جاباما
۴۹۳۳۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اکران مجدد نسخه‌ سه بعدی «Terminator ۲»

Distrib Films تاریخ اکران مجدد نسخه‌ی سه بعدی فیلم Terminator ۲: Judgement Day «نابودگر ۲: روز داوری» را مشخص کردند. این فیلم کلاسیک که توسط جیمز کامرون (James Cameron) کارگردانی شده و در سال ۱۹۹۱به اکران رسید.

وب سایت سینما گیمفا: Distrib Films تاریخ اکران مجدد نسخه‌ی سه بعدی فیلم Terminator ۲: Judgement Day «نابودگر ۲: روز داوری» را مشخص کردند. این فیلم کلاسیک که توسط جیمز کامرون (James Cameron) کارگردانی شده و در سال ۱۹۹۱به اکران رسید، از روز جمعه ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶ (۲۵ آگوست ۲۰۱۷ میلادی) بار دیگر در قالب نسخه‌ی سه بعدی روانه‌ی پرده‌های سینما خواهد شد.
اکران مجدد نسخه‌ سه بعدی «Terminator 2»

این برای نخستین بار است که دنباله‌ی فیلم «نابودگر» با هنرنمایی آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) در قالب این فرمت به اکران درخواهد آمد. نسخه‌ی اصلی فیلم «نابودگر ۲: روز داوری» در زمان اکران خود موفق به کسب ۵۱۹٫۸ میلیون دلار درآمد از گیشه‌های سراسر جهان شده است.

پیش از این نسخه‌ی سه بعدی فیلم مشهور دیگر جیمز کامرون، یعنی Titanic «تایتانیک» نیز موفق به کسب درآمدی ۳۴۳ میلیون دلار از گیشه‌های سراسر جهان شد. چندی پیش مشخص شد که جیمز کامرون بار دیگر به دنیای فیلم‌های «نابودگر» بازخواهد گشت و وظیفه‌ی نظارت بر روی دنباله‌ی بعدی این سری به کارگردانی تیم میلر (Tim Miller) را بر عهده خواهد داشت؛ هنوز جزئیاتی از این فیلم منتشر نشده است. تیم میلر نخستین تجربه‌ی خود را در زمینه‌ی کارگردانی با هدایت فیلم موفق Deadpool «ددپول» پشت سر گذاشت. همانطور که احتمالاً مطلع هستید میلر از کارگردانی ساخت دنباله‌ی این فیلم به دلیل اختلاف با ستاره‌ی آن کنار کشیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج