا از اواسط مهرماه ۱۳۹۶ و در سایر بازارها نیز از اواخر پاییز ۹۶ خواهد بود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
پورشه پانامرا اسپرت توریزمو رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینو میخرم

    • بدون نام

      هرکه پراید ویا خودرو فرسوده داره تحویل بده و با اقساط بلندمدت و با سود پایین صاحب یکی از این خودروها شوید
      برگرفته از آرزوهای دست نیافتنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج