۴۹۳۷۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کانسپت عجیب خودران فولکس‌واگن را ببینید

گروه خودروسازی فولکس‌واگن امروز در نمایشگاه ژنو از این کانسپت رونمایی کرد. این کانسپت «سدریک» (Sedric) نام دارد. سدریک، یک اتومبیل کاملا خودران است. بنابر این در داخل کابین این خودرو، دیگر خبری از فرمان و پدال نیست.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: گروه خودروسازی فولکس‌واگن امروز در نمایشگاه ژنو از این کانسپت رونمایی کرد. این کانسپت «سدریک» (Sedric) نام دارد. سدریک، یک اتومبیل کاملا خودران است. بنابر این در داخل کابین این خودرو، دیگر خبری از فرمان و پدال نیست.
کانسپت عجیب خودران فولکس‌واگن را ببینید
فولکس‌واگن ادعا می‌کند که این اولین وسیله‌ی نقلیه‌ای است که از بنیان برای رانندگی کاملا خودکار طراحی شده است. البته این را باید در نظر داشته باشیم که سدریک تنها یک کانسپت است. بدین معنی که این خودرو در عالم واقعیت وجود ندارد و تنها از افکار مهندسان و طراحان این شرکت آلمانی سرچشمه گرفته است.
کانسپت عجیب خودران فولکس‌واگن را ببینید

فولکس‌واگن باور دارد که سدریک، اهمیت ساخت ماشین‌های خودران را برای این شرکت به تصویر می‌کشد. نکته جالب در مورد سدریک آن است که می‌توان با فشردن دکمه‌ای از طریق سرویس‌های اوبر و لیفت سدریک را احضار کرد تا شما را به‌طور خودکار به مقصد برساند.
کانسپت عجیب خودران فولکس‌واگن را ببینید

کانسپت‌‌ها معمولا ظاهر خیال‌انگیزتری نسبت به محصولات متداول دارند؛ این ظاهر خیالی و عجیب به طراحی‌های اغراق‌آمیز و گاها فضایی آن‌ها برمی‌گردد؛ اما سدریک جدای ظاهر خیالی‌اش، چهره‌ی عجیبی هم دارد. ظاهری مثل یک توستر خشمگین.
کانسپت عجیب خودران فولکس‌واگن را ببینید

صرف نظر از چهره‌ی زودرنج سدریک، فولکس‌واگن می‌گوید که این اتومبیل خودران به عنوان یک دوست کنار خانواده‌ی شماست. بنابراین، احتمالا در آینده شاهد حضور پررنگ سدریک در سرویس‌های هم‌سفری باشیم و با چهره‌ی عجیب ولی جالب آن بیشتر دیدار کنیم. با این حال اگر چهره‌ی این توستر کمی آرام‌تر باشد، باعث ایجاد ارتباط بیشتری با مردم و مشتریان شود.
کانسپت عجیب خودران فولکس‌واگن را ببینید

در نمایشگاه CES امسال هم تویوتا از کانسپتی به نام i رونمایی کرد که از هوش مصنوعی Yui بهره‌مند بود. حالا که شرکت آلمانی فولکس‌واگن هم از این کانسپت جدید رونمایی کرده، احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حضور خودروهای هوشمند با ظاهر عجیب‌شان باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده و ویدیوی معرفی این خودرو را ببینید:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
کانسپت عجیب خودران فولکس‌واگن را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج