۴۹۷۱۴۰
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

ماجرای ناتمام «فروشنده» و روزنامه کیهان

درحالی که هنرمندان آزادی‌خواه و مستقل جهان در بایکوت رژیم صهیونیستی و رسانه‌های وابسته به آن رقابت می‌کنند و معمولا امکان نمایش یا اجرای آثار خود در فلسطین را ندارند، اصغر فرهادی هنوز هیچ واکنشی به خبر استقبال اسرائیلی‌ها به فیلم «فروشنده» نشان نداده است.

کیهان نوشت: درحالی که هنرمندان آزادی‌خواه و مستقل جهان در بایکوت رژیم صهیونیستی و رسانه‌های وابسته به آن رقابت می‌کنند و معمولا امکان نمایش یا اجرای آثار خود در فلسطین را ندارند، اصغر فرهادی هنوز هیچ واکنشی به خبر استقبال اسرائیلی‌ها به فیلم «فروشنده» نشان نداده است.

در روزهایی که برخی افراد ساده اندیش سرگرم تبریک گفتن به جایزه اسکار اصغر فرهادی هستند و این نشان را نشانه موفقیت هنر ایرانی در جهان معرفی می‌کنند، رژیم صهیونیستی هم خریدار «فروشنده» شد!روز گذشته سایت‌های صهیونیستی به تبلیغ فیلم «فروشنده» پرداختند و اعلام کردند که پیش فروش بلیط‌های این فیلم از روز ۱۶ مارس در اسرائیل آغاز می‌شود.

پس از افشای هویت ضدایرانی و ضد دینی نماینده اصغر فرهادی در مراسم آمریکایی اسکار، استقبال اشغالگران قدس تازه‌ترین دستاورد این فیلم در آن سوی مرزهاست! اما واضح است که رژیم صهیونیستی از این فیلم به عنوان تبلیغی علیه ملت ایران استفاده خواهد کرد.

البته این اولین بار نیست که فیلمی از اصغر فرهادی در اسرائیل اکران می‌شود. پیش از این فیلم «جدایی نادر از سیمین» هم با استقبال این رژیم اشغالگر قدس مواجه شد و اسفند سال ۹۰ روی پرده سینماهای اسرائیل رفته بود.

متأسفانه اصغر فرهادی، نه موقع اکران «جدایی...» و نه الان که «فروشنده» قرار است در اسرائیل به نمایش در بیاید هیچ واکنشی نشان نداده است. این درحالی است که معمولا هنرمندان آزادی خواه و مستقل جهان، امکان اجرا یا نمایش آثار هنری خود در فلسطین را ندارند. برخی منابع رایزنی تهیه کننده قطری فیلم را در نمایش فروشنده در سرزمین‌های اشغالی بی‌تأثیر نمی‌دانند. این تهیه کننده؛ «دوحه فیلم» متعلق به دختر امیر قطر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریال

      اقای مسئول روزنامه کیهان دیگه شورشو دراوردی چرا همه چیو سیاسی میکنی هر کشوری وقتی ببینه یه محصولی خوب باشه اعم از فیلم یا کالا وارد کشور میکنه برای رفاه مردمشم همون ابزار کار انشارات وصدها کالا که وارد کشور میشه از همونجایی میاد که شما به مردم به عنوان دشمن ازشیاد میکنید تمام زندگیتون از اون مقامات بالاتا پایین تو خونه هاشون همه چیشون امریکایی یا اروپاییه انقد مردمو کم عقل فرض نکنید جمع کنید بازار مکار تونو

    • بدون نام

      هنوز داری میسوزی کیهان جان

    • بدون نام

      ای بابا یکی کیهان شریعتمداری خاموش کنه چقدر باید بسوزند

    • لیلا

      کیهان چرت میگه

    • سام

      من عاشق شریعتمداری هستم.خیلی آب از سر گذشته است،اصلا نگران افکار عمومی نیست! راحته ،همممه چی میگه،حال میکنم باهاش.بگو عزیزم تو بهم انرژی میدی...

    • بدون نام

      جایزه گرفتن از غرب وآمریکا اصلا مهم نیست. و برای ملت پر افتخار ایران اسلامی هیچ ارزشی نداره.حالا اینکه چطور جایزه گرفته بماند، این نیز بگذرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج