جاباما
۴۹۴۴۸۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

لیست پردانلودترین اپلیکیشن های گوکل پلی

گوگل پلی حالا میزبان میلیون ها اپلیکیشن، ۴۰ میلیون قطعه موسیقی و ۵ میلیون کتاب، علاوه بر فیلم های گوناگون است. در جشن تولد ۵ سالگی گوکل پلی، گوگل تصمیم گرفته است تا از زمان آغاز به کار این فروشگاه دیجیتال، لیستی از پر دانلود ترین بازی ها، کتاب ها، اپلیکیشن ها، موسیقی ها، فیلم ها و آلبوم ها را در ایالات متحده معرفی کند.

وب سایت کلیک: اگر مایلید تا از محبوب ترین و پر طرفدار ترین اپلیکیشن ها و بازی ها در گوگل پلی مطلع شوید، حتما به لیستی که اخیرا منتشر شده است نگاهی بیندازید!
لیست پردانلودترین اپلیکیشن های گوکل پلی

درست پنج سال پیش و در همین روز بود که گوگل فروشگاه دیجیتال خود را برای اندروید راه اندازی کرد که شامل بازی ها، اپلیکیشن ها، فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، موسیقی و کتاب بود. شاید گوگل هیچ گاه تصور نمی کرد که محبوبیت گوگل پلی به حد قابل توجهی افزایش یابد و آن گونه که امروز شاهد آن هستیم، پاتوق همیشگی کاربران اندروید لقب بگیرد، اما این امر اتفاق افتاد و از سال ۲۰۱۲ تا به حال گوگل پلی دارای بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در ۱۹۰ کشور است.

گوگل پلی حالا میزبان میلیون ها اپلیکیشن، ۴۰ میلیون قطعه موسیقی و ۵ میلیون کتاب، علاوه بر فیلم های گوناگون است. در جشن تولد ۵ سالگی گوکل پلی، گوگل تصمیم گرفته است تا از زمان آغاز به کار این فروشگاه دیجیتال، لیستی از پر دانلود ترین بازی ها، کتاب ها، اپلیکیشن ها، موسیقی ها، فیلم ها و آلبوم ها را در ایالات متحده معرفی کند.

شایان ذکر است که این لیست تنها بازی های منحصر به فرد و جداگانه را شامل می شود و از ذکر بازی های پیش فرضی که بر روی تعدادی از دستگاه های اندرویدی وجود دارد، خودداری شده است. همان طور که بسیاری از شما عزیزان انتظارش را داشتید، کندی کراش ساگا محبوب ترین بازی اندرویدی از زمان آغاز به کار این فروشگاه لقب گرفته است و از این رو می توان آن را پردانلودترین بازی استور گوگل عنوان کرد.

در کنار این بازی جذاب و مهیج، نام ۴ بازی دیگر نیز به گوش می خورد که مطمئنا برای شما دوستداران بازی های مهیج ناآشنا نیستند؛ Subway Surfers، Temple Run ۲، Despicable Me و Clash of Clans که عنوان آخر حتی برای خردسالان نیز آشناست!
بازی اعتیادآور و مهیجی که می تواند ساعت ها کاربر را درگیر خود بنماید و به نحوی او را از انجام کارهای عادی روزانه خود بازدارد. مطمئنا در گوشه و کنار وب خبرهایی مبنی بر اتفاقات جنجال برانگیز و هزینه های شگرف کاربران این بازی برای به دست آوردن جم های بیشتر خوانده اید که خوشبختانه یا متاسفانه، کاربران ایرانی نیز از گرند این اتفاقات در امان نبوده اند.

از بحث بازی ها که بگذریم و به موضوع جذاب اپلیکیشن ها بپردازیم، اپلیکیشن فیسبوک و همچنین پیام رسان فیسبوک دو اپلیکیشنی هستند که در ایالات متحده بیشترین دانلود را توسط کاربران داشته اند. رادیو پاندورا، اینستاگرام و اسنپ چت در رده های بعدی قرار می گیرند.
شایان ذکر است که اگر چه در یک یا دو سال اخیر تعداد عظیمی از کاربران از سمت فیسبوک به سمت پیام رسان های دیگر مانند تلگرام و واتس اپ کوچ کرده اند، اما این اتفاق نتوانسته چیزی از محبوبیت و ارزش این شبکه اجتماعی در میان کاربران بکاهد و همان طور که از آمار و ارقام مشخص است، بیشترین آمار دانلود متعلق به فیسبوک و همچنین پیام رسان آن است. هر چه باشد دود از کنده بلند می شود!

اینستاگرام هم با ارائه قابلیت های منحصربه فرد و چشم نواز خود توانسته میزبان کاربران بسیار زیاد از سرتاسر جهان باشد؛ شبکه اجتماعی که متعلق به فیسبوک است و می توان سهم فیسبوک را در این لیست بسیار پررنگ تلقی کرد. می توان با قطعیت این نکته را یاداور شد که در آینده ای نه چندان دور، اینستاگرام قطعا محبوبیت بیشتری کسب خواهد کرد و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

با کمال تعجب، بازی تاج و تخت یا Game of Thrones تنها مقام سوم را در لیست پر فروش ترین کتاب ها از آن خود کرد. به نظر می رسد مردم ترجیح می دهند مجموعه تلویزیونی آن را به جای کتاب تماشا کنند و یا شاید محبوب ترین کتاب پر دانلو در فروشگاه گوگل پلی یعنی Fifty Shades of Grey موفق به شکست شاهکار George RR Martin شده است.

گروه سه گانه بازی های Hunger دومین کتاب پردانلود در فروشگاه گوگل پلی است. همان طور که پیش تر ذکر شد، A Game of Thrones در رده سوم قرار گرفته است و The Fault in Out Stars و GoneGirl در رده های بعدی هستند.
لیست پردانلودترین اپلیکیشن های گوکل پلی

لیست فیلم های پرفروش شامل دو فیلم سوپر قهرمان است که اولی جنگ ستارگان و دومی یک فیلم انیمیشن است. لیست کامل بدین ترتیب است:
  1. The Interview
  2. Frozen
  3. Deadpool
  4. StarWars:The Force Awakens
  5. Guardians of the Galaxy
دوستداران موسیقی احتمالا علاقه مند به دانستن این نکته هستند که قطعه Thinking Out Loud از Ed Sheeran در حال حاضر در رده اول پرفروش ترین موسیقی های گوکل پلی است. در این جا چهار آهنگ دیگر معرفی می شوند تا این فهرست کامل شود:
  • Lorde - "Royals"
  • Taylor Swift - "Blank Space"
  • Mark Ronson feat. Bruno Mars - "Uptown Funk"
  • Pharrell Williams - "Happy"
در رده بندی محبوب ترین آلبوم ها، آلبوم ۲۵ از Adele مقام اول را به خود اختصاص داده است و آلبوم های زیر به ترتیب در رده های بعدی هستند:
  • Eminem - The Marshall Mathers LP2 Deluxe
  • Taylor Swift - 1989
  • Drake - If You're Reading This It's Too Late
  • Kendrick Lamar -To Pimp A Butterfly
به احتمال قریب به یقین، در میان اسامی ذکر شده در این فهرست ها نامی از بازی، اپلیکیشن و یا موسیقی مورد علاقه شما نیز به چشم می خورد. قاعدتا احتمال این که هیچ کدام از عناوین مورد علاقه شما در این فهرست ها نباشد، چیزی نزدیک به صفر باشد!
به هر حال، نظر شما راجع به محبوب ترین اپلیکیشن ها، بازی ها، موسیقی ها و غیره چیست؟ البته که فهرست های بالا مختص ابالات متحده است و مطمئنا در کشور ما ایران باید تفاوت هایی وجود داشته باشد. شاید حداقل راجع به بازی ها بتوان گفت که کلش آو کلنز در رده بندی بهتری نسبت به رده بندی ایالات متحده قرار می گیرد!

نکته ای که در پایان حائز اهمیت است، رشد چشم گیر کاربران گوگل پلی است که برخلاف مسائل امنیتی که در طول یک سال اخیر برای این فروشگاه پیش آمده است، هنوز هم مورد استقبال کاربران قرار می گیرد. می توان فهرست های بالا را سندی بر این گفته تلقی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس لیست کو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج