۴۹۱۷۳۸
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

مهم ترین هکرهای بازداشت شده در سال ۲۰۱۶

کلمه ی هکر اصطلاحی است که برای افراد ماهر در برنامه نویسی استفاده میشود. هکرها، دارای مهارت زیادی در زبان ماشین و سیستم عامل های مختلف هستند.

وب‌سایت سخت افزار: کلمه ی هکر اصطلاحی است که برای افراد ماهر در برنامه نویسی استفاده میشود. هکرها، دارای مهارت زیادی در زبان ماشین و سیستم عامل های مختلف هستند. این افراد در حل مشکلات نامطلوب نیز مهارت خاصی دارند و معمولاً در شرکت های کوچک به عنوان عوامل اطلاعاتی، مشغول به تفسیر کدهای رقیبان هستند.
با این حال هک کردن یک مفهوم منفی است و نماد هکرها، افرادی با کلاه سیاه است. این افراد با آسیب رساندن و تغییر منابع شبکه، دزدی اطلاعات و غیر قابل استفاده کردن شبکه برای افراد، مشکلات جبران ناپذیری به وجود می آورند. در نتیجه برای متوقف کردن جرم های اینترنتی، پلیس و سازمان امنیت تصمیم به دستگیری هکرها گرفت؛ در این راستا چند هکر برجسته در سال ۲۰۱۶ دستگیر شدند که در این مقاله این افراد را معرفی میکنیم.
مهم ترین هکرهای بازداشت شده در سال 2016

Ardit Ferizi

یک شهروند کزوویی، در سن ۲۰ سالگی به دلیل حمایت های مادی کشور های اسلامی چون عراق و شام، تشکیل یک سازمان تروریستی خارجی و دسترسی به اطلاعات محرمانه و ارائه ی آن به داعش دستگیر شد و به ۲۰ سال زندان محکوم شد.این اطلاعات محرمانه شامل اسامی، ایمیل، پسورد، موقعیت مکانی و شماره ی تلفن ۱۳۵۱ نفر از افراد نظامی و کارکنان دولتی بود.
مهم ترین هکرهای بازداشت شده در سال 2016

Harold T.Martin

Harold Thomas Martin پیمانکار سابق دولت، به سرقت۵۰ ترابایت از اطلاعات آژانس امنیت ملی متهم شد و اطلاعات به سرقت رفته شامل، ۵۰۰ میلیون صفحه از پرونده های محرمانه دولت در زمینه ی دفاع ملی بود. مارتین تصمیم گرفت این اطلاعات را به یک شرکت بفروشد ولی در نهایت در ۵ اکتبر ۲۰۱۶ دستگیر شد و در حال حاضر به قید وثیقه، آزاد است تا پرونده ی او مورد بررسی قرار گیرد.
مهم ترین هکرهای بازداشت شده در سال 2016

Mike، کلاهبردار نیجریه

مایک، کلاهبردار 40 ساله نیجریه ای معروف به شاهزاده ی کلاهبرداری در ایمیل است. او به افراد، پیشنهاد انتقال هزاران دلار با وعده ی جوایز وسوسه انگیز را داده بود. مایک، زیر مجموعه ای متشکل از 40 بیش از نفر در سراسر نیجریه، مالزی، آفریقای شمالی و دیگر قربانیان فریب خورده در سراسر جهان را در اختیار داشت. او همچنین در زمینه ی ارائه ی نرم افزارهای مخرب،کلاهبرداری های آنلاین و اتصال به حساب بانکی افراد در چین، اروپا و ایالات متحده فعالیت میکرد. به لطف یک عملیات مشترک بین اینترپل و EFCC نیجریه، مایک در سال 2016 در هارکوت(جنوب نیجریه)، به جرم هک، توطئه و بدست آوردن پول در این زمینه دستگیر شد.
مهم ترین هکرهای بازداشت شده در سال 2016

Paul Biteng, Juenel de Asis هکرهای فیلیپینی

در تاریخ 27 مارس 2016 افرادی ناشناسی، وب سایت کمیسیون انتخابات فیلیپین را هک و مخدوش کردند. در طول این مدت، پرونده ی 55 میلیون رای دهنده به بیرون درز پیدا کرد. در 20 آوریل 2016، یک فرد 20 ساله، فارغ التحصیل رشته ی IT، به نام پل بیتنگ، توسط اداره ی ملی تحقیقات، شناسایی شد و به هک این سایت اعتراف کرد. او همچنین اعتراف کرد که علت هک، نشان دادن آسیب پذیری این وب سایت بود. علاوه بر این، در تاریخ 29 آوریل 2016، فرد 23 ساله ای، فارغ التحصیل علوم کامپیوتر، به دلیل دخالت در این هک دستگیر شد. در حال حاضر هر دو هکر، در انتظار حکم خود از طرف دادگاه هستند.
مهم ترین هکرهای بازداشت شده در سال 2016
Paul Biteng
مهم ترین هکرهای بازداشت شده در سال 2016
Juenel de Asis

هکر اینستاگرام

اینستاگرام، اپلیکیشن موبایلی است که به کاربر اجازه ی به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو را میدهد. هک شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و غیره برای هکرها جذابیت زیادی دارد. دو هکر نوجوان که نامشان اعلام نشده است؛ با استفاده از مهندسی خاصی، شروع به فریب تعداد زیادی از کاربران آمریکایی کردند و حساب های کاربریشان را هک کردند. پلیس این مجرمان اینترنتی را که دو جوان ۱۸ ساله بودند؛ در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۶ در ایالات متحده دستگیر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج