۴۹۷۱۴۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

هیتلر کنار بزرگان در موزه دیوانگی

همیشه شنیده بودیم که آدولف هیتلر به‌عنوان یکی از دیوانه‌ترین دیکتاتورهای تاریخ به نقاشی علاقه‌مند بوده و این هنر را در سال‌های جوانی دنبال می‌کرده است، اما این را دیگر حدس نمی‌زدیم که ممکن است آثار نقاشی این دیکتاتور در نمایشگاهی در کنار آثار هنرمندان مطرح به نمایش درآید.

روزنامه شهروند: همیشه شنیده بودیم که آدولف هیتلر به‌عنوان یکی از دیوانه‌ترین دیکتاتورهای تاریخ به نقاشی علاقه‌مند بوده و این هنر را در سال‌های جوانی دنبال می‌کرده است، اما این را دیگر حدس نمی‌زدیم که ممکن است آثار نقاشی این دیکتاتور در نمایشگاهی در کنار آثار هنرمندان مطرح به نمایش درآید.
هیتلر کنار بزرگان در موزه دیوانگی

روز گذشته گاردین در گزارشی با اعلام این خبر که یکی از نقاشی‌های آدولف هیتلر در موزه دیوانگی که در ایتالیا قرار دارد، به‌ نمایش درآمده است، نوشت: این نمایشگاه از ۱۱ مارس (۲۱ اسفندماه) افتتاح شده و در آن، آثاری از فرانسیسکو گویا و فرانسیس بیکن هم عرضه می‌شود. موزه دیوانگی که توسط ویتوریو اسگاربی، منتقد تلویزیونی برگزار شده، روی رابطه بین هنر و بیماری‌های روانی تمرکز دارد.

اسگاربی در گفت‌وگو با گاردین دلیل انتخاب نقاشی هیتلر را این ‌گونه بیان کرد: این اثر درون ذهن فردی دیکتاتور و آدمکش را نمایان می‌کند. این نقاشی نشان‌دهنده روان پریشان و بدبختی هیتلر است. در این زمینه باید گفت که تاکنون چند نقاشی از هیتلر در حراجی‌های دنیا به فروش رسیده است، اما این نخستین‌‌بار است که یکی از کارهای او در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. رئیس حزب نازی که جان میلیون‌ها نفر را گرفت، پیش از ورود به عرصه‌ تاریک زندگی‌اش، هنرمندی ناموفق بود، اما جالب است که نقاشی‌های او همچنان به قیمت گزاف در حراجی‌ها فروخته می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر هینلر می توانست روسیه وانگلیس وفرانسه را نابود کند اکنون خاورمیانه در صلح وارامش بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج