۴۹۴۰۸۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تاریخ انتشار بازی Outlast ۲ مشخص شد

رد بارلز تاریخ انتشار بازی مورد انتظار و فوق ترسناک Outlast ۲ را مشخص کرد. بنا به گفته سازندگان، این عنوان ویدیویی در تاریخ ۲۵ آوریل سال میلادی جاری (مصادف با سه‌ شنبه ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی عرضه می شود.

وب سایت کلیک: استودیوی بازی سازی رد بارلز تاریخ انتشار بازی مورد انتظار و فوق ترسناک Outlast ۲ را مشخص کرد. بنا به گفته سازندگان، این عنوان ویدیویی در تاریخ ۲۵ آوریل سال میلادی جاری (مصادف با سه‌ شنبه ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی عرضه می شود.
تاریخ انتشار بازی Outlast 2 مشخص شد

همان طور که اطلاع دارید استودیوی بازی سازی رد بارلز (Red Barrels) در حال ساخت ادامه سری ترسناک Outlast ۲ می باشد. نسخه اول این عنوان ویدیویی که جز ترسناک ترین عناوین به شمار می رود، به موفق مطلوبی دست یافتو طرفداران نسبتا زیادی را به نیز کسب کرد. به همین علت، سازندگان فورا دست به کار شدند و ساخت دنباله این فرانچایز را آغاز کردند. حال پس از چندین ماه از رونمایی نسخه دوم این بازی، استودیوی رد بارلز به صورت رسمی تاریخ انتشار آن را اعلام و تایید کرد.

گویا استودیوی رد بارلز قصد دارد بازی Outlast 2 را در تاریخ ۲۵ آوریل سال ۲۰۱۷، مصادف با ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶، برای تمامی پلتفرم ها از جمله ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه کند. ضمن تایید این خبر، سازندگان از بسته کالکشن این فرانچایز نیز رونمایی کردند.

از آنجا که داستان بازی Outlast 2 ارتباط مستقیمی با داستان و اتفاقات نسخه پیشین خود دارد، لذا بسیاری از گیمرها و بازیکنان تا به امروز موفق به تجربه نسخه اول بازی اوت لست نشده اند. به همین خاطر، سازندگان با رونمایی از بسته کالکشن Outlast Trinity، تمامی بسته های الحاقی و نسخه های این فرانچایز را به صورت یکجا به فروش خواهند رسانید.
تاریخ انتشار بازی Outlast 2 مشخص شد
به عبارت دیگر، بسته Outlast Trinity شامل عناوین Outlast، Outlast: Whistleblower و Outlast 2 می باشد. اگر شما هم نسخه پیشین این سری را بازی نکرده اید و قصد تجربه نسخه جدید را دارید، پیشنهاد می کنیم که این بسته کالکشن را از دست ندهید.

ناگفته نماند هنوز قیمت نسخه استاندارد بازی اوت لست ۲ و بسته کالکشن Outlast Trinity به صورت رسمی توسط سازندگان اعلام نشده اند. در صورت انتشار جزئیات بیشتر، رسانه کلیک خبر مربوطه را فورا پوشش خواهد داد. همراه ما باشید…

شایان به ذکر است بازی Outlast در ۴ سپتامبر سال ۲۰۱۳ میلادی (۱۳ شهریور ۱۳۹۲) برای تمامی پلتفرم ها عرضه شد. پس از گذشت ماه، سرانجام در ماه می سال ۲۰۱۴ توسعه دهندگان بازی اولین بسته الحاقی این عنوان یعنی Whistleblower را در اختیار بازیکنان قرار دادند. همچنین در تاریخ ۱ نوامبر سال میلادی گذشته (۱۱ آبان)، نسخه بتای عمومی بازی اوت لست ۲ عرضه شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این نوشته کلیک کنید. در ابتدا، بازی اوت لست ۲ برای عرضه در اواخر سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده بود که گویا مراحل ساخت بازی مطابق پیش بینی سازندگان پیش نرفت و آن ها را مجبور به تاخیر در انتشار این عنوان ترسناک کرد. به هر حال، تاریخ انتشار نهایی و رسمی بازی روز ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) می باشد و طرفداران در این روز، می توانند بازی را به صورت دیجیتالی و فیزیکی از فروشگاه های معتبر خریداری و تجربه کنند.

بهتر است بدانید در ماه دسامبر سال میلادی ۲۰۱۶ و ژانویه سال ۲۰۱۷، کمپانی مایکروسافت با همکاری استودیوی رد بارلز نسخه اول بازی Outlast را به صورت رایگان در اختیار کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار داد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Outlast 2 چیست؟ آیا این عنوان می تواند انتظارات بازیکنان و طرفداران را برآورده کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج