۴۹۳۵۱۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

با درگذشتگان عکس سلفی بگیرید!

یک شرکت از کره جنوبی اپلیکیشنی ساخته است که به کاربران خود امکان سلفی گرفتن با هر فرد اعم از اشخاص مرده و یا مشهور را داده است.

وب سایت کلیک: یک شرکت از کره جنوبی اپلیکیشنی ساخته است که به کاربران خود امکان سلفی گرفتن با هر فرد اعم از اشخاص مرده و یا مشهور را داده است.
با درگذشتگان عکس سلفی بگیرید!

شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن به نام ELROIS ، برای اپلیکیشن خود به "With Me" تنها به اسکن ۳D از چهره هر فرد نیاز دارد. در واقع، اپلیکیشن With Me امکان احیاء دوباره ی تصویر اشخاص را می دهد و به آن ها اجازه واکنش نشان دادن به آنچه که می گویید و حرکت در پیرامونتان را می دهد.

نکته ی جالب در مورد اپلیکیشن With Me صراحتا ساخته شده تا بتواند تصاویر را از نو خلق کرده و همچنین تصاویری با اشخاص موردعلاقه اما درگذشته تان ثبت کنید. آنان گفته اند با این اپلیکیشن کاربران قادرند تا به یک راه غلبه بر قلب های شکسته شان و سرگرمی با اشخاص مرحوم موردعلاقه شان دستیابی پیدا کنند.

سازندگان اپلیکیشن گفته اند به ساخت اسکن های ۳D آواتار افراد گفته شده است. این مدل ها سه بعدی بوده و به صورت متحرک ارائه می شود. با استفاده از فناوری مدل های سه بعدی آن ها قادرند به گفتگوها واکنش نشان داده و در پیرامون حرکت کنند.

شرکت کره ای سازنده ی این اپلیکیشن از این امر جهت ساخت آواتارها برای کاربران خود خوشحال است. این آواتارها می توانند اشخاص خانواده، دوستان و یا حتی افراد مشهور باشند. آواتارها قادرند کارهای شگفت انگیزتری هم بکنند. به طور مثال، اگر شما به آن ها بگویید "دوستت دارم!" واکنش مشابه نشان می دهند. آن ها نگاه ها، رفتارها و حالات دیگری به نمایش بگذارند که شاید این برای افراد موجب تسلی خاطر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج