۴۹۳۷۶۲
۱۰ نظر
۵۰۱۴
۱۰ نظر
۵۰۱۴
پ

«کارپینو»، رقیب جدید اسنپ و تپسی

پس از ورود تاکسی های اینترنتی به کشور، حالا یک شرکت کانادایی – ونزویلایی با حمایت تاکسیرانی وارد رقابت با اسنپ و تپسی می شود.

وب سایت تک شات: پس از ورود تاکسی های اینترنتی به کشور، حالا یک شرکت کانادایی - ونزویلایی با حمایت تاکسیرانی وارد رقابت با اسنپ و تپسی می شود.
«کارپینو»، رقیب جدید اسنپ و تپسی

اپلیکیشن کارپینو که اخیرا به بازار آژانس های اینترنتی وارد شده، شیوه جدیدی را در پیش گرفته، بدین ترتیب که درخواست کاربران را دریافت می کند و صرفاً به تاکسی ها منتقل می کند و به همین دلیل هم مورد توجه و حمایت سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.

شرکت مادر این اپلیکیشن Blanclink نام دارد و دفتر مرکزی آن در کانادا قرار دارد. مدیر عامل این شرکت وحید اکبری است که پیشتر در ایران در صنعت ساختمان فعالیت داشت. این شرکت زیرمجموعه ای به نام Nekso دارد که اپلیکیشن درخواست تاکسی است. نکسو نخستین بار به شیوه ای متفاوت در ونزویلا آغاز به کار کرد و به جای آنکه خود رانندگان تاکسی را به خدمت بگیرد و مستقیما به آنها کار سفارش دهد با شرکت های موجود تاکسیرانی قرارداد بست و با آنها وارد مذاکره شد و از اعتراض کسب و کارهای سنتی دور ماند.

مدیران ایرانی این شرکت حالا و با توجه به شباهت هایی که در ساختار اقتصادی ایران و ونزویلا وجود دارد تصمیم به سرمایه گذاری در ایران گرفته اند و از استقبال خوب سازمان تاکسیرانی نیز برخوردار شده اند.

در همین خصوص رییس سازمان تاکسیرانی که قرار است تا دو هفته دیگر نام اپلیکیشن های مجاز را برای فعالیت به عنوان آژانس اینترنتی اعلام کند، روز گذشته در نشستی خبری جزییاتی از اپلیکیشن موبایلی سازمان تاکسیرانی را عنوان کرد.

میثم مظفر ضمن اعلام رونمایی از اپلیکیشن موبایلی جا به جایی مسافر متعلق به سازمان تاکسیرانی، گفت: «این روزها فضای شهر متاثر از فعالیت شرکت های اپلیکیشن موبایلی جا به جایی مسافران است، اما امروز اعلام می کنیم که نخستین سامانه و اپلیکیشن موبایلی جا به جایی مسافر متعلق به سازمان شرکت تاکسیرانی شهر تهران در نوروز ۹۶ فعالیت خود را آغاز می کند.»

وی ضمن بیان اینکه در چند روز آینده برند و نام تجاری این اپلیکیشن رسما اعلام می شود گفت که در مرحله اول ۸۰۰۰ راننده تاکسی آموزش های لازم را در دانشکده تاکسیرانی خواهند دید تا بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

وی افزود: «تنها تاکسی ها شهر تهران در این اپلیکیشن فعال هستند وپس از آن در ادامه آژانس های شهر تهران به این اپلیکیشن می پیوندند.»

رییس سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین افزود که این تاکسی ها در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد هم تردد دارند: «متاسفانه اپلیکیشن های موجود به چنین امکانی دسترسی ندارند و در صورت تردد در این محدوده کرایه بیشتری می گیرند. اما در اپلیکیشن سازمان تاکسیرانی نه تنها مشکلی برای تردد در این محدوده ها وجود ندارد بلکه با کمبود خودرو هم مواجه نیستیم.»

مظفر در خصوص نحوه درخواست خودرو از طریق این اپلیکیشن نیز گفت: «مسافران می توانند از خودروی هیبریدی، خودروی مدرن، خودروی ون یا راننده زن استفاده کنند و قیمت ها بسیار پایین تر از اسنپ و تپسی خواهد بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادر

      ینی خجالت داره بخدا ،دوتا نرم افزاربومی داریم کلی شغل ایجادشده باهاش،ورود رقیب خارجی خوبه عالیه اصن چون رقابت پیشرفت میاره،ولی آوردن رقیب خارجی توسط تاکسیرانی خیانت خیانت خیانته

    • بدون نام

      احسنت به تیز بینی تاکسیرانی !!!رقابت سالم درجابجایی مسافر ,, خدمات عالی وارزان ,, الحاق شدن آژانسهای تهران وووو دراین طرح مورد رضایت وحمایت ماست.

    • بدون نام

      این خوبه به شرطی که جلوی اسنپ و تپسی گرفته نشه و رقابتی باشه. نه اینکه برید اونا رو فیلتر کنین و تنها خود تاکسیرانی با این اپلیکیشنش کار کنه.

    • سعید

      مسافرکشی حق تاکسی هست چون بیمه گران و مالیات و شارژو معاینه فنی کوتاه و .... می پردازد.

    • masi

      بسیار کار خوبی کرده تاکسیرانی این حق راننده های تاکسی هست ولی با بی نظمی مردم که دخالت تو کار همدیگه میکنن ببا این یک سازمانه اینو باید مردم باید متوجه بشن مثل اینه که همه برن تو کار پزشکی بشن دکتر الانم همینطور شده همه شدن مسافر کش پس تکلیف این تاکسی هایی که به رانندگان دادن وباید ماهی خداد تومن قسطشو بدن چیکار باید کنن از کجا بیارن وقتی همه مسافر کش بشن فقط ترافیک زیاد میشه الانم کار خوبی کردن با نصب کارپینو از رانندگان تاکسی حمایت میکنیم

    • مهدی

      این نرم افزار خودش کپییه بعدش دانشکده تاکسرانی کجاست ما هم بدونیم ضمنا مردم اصلا از رانندگان تاکسی دل خوشی ندارن چون خون مردم کردن تو شیشه اژانسها هم که بدتر ساعت شلوغی ماشین ندارن یا اگه باشه دوبله سوبله اکثر ماشینها هم که داغونن

    • رضا

      قیمت هاش بیشتر از تپسی و اسنپه.راننده هاش هم همون راننده تاکسی هایی هستند که همه میشناسیم. متاسفانه هیچ آشنایی هم به اینترنت و نرم افزار تدارن.درخواست سفر میدی یا باید دو ساعت منتظر بشی و کنسل کنی یا این که آقا زنگ میزنه دو ساعت باید بهش توضیح بدی آدرست کجاست.

    • رویا

      واقعا نمیدونیم ما اگه نخوایم با تاکسی جایی بریم چیکار باید بکنیم،به خدا نون دیگران رو آجر کردن انصاف نیستا که حالا دست به دامنه بیگانه ها شدین،اونوقت میگن چرا کار نیست ،عاقبت بیگانه آوردن تو دور همین میشه دیگه

    • محمد

      اسنپ و تپسی از لحاظ خدمات بهتر و سریع تر هستن

    • تقی بندل

      ای بی وجدانها بترسیداز اه ونفرین راننده ها که بیچاره شون کردین کرایه مشهد ازاین هم پایینتر ماراننده ها چیکارکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج