۴۹۲۸۹۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مینی، مدل کانتری‌من پلاگین را معرفی می‌کند

نام مینی بری همه یادآور خودروهای کوچک و نوستالژی مستربین است. اما این خودروساز راه زیادی را تا امروز طی کرده تا به جایگاه امروزش برسد. این شرکت که زیرمجموعه‌ی ب‌ام‌و محسوب می‌شود، قرار است نسخه‌ی پلاگین هیبرید مدل «کانتری‌من» (Countryman) را معرفی کند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: نام مینی بری همه یادآور خودروهای کوچک و نوستالژی مستربین است. اما این خودروساز راه زیادی را تا امروز طی کرده تا به جایگاه امروزش برسد. این شرکت که زیرمجموعه‌ی ب‌ام‌و محسوب می‌شود، قرار است نسخه‌ی پلاگین هیبرید مدل «کانتری‌من» (Countryman) را معرفی کند.
مینی، مدل کانتری‌من پلاگین را معرفی می‌کند

این خودرو از یک پیشرانه‌ی بنزینی ۳ سیلندری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد. در مجموع کانتری‌من پلاگین توانایی تولید قدرت ۲۲۴ اسب‌بخار دارد. یک جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار هم کانتری‌من را همراهی می‌کند. قدرت موتور برقی هم به چرخ‌های عقب این خودرو انتقال داده می‌شود. این در حالی است که کانتری‌من قادر است که هم‌زمان از هر دو پیشرانه‌ی بنزینی و برقی بهره‌ ببرد.
مینی، مدل کانتری‌من پلاگین را معرفی می‌کند
در این حالت این خودرو همانند خودروهای چهار چرخ محرک عمل می‌کند. برای به حرکت درآوردن این خودرو از حال سکون به مرز سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، تنها ۶٫۸ ثانیه زمان لازم است. این عدد از میانگین عملکرد خودروهای هیبریدی هم پایین‌تر است.
مینی، مدل کانتری‌من پلاگین را معرفی می‌کند

این خودرو می‌تواند به‌طور خودکار میان منبع بنزینی و برقی سوییچ کند. موتور برقی کانتری‌من در حالت سکون هم کار می‌کند؛ این باعث می‌شود که کانتری‌من به بیشترین مقدار از گشتاور لحظه‌ای دست پیدا کند. زمانی که سرعت این خودرو از ۸۰ کیلومتر بر ساعت بیشتر می‌شود، موتور بنزینی هم وارد عمل می‌شود. البته اگر راننده بخواهد که از قدرت باتری خودرو استفاده کند، می‌تواند به حالت Max eDrive سوییچ کند. این حالت کانتری‌من قادر است تا سرعت ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت بدون دخالت موتور بنزینی کار کند.
مینی، مدل کانتری‌من پلاگین را معرفی می‌کند

گستره‌ی پیمایش این خودرو ۴۰ کیلومتر است و برای شارژ کردن باتری‌ها هم بین ۲ تا ۴ ساعت زمان لازم است. در شرایط ایده‌آل و حالت ترکیبی، این خودرو به ازای ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ۲٫۱ لیتر بنزین مصرف می‌کند. اگرچه رسیدن به شرایط ایده‌آل در واقعیت امکان‌پذیر نیست. فضای بار این خودرو ۴۰۵ لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب می‌توان به مقدار ۱۲۷۵ لیتر هم دست پیدا کرد.
مینی، مدل کانتری‌من پلاگین را معرفی می‌کند

قیمت کانتر‌ی‌من مدل All۴ S E Hybrid از ۳۸٫۷۰۰ دلار شروع می‌شود. این خودرو از ۳ تیرماه در بازار انگلیس عرضه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج