۴۹۷۲۵
۱۶۲ نظر
۴۴۹۲۸
۱۶۲ نظر
۴۴۹۲۸
پ

بهترین مکان های خرید پارچه در تهران

بعضی بازار‌ها و پاساژ‌ها همه نوع پارچه‌ای ارائه می‌دهند، اما برخی‌ها نیز تنها نوع خاصی از پارچه را می‌فروشند. در اینجا شما را با نقطه‌های اصلی داد و ستد پرنقش و نگار بزازان تهران آشنا می‌کنیم.

مجله زندگی ایده آل: نوبت به خرید پارچه که می‌رسد وجود بورس‌ها و مراکز خرید و بازارهای مختلف با اجناس و قیمت های متفاوت هر کسی را به شک و تردید می‌اندازد. بعضی بازارها و پاساژها همه نوع پارچه‌ای ارائه می‌دهند اما برخی‌ها نیز تنها نوع خاصی از پارچه را می‌فروشند. در اینجا شما را با نقطه‌های اصلی دادو ستد پرنقش و نگار بزازان تهران آشنا می‌کنیم.

بازار بزرگ تهران

اگر می‌خواهید حسابی خرید کنید

راسته عمده فروشان پارچه در انتهای بازار و در سرایی به نام امیركبیر قرار دارد. در این سرا انواع و اقسام پارچه‌ها از پارچه‌های مجلسی تا پارچه‌های فاستونی و ملحفه‌ای چیده شده‌اند و به صورت عمده یا جزئی به فروش می‌رسند. این بازار برای کسانی که تولیدی دارند بسیار مناسب است زیرا با خرید عمده پارچه، قیمت آن حتی ممکن است به نصف هم برسد.
اگر هم به دنبال خرج کار، دکمه، زیپ و انواع مارک و کاور هستید بازار پاچنار (واقع در بازار بزرگ) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در سطح شهر نیز علاوه بر پارچه‌فروشی‌هایی كه در محله‌ها قرار دارند، چند خیابان به عنوان بورس پارچه مطرح هستند. در این میان خیابان‌های مولوی، زرتشت به همراه محله عبدل آباد، پاساژ میری تجریش و خیابان گاندی مهم‌ترین بازارهای فروش خرده پارچه هستند.
بهترین مکان های خرید پارچه در تهران
بازار مولوی

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد

در میان بورس‌های پارچه فروشی، بازار مولوی از جامعیت بیشتری برخوردار است و هر پارچه‌ای را که بخواهید در پاساژ چند طبقه مولوی پیدا خواهید کرد. تنوع پارچه در این بازار تقریبا هر نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کند. از پارچه‌های پرده‌ای و ملحفه‌ای گرفته تا پارچه‌های دانتل و گیپور و انواع مجلسی، چادری و... در این مکان یافت می‌شود. به دلیل وسعت و تنوع زیاد این پاساژ اكثر مردم ترجیح می‌دهند از آنجا خرید كنند. مشتریان زیاد این مکان باعث شده است گاهی بزازان ترفندهایی را برای فروش در نظر بگیرند كه خریداران باید به آن توجه كنند و حواس شان به قیمت‌ها باشد.
برای مثال ته طاقه فروشی یكی از سیاست‌های فروشندگان این پاساژ است. به این ترتیب که پارچه‌ها را در قواره‌های مختلف برش می‌دهند و به عنوان ته طاقه و ظاهرا ارزان‌تر در سبدهای جلوی مغازه خود می‌اندازند و به فروش می‌رسانند در صورتی كه این شگرد فروشنده‌ها برای به وسوسه انداختن خریداران به خرید ارزان است! درواقع بزازان برای فروش پارچه غیرفصل یا پارچه‌هایی كه به دلیل از مد افتادن دیگر مشتری ندارد از این سیاست استفاده می‌كنند. با وجود شرایط خاصی كه بازاریان درباره ته طاقه‌ها اعمال می‌كنند و آنها را با قیمت‌های ارزان‌تر می‌فروشند اما گاهی اوقات ته طاقه‌ها به قیمت كامل به فروش می‌روند و تخفیفی روی آنها اعمال نمی‌شود. با این حال قیمت‌های این پاساژ نسبت به قیمت‌های گاندی و زرتشت بسیار پایین‌تر است.

خیابان زرتشت

اگر دنبال مجلسی‌ها هستید

اگر به دنبال پارچه‌های نفیس مجلسی و کارشده یا کت و شلواری هستید خیابان زرتشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته قیمت پارچه‌ها در این خیابان نسبتا بالاست اما پارچه‌های زیبای آن نگاه هرکسی را به خود خیره می‌کند! بزازان این خیابان با سلیقه خاصی، مانكن‌هایی را پشت ویترین گذاشته‌اند و پارچه‌ها را مدل داده و به تن آنها كرده‌اند تا به مشتریان خود نشان دهند كه هر پارچه‌ای برای چه مدلی مناسب است.
بهترین مکان های خرید پارچه در تهران
خیابان گاندی

هم ارزان و با کیفیت، هم مجلسی و گران!

خیابان گاندی چند مغازه پارچه فروشی و یک خرازی دارد. اگر تا به حال نام پارچه فروشی «عادل» به گوش تان خورده است باید بگوییم در این خیابان چندین مغازه با نام «عادل» و «عادل اصل» وجود دارد که با ارائه پارچه‌هایی با قیمت‌های مناسب در کنار پارچه‌های نفیس و گران تر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده‌اند. روبه‌روی آنها نیز در آن دست خیابان چند فروشگاه پارچه‌های مجلسی و کارشده وجود دارد. بد نیست به آنها نیز نگاهی بیندازید. وضع پارچه‌فروشی‌های ساكن گاندی تقریبا مشابه زرتشت است و قیمت‌ها تقریبا در یك حدود تعیین شده‌اند.

بازار تجریش

تنوع بالا و قیمت‌ های مناسب

در بازار تجریش مانند خیابان گاندی می‌توانید انواع پارچه‌های باکیفیت و زیبا را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. یکی از پاساژهای معروف در این محله پاساژ میری است که بین سر پل تجریش و میدان قدس واقع شده است. فروشگاه‌های این پاساژ چند طبقه اکثرا پارچه‌های خود را از دم در مغازه تا داخل، کنار هم چیده‌اند و شما می‌توانید از نزدیک جنس و طرح آنها را بررسی کنید. در این پاساژ چند خرازی تمام و کمال با انواع نوارها و خرج کارها نیز وجود دارند و با مراجعه به این پاساژ می‌توانید خرید خود را کامل انجام دهید. اگر بخواهید، می‌توانید شماره تلفن خود را در اختیار فروشگاه‌ها بگذارید تا هروقت پارچه‌های جدیدشان را آورند با یک پیامک شما را با خبر کنند!

عبدل آباد

کیلویی پارچه بخرید!

اگر به دنبال پارچه‌هایی از جنس متقال و ملحفه‌ای هستید، بازار عبدل‌آباد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محله زمانی به كیلویی‌فروشی‌های بزازان معروف بود. بزازان عبدل آباد بیشتر به سبك عمده‌فروشان كار می‌كنند و پارچه‌ها را حداقل كیلویی 4هزار تومان به بالامی فروشند. دراین بازار نباید خیلی دنبال پارچه‌های مجلسی، زیبا یا رنگارنگ بود. دراین خیابان، بیشتر پارچه‌هایی كه كیلویی به فروش می‌روند از كیفیت لازم برخوردار نیستند و بیشتر می‌توان دنبال پارچه‌هایی برای قاب دستمال و درنهایت ملحفه بود. البته اگر خوب بگردید پارچه‌های زیبا و با کیفیت نیز پیدا خواهید کرد.
بهترین مکان های خرید پارچه در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی بیزنی

      سلام لطفا ادرس ها دقیقتر با شماره تلفن ثبت شود ممنونم

      پاسخ ها

      • مهرزاد

        من دنبال پارچه لباس ورزش ژیمناستیک هستم

      • ناصر

        سلام مرسی ولی در مورد عبدل اباد گزافه گویی کردید بنده مشتری دایم انجا هستم وخیلی خیلی عالی

      • مریم

        لطفا یه شماره تولیدی پارچه های حریر و کرپ و باربی طرح دار بدین

    • محبوبه

      بسیار جامع و مفید بود اطلاعاتتان.متشکرم.

    • samin

      salam lotfan befarmaid bara kharid parche verni koja berim bara motshaker

      پاسخ ها

      • reza

        باسلام لطفا یه شماره ازنمایندگی انواع پارچه راهنمای کنید خرید عمده مشتری دائم هستم

    • مرتضی

      سلام،
      من ساکن هلند هستم و خواهشم اینه که واسه کارخانه ام به پارچه های ارزان قیمت نیاز دارم مثال کتان و تابستانی غیره و غیره ، بگزریم حالا اگه من هر بار بخواهم پارچه سفارش بدم آیا میشه از طریق باربری انتقال بدم به هلند و هزینه این چقدر میشه مثال هر بار 40 یا 50 میلیون تومان پارچه بخرم آیا هزینه گمرکی یا همون باربری چقدر خواهد شد؟ تشکر از توجه تان

      پاسخ ها

      • ملکی

        سلام من از ترکیه میتونم به شما پارچه بدم 09127138297

      • مهرداد

        هرنوع پارچه خواستی واست ارسال میکنم

    • امید

      توی بازار پاساژ هست بنام سرای آزادی تقریبان تمام پارچهای ایران از اونجا توزیع میشه تمام کارخانهای پارچه بافی اونجا نمایندگی دارند کسبه او پاساژ تمامشون یا تو زرتشت یا تو گاندی مغازه دارند خلاصه هر نوع پارچه بصورت دست اول اونجا هست ولی اونجا چون دست اول هستن بیشتر به بازار میدن .و پارچه لوکس و مجلسی هم که همه میدونن بازار سرای زیبا لوکس ترین و مرغوبترین پارچها اونجاست.

      پاسخ ها

      • دهكده جهاني زنان

        سلام دوست عزيز كه از هلند سوال داشتيد در باره پارچه هر مقدار پارچه از ايران بخواهيد بفرماييد حتما براي شما با قيمت مناسب اماده خواهيم كردما تمام تلاشمون رو ميكنيم كه براي شما مناسب باشد لطفا به ايميل ما سفارش خودتان را بدهيد يا هر سوالي داشتيد شماره تماس بگذاريد با تشكر مدير دهكده جهاني زنان سلاين

    • تولیدی پوشاک

      سلام.تولیدی پوشاک توشهرستان ساری دارم .میخوام ازپارچه و آسترهای ارزون و کیفیت متناسب استفاده کنم .لطفا شماره تماس این پارچه فروشها وخرجکارفروشهاروبدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من پارچه ترک کتان و کاواردیان دارم به رنکها ی
        0917138297

        مختلف

    • احمد

      با سلام؛
      بنده در بازار تهران در ضمینه پارچه ملحفه و رو تختی خارجی فعالیت دارم.محصولات ما دست اول و در 150 طرح مختلف میباشد.

      پاسخ ها

      • صابر کیوانی

        لطفا ادرس وشماره تماس خودتونو بنویسین

      • منصوره رهبر

        لطفا ادرس و شماره تماس را برایم ایمیل کنید. ضمنا بفرمایید ملافه کانون دارین یا خیر

      • reza

        با سلام لطفا همکاری میخواستم ازیه نمایندگی.معتبربراخریدعمده پارچه ومشتری دائم هستم ممنونم اگه کمکم کنین باتشکر

      • بختیاری

        لطفا شماره تماس و آدرس خود را اعلام نمایید

      • بدون نام

        سلام اگر امکان داره براتون یه شماره تماس بذارید

      • امیر

        سلام لطفا ادرس و شماره تلفن رپ برام ایمیل بزنید.متشکرم

    • تبار

      باسلام . دوستان پيشنهاد مي كنم براي خريد كت و دامن و لباس مجلسي اول به گاندي و بعد به زرتشت سر بزنيد ترجيحا" از مولوي نخريد سرتان كلاه مي گذارند در حد المپيك
      من از مغازه اي در يكي از پاساژهاي مولوي كت و دامن خريدم متري 120 هزار تومان همان كت و دامن در گاندي 60 هزار تومان و در زرتشت 62 هزار تومان بود بعد هم كه به مغازه دار گفتم فرمودند ما گران خريديم و گران هم مي فروشيم . حالا خود قضاوت كنيد .

    • شاهی

      من یه خیاطم کارم درحده عروس ومجلسیه آذربایجان فعالیت دارم پارچه هاموازبازاربزرگ تهران بانه وسردشت وتبریز تهیه میکنم

    • خریدار

      من قیمت روز پارچه کرپ کشی،کرپ باربی،فاستونی را در بازار عبدل آباد میخواستم بدونم. و اینکه همه نوع رنگ پارچه ها را دارن؟ مثلاً رنگهای خاصی مثل صورتی ملایم ملایم یا آبی فیروزه ای

    • بدون نام

      س من یک اومده فروش هستم دنبال پارچه شلواری وپیراهنی هستم به صورت کلی میخوام باتشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من/۱۰۰۰متر پارچه پلی استر ویسکوز دارم خریدارید ؟

    • بدون نام

      سلام من میخوام ی اسم قشنگ برای پارچه سرام بزارمکمک کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پارچه سرای ترمه

    • سروه

      میخوام وارد کار پارچه فروشی بشم . ساکن تهرانم... لطفا در مورد قیمت اجاره و رهن مغازه ها بگید... بعد چقد سرمایه میخواد برای شروع ... و آیا اصلا میصرفه برم از امارات بیارم ... ؟

    • معصوم

      نساجی بروجرد، پارچه های خیلی خوب، با کیفیت بالایی دارن، بیشتر به خارج صادر میکنن، من هر بار که مسافرت میرم و تا نزدیکی بروجرد میرم حتما چند قواره پارچه میخرم، بسیار عالی است،

    • زینب

      سلام.عیدتون مبارک.یه سوال داشتم ممنون میشم اگر‌ کسی خبر داره جواب:الان عمده فروش های پارچه باز هستن؟یا نه تا بعد از۱۳فروردین فعالیت ندارند؟؟؟؟؟؟

    • گنبدي

      لطا كاليته هاي ملافه تشكي دو متري بروجرد را از كجا تهيه كنم با تشكر

      پاسخ ها

      • منصوره رهبر

        لطفا جواب سوال فوق را در خصوص تشک 2متری برایمن هم ارسال کنید

    • نجمه دارابی

      سلام.خسته نباشید.می خواستم در مورد پارچه های مناسب رومیزی اطلاعات کسب کنم و اینکه اگه امکان داره شماره چند فروشگاه پارچه رومیزی در تهران برای من ارسال کنید.ممنون

    • زهره صفایی

      با سلام و خدا قوت
      دوستان من به دنبال پارچه ی با کیفیت مودب جدیدو بسیار ارزان هستم برای لحاف و تشک شما نظری ندارین در این رابطه من تازه اومدم تهران و همه جاشو نمیشناسم
      ممنون میشم کمکم کنید

    • بتول مرتضوى

      سلام. ميخواستم بدونم آيا پارچه فروشيهاى مولوى جمعه ها هم باز هستند يا خير. ممنون

    • سیروس هستم از خوی من پارچه میفروشم از تبریز خرید میکنم میخوام بدونم اقساطی هم میدن در قبال چک

      سیروس هستم از خوی من پارچه میفروشم از تبریز خرید میکنم میخوام بدونم اقساطی هم میدن در قبال چک

    • زلال شريف

      می خواستم با شرکتهای صادرکننده پارچه ایرانی تماس بگیرم برای وارد کردن به سری لنکا .

      لطفا با شرائط فروش بنويسيد

    • مبینا

      سلام مرسی از اطلاعاتتون.پارچه کتان خارجی گلدار واسه کیف دوزی میخوام کدوم راسته بیشتر پیدا میشه ممنون اگه زودتر جوابمو بدین.دارم میام تهران شهرستان پیدا نمیشه

    • باران

      سلام میخواستم مغازه پارچه فروشی باز کنم میخواستم راهنمایی ام کنید تا چه مبلغی مناسب هست ساکن شیرازهستم

    • بدون نام

      سلام. من واردکننده یک یرند پارچه گیپور فرانسوی با تنوع بسیار زیاد هستم . لطفا در صورتی که برای فروش عمده آن افرادی را میشناسید معرفی کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من احتیاج دارم بامتراژبالا میخوام نمونه گیپورهارو ببینم

      • بدون نام

        سلام.اگرامکانش هست لطفا یه شماره تماس بذارید

    • صبور

      سلام
      خسته نباشید
      بنده قصد خرید وفروش پارچه کیلویی رو دارم
      اگر از نمایندگیهای معتبر برای خرید عمده اطلاع دارین معرفی کنید
      تشکرررررر

    • hamedi

      سلام خریدار پارچه های مشکی بصورت عمده هستم لطفا راهنمای کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من پارچه تنوع رنک همه را دارم از ترکیه 09127138297

    • mahtab

      من دنبال پارچه ریون , رنگ کرم خاکی یا بژ میگردم کسی میدونه کجا میشه پیدا کنم?

    • بدون نام

      یه عالمه پارچه های خوب دارم کسی خریدار هست

      پاسخ ها

      • سجاد

        اره من خریدارم

      • فرانک

        دیور میخام،ونخی چهار خونه دارین

    • جهانتاب

      سلام میخوام برای خونه ام پرده پزیرایی خواب ه بخرم اردبیل خیلی گرونه خواهشا منو راهنمایی کنید

    • بندلی

      سلام
      من در زمینه مانتو مزونی فعالیت دارم از کجا می تونم پارچه های خاص برای مانتو و یا خرجکار های خاص پیدا کنم غیر از گاندی البته با قیمت مناسب .
      مرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام دوست عزیزمن هم دوست دارم تولیدی مانتوبزنم اما نمیدونم پارچه خاص وقیمت مناسب ازکجامیتونم تهیه کنم اگه شماجایی رایافتیدلطفامن وهم راهنمایی کنیدممنونم

    • علی

      با سلام از وارد کنندگان عزیز خواهشمندم مشخصات خوتون رو اعلام کنید
      با تشکر

      پاسخ ها

      • وحید

        پارچه کتان ترک در همه رنکها موجود است تهران شهرک غرب 09127138297

    • بدون نام

      سلام، من ميخوام گیپور ارزان قیمت بخرم ولی نميدونم از کجا بخرم

    • رضا خسروی

      سلام.من می خواهم تک فروشی خرید کنم پارچه پیراهنی سفید مردانه با طرحهای خاص ومشکی با طرح خاص وپارچه کت اسپرت مردانه با رنگ گلی البته طرح دار و...چون در
      شهر مشهد پارچه هایی که مد نظر من است نیست لطفا یک شماره تلفن به من بدید از بازار پارچه تا من بتوانم خرید پستی داشته باشم.تشکر

    • محمدی

      سلام ، ببخشید من چادر عروسی مادرمو موقع اتو کردن سوزوندم تقریبا مال 30 سال پیش بوده حالا جفتشو میخوام پیدا کنم کمکم میکنید؟ چادر سفید با طرح های ریز لیمویی و آبی رنگ از این طرحهای چادری قدیمی من کجا میتونم پیدا کنم ؟ تو قزوینم پیدا میشه ؟

    • نيلوفر

      سلام و خسته نباشين ،من پارچه طرح ماندلا ميخوام واسه رو ديوار از كجا ميتونم تهيه كنم؟؟؟سپاس

    • نهال

      سلام من دنبال تور حاشیه های گیپوری رنگی هستم باید از کجا تهیه کنم عمده میخوام

    • زهرا محمد رضایی

      با عرض سلام وخسته نباشی من واسه پارچه مانتویی و چادر رنگی و ملحفه ایمی خواستم ادرس بپرسم و برا خرید بیام ممنون

    • masoud

      من یه عمده فروشی میخام که انواع و اقسام پارچه باربی داشته باشه لطفا اگه ادرس و شماره دارین بدین

    • احمد

      با دروود.می خواهم تولیدی زیر پوش مردانه و تیشرت ساده زنانه بزنم لطفا نوع پارچه و محل خریدشونو بگید
      با تشکر از شما عزیزان

    • رویا

      سلام من درکار دوخت کیسه های خرید پارچه ای از جنس متقال هستم می خواهم متقال ارزان وبا کیفیت وباعرض دومتر به صورت عمده بخرم کجا بهترین مکان خرید است

    • بدون نام

      لطفا ادرس خرید عمده پارچه ضایعات کارخانه را بفرمایید

    • سیما

      من دنبال پارچه بارانی میگردم کجا باید تهیه کنم لطفا ادرس جایی که پارچه بارانی میفروشد رابه من معرفی کنید سپاسگزارم

    • علی

      سلام
      خسته نباشید
      بنده قصد خرید وفروش پارچه کیلویی رو دارم
      اگر از نمایندگیهای معتبر برای خرید عمده اطلاع دارین معرفی کنید
      تشکرررررر

    • علی

      سلام
      خسته نباشید
      بنده قصد خرید وفروش پارچه کیلویی رو دارم
      اگر از نمایندگیهای معتبر برای خرید عمده اطلاع دارین معرفی کنید

    • حسین

      سلام پارچه ژرسه همان بشور بصورت کلی میخوام ممنون میشم جوابم بدید

    • سلام

      به پارچه ژرسه جهت نوار اریب نیاز دارم لطفا راهنمایی کنید

    • ابراهیمی

      با سلام وخسته نباشید .میخواستم بپرسم نماینده گی پارچه ترگال کج راه درتبریز کیه.

    • رسول

      سلام.میخوام مغازه پارچه فروشی بزارم.اما نمیدونم پارچه از کجا بخرم .و یا چه پارچه هایی و چه رنگ هایی بخرم.که مشتری ازمن خرید کنه.کسی هست که تجربه داشته باشه که تجربه روزهای اول کاریش رو برای من بگه .که منم یاد بگیرم

    • بهنام

      با سلام
      بنده امکان سنجی طرح تولیدی لباس نوزادی رو کار میکنم و از آنجا که مواد اولیه تولیدی ام رو پارچه تشکیل میده خواهشا" اطلاعات لازم در خصوص قیمت (کیلویی و طاقه) و انواع مختلف جنس پارچه رو اگه کسی داره واسم شماره تماس بده.ممنون

    • اعظم

      سلام من خیاطم تازه اومدم تهران.میخوام خیاطی کنم.کارسری دوزی ازکجابگیرم.چه جوریه کارش توتهران.

    • سروش

      سلام.من میخام تو اهواز پارچه فروشی بزارم.فقط مجلسی.لطفا راهنماییم کنید از کجا خرید عمده کنم.و به چه صورتی عمده فروشا جنس میدن

    • سمانه

      ازتوننن خواهش ميكنم از پرده فروشي مدروز تو مولوي خريد نكنين
      قيمت رو تو مغازه يك چيز ميزنه بد ١ ميليون مياره بالا بعد بيانه رو هم پس نميده، با اينكه پارچه رو نبريده ،

    • امید

      دوست عزیز اطلاعات شماراجب به عبدل آباد کاملا ناقسه.من تو عبدل آباد پرده فروشی دارم .و هم پارچه ارزون وهم برند معتبر دارم .و خبری از پارچه کیلویی نیست

      پاسخ ها

      • موسوی

        بنده تولیدی پوشاک بانوان دارم و دنبال پارچه فروشی ارزان میگردم اگر مایل هستید به بنده تماس بگیرید،

    • محمدرضازهی

      سلام من دنبال پارچه نخی ترک میگردم دوستان میتواند آدرس عمده فروشی ربودند لطفاً راهنمایی کنید

    • عارفی

      سلام
      من دنبال پارچه ینظامیه ارزون برای تولید لباس میگردم
      طرحش فرق نداره کامپوتری ،چریکی و.....فقط قیمت برام خیلی مهمه که ارزون باشه

    • علیزاده

      سلام وقت بخیر
      من یک زن هستم مقداری پارچه ی کرپ کشی و مجلسی در رنگهای خوب دارم پدرم پارچه فروشی داشت الان به دلایلی جمع شده چون طلب داشتم پارچه ها را به من دادند حالا میخواهم به قیمت ارزانتر بفروشم خواهمندم اگر فروشنده بخواهد از بازار هم ارزانتر میفروشم
      حدود پنجاه توپ و طاقه میباشند ...
      تشکر

    • فائزه

      با سلام
      پارچه های برزنتی دوخت کیف را از کجا میشه خرید؟

    • خمیسی

      با سلام خمیسی هستم از آبادان آدرس دقیق و شماره تلفن از محل های عمده فروشی پارچ


      چادر مشکی هستم لطفا رارهنمای کنید

    • فاطمه امیری

      سلام من دمبال پارچه اسپانلس هستم از کجا میسه تهیه کرد .تسکر میکنم

    • جوادطلوعی

      باسلام من پارچه کتان کشی کجراه سرمه ای وقهوه ای سوخته یا همان سیر جهت دوخت شلوار مردانه برای مدارس وتیترون شیری وخردلی برای دوخت لازم دارم اگر از آقایون کسی دارد لطفا هر سریعتر به این شماره خبردهید

    • محمود حسنی

      سلام.
      کسی می دونه مرکز فروش کلی و جزیی پارچه های شمعی برزنتی واسه چادر مسافرتی توی تهران کجاست؟ با سپاس

    • محمود حسنی

      سلام.
      کسی می دونه مرکز فروش کلی و جزیی پارچه های شمعی برزنتی واسه چادر مسافرتی توی تهران کجاست؟ با سپاس

    • سارامحمودی

      سلام دوستان من ی پارچه فروشی خوب توی منطقه 2 پاساژ پاسارگاد میشناسم که علاوه بر پارچه کالای خواب و حوله هم داره و مستقیم از کارخونه میاره عالیییی قیمتاش واقعت منصفن دلم نیومد راجبشون راهنمایی نکنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام دوست عزیز این آدرس وهم برا من میفرستیدممنونم

    • بدون نام

      سلام کسی میدونه بجز عبدل اباد کجا پارچه کیلویی عمده میفروشه لطفا بگین

      پاسخ ها

      • برومند

        سلام اگه جای خوبی پیدا کردی مراخبرکن تشکر

    • استوار

      سلام ، میشه راهنمایی کنید که پارچه طرح زرافه برای دوخت عروسک کجا پیدا میشه ؟ کلا بازار پارچه های پولیش و عروسکی و نمد کجاست ؟ ممنون از لطفتون

    • رضا از کرج

      دنبال پارچ مبل برند کسا هستم کسی میدونه کجا میتونم پیدا کنم

    • علی

      با سلام من پارچه برای تولید روکش خودرو میخاستم........

    • محسن مافی

      سلام من جدود1000مترملحفه2مترعرض بروجرد زمینه روشن دارم که بعلت مشکل هرمتر1000تومن زیرقیمت میفروشم پارچه هادر بروجرد میباشد

      پاسخ ها

      • برومند

        سلام لطف کن قیمت طرح رنگ باتلگرام بفرست

      • مهدی جباری

        سلام با شمارم تماس بگیر حتما اگه بارت مونده

    • بدون نام

      مقدار 4000مترپارچه سفید نخ پنبه برای لباسکار نیاز دارم درضمن این مقدار هر سه ماه مورد نیاز است

      پاسخ ها

      • محمد

        سلام خدمت دوستان
        من تولید کننده پارچه هستم اماده همکاری با عمده فروشهای عزیز و تولید کنندها هستم با تشکر

      • بدون نام

        تطفا شماره موبایل

    • رضا باقرزاده

      شما پاساژ بررگ سه دهنی مهران رو فراموش کردی این پاساژ اولین وقدیمی ترن پاساژ پارچه فروشی در تهران لطفا اطلاعات شما کامل نیست یا شایدم تازه امدین تهران

    • بدون نام

      پاساژ سه دهنه فراموش شده کاملترین وقیمت مناسب از همه جاس حتما برین خیلی عالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام ممکنه آدرس پاساژرولطف بفرمایید

    • :-)

      گونى بافت (رنگ روشن )
      چهار خونه دوزى
      پارچه شماره دوزى( تور و پارچه
      این پارچه هارو از چند جا آنلاین قیمت کردم خیلی گرون بهم قیمت دادن یعنی هرکدام متری کمتر از ۱۰۰ تومن نبود
      اگر جایی رو میشناسید تو تهران که خیلی ارزون تر این قیمت داشته باشه میشه شمارشو بدید ، فقط از هر کدوم نیم متر میخوام

    • موسوی

      بااحترام،بنده جدیدا تولیدی پوشاک بانوان باز کردم و دنبال عمده فروش پارچه با قیمت مناسب هستم بنده خوزستان هستم و اگر کسی می‌تونه در این خصوص راهنمایی کنه

    • ابراهیم پور

      باسلام .
      میخواستم بدونم محل پارچهای شعمی کجاست

    • زهره

      من پارچه دانتل برای لباس عروس میخوام کجا برم بهتره...ساکت تهرانم

    • شهرام

      لطفا جهت پارچه کیلوی عمده راعنمای ادرس یاتلفن میخواهم تشمر

    • بدون نام

      سلام‌من پارچه ساتن ترک میخوام میشه آدرس بدین

    • سجاد

      سلام من میخواستم تازه وارد بازار پارچه فروش اون بشم میخواستم ببینم با حدود ۶۰میلیون تومان میتونم یه مغازه خرده فروشی پارچه راه بندازم داحل شهر خودمون ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنین

    • لیدا

      سلام من یه پارچه نیاز دارم نمبدونم دیگه کجا برم تا پیداش کنم لطفا راهنمایی کنزد

    • هداىت

      سلام دوستان من توليد پوشاک بچگانه دارم اگر از شما همکاران گرامى کسى پارچه هاى ارزون قيمت دارن اطلاع بدن

    • سلام

      سلام ما برای سوغاتی رفتیم گاندی پارچه فروشی عادل خیلی ادم های با انصافی بودن حتی پارچه های خرید قبل رو به قیمت قبل حساب کردن با اینکه ما از شهرستان رفتیم و شناختی نداشتیم خیلی منصفانه پارچه های با کیفیت و قیمت مناسب پیشنهاد دادن و خیلی هم دلشون بزرگ بود و راحت حساب کتاب می کردن امیدوارم کار کاسبی شون پر برکت تر باشه

    • خدارحمی

      من دنبال یه فروشگاه معتبرم که طرح های ملحفه ترک داشته باشه برای سرویس خواب کودک کسی میتونه کمکم کنه

    • فرهاد

      سلام عمده فروشی ساتن ابریشم وترک توی تهران کجا هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من کتان ترک دارم09127138297

    • Z

      من هفته ی پیش مولوی بودم الان دیگه مثل سابق نیست بیشتر پرده..ملافه و چندتا مغازه پارچه مجلسی

    • من محمدی هستم

      من چهار توپ پارچه پلار می خوام نمی دانم از کجا خرید نمایم

    • شاهین پورراد

      من دنبال پارچه کتان مصری هستم . لطفا راهنمایی فرمایید از کجا بخرم.

    • بدون نام

      سلام من فروش عمده پارچه کتان پنبه ای ترک هستم وکاواردیان 9127138297

    • کریمه

      با تشکر از شما میخواستم چند طاقه پارچه نخی ایرانی عرض نود بخرم البته قیمت مناسب باشن لطفا راهنمایی کنید

    • بدون نام

      سلام یه پارچه فروشی ارزان تو منطقه 5 می خواستم لطفا راهنماییم کنید متشکرم

    • محمد حسن زاده جاجرم

      سلام من تولید و تعمیرات مبل دارم لطفا کسی اگه پارچه مبلی داره در طرح ها و رنگ های مختلف لطفا با شمارم تماس بگیره تا شروع به کار کنیم .یا شماره تماس خودتو بزارید ممنون

    • بدون نام

      سلام ببخشید یه سوال ضروری کسی میدونه پارچه نخی برا تولیدشورت نخی زنانه با قیمت پایین از کجا میتونم بگیرم تو تهران ؟

    • بدون نام

      باسلام ـ میخاستم ی تولیدی لباس تو شهرستان تهران بزنم اصلا تجربه کافی ندارم لطفا برای تهیه و خرید پارچه لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر

    • میلاد

      سلام دنبال پارچه پولیشی هستم

    • بدون نام

      سلام پارچه کجا بصرفست من همیشه از جوانرود کرمانشاه میارم راهنمای میخوام

    • بدون نام

      ببخشيد من دنبال پارچه روميزى طرح سنتيا مثل طرح كاشى هستم ولى نه مولوى ديدم نه مهران كسى ميدونه كجاها دارن ؟

    • رضا

      سلام پارچه کیلویی میخوام بیشتر پارچه های کرپ و نخی و لی و کتان قیمت مناسب و بصورت عمده.کسی میتوان کمکم کنه در مورد قیمت و شرایط خرید و محل خرید

    • سارا

      سلام من از عبدل آباد خیابان احسانی همه پارچه هامومیخرم گیپورهای مجلسی وگل برجسته سنگ دوزی وملیله ومروارید دوزی شده خریدم به قیمت خیلی پایینتر از زرتشت و حتی مولوی ،در ضمن گیپور ساده به قیمت ناچیز عبدل آباد خیابان احد میخرم .کاموا کیلویی ۶۰ تومن ونخ ویراق وتزیینات لباس هم ازخیابون OHOD میگیرم ،واقعا راضیم.

    • سلام من به دنبال جایی هستم که بتوانم پارچه تریکو بخرم

      از زحمات شما متشکرم

    • سعید

      پارچه دوشز برای تولید کاور نیاز دارم .مقدار زیاد می خوام و دارای رنگ بندی باشه.اگر کسی داره یا اطلاعی در این زمینه داره بنده رو راهنمایی کنه .با سپاس

    • سعید

      پارچه دوشز برای تولید کاور نیاز دارم .مقدار زیاد می خوام و دارای رنگ بندی باشه.اگر کسی داره یا اطلاعی در این زمینه داره بنده رو راهنمایی کنه .با سپاس

    • بهروز نصراللهی

      سلام، من یک تولیدکننده هستم دنبال پارچه پنبه اوپن برای تولید زیر پوش می باشم، لطفا راهنمایی کنید

    • محمد

      من تولید کننده انواع پارچه هستم اماده همکاری با عمده فروش و تولید کننده لباس هستم09131254682

    • بدون نام

      سلام پارچه فوترمیخوام هرکی داره اطلاع بده

    • بدون نام

      سلام من دنبال پارچه ساک دستی با شکلها و طرح کارتونی برای تولید کوله بچگانه هستم اگه کسی موجود داره عکسش رو واسم بفرسته .متشکرم

    • بدون نام

      عالی بود سپاس گزارم

    • محمدغفرانی

      سلام من دنبال پارچه کیفی سفید هستم ازکجا تهیه کنم لطفاراهنمای کنید

      پاسخ ها

      • علی

        ازگاندی یامولوی تهیه کنید

    • بابک خرمدین

      عا لی بود ولی کافی نبود درضمن مرکز پارجه قاجاق خارجی تبریزه ارزون هم میدن مثلا لمه اصل کره تو تبریز بین سی الا جهله

    • باقری

      سلام پارچه کتان شلوار کارخانه پر میخام متراژ بالا مشتری همیشگی

    • پرده فروش گیلان

      پارچه های ترک رو نخرین از وقتی تحریم شروع شد سروکله کارخونه های تولیدی در تبریز پیدا شدند.
      گمرک و شهرکهای سرمایه گذاری خارجی در تبریز مرکز تولید پرده های تقلبی است که به اسم پرده ترک وارداتی به خورد بازار میدن.
      تو این کلاهبرداری دولت هم نقشی داره بخاطر اینکه از این کارخونه ها حمایت میکنه.
      وای به حال ما مردم و کسبه که دولت هم از ما دزدی میکنه.

    • بدون نام

      سلام من تازه میخوام تولیدی بزنم از کجا تریکو بخرم قیمتش مناسب

    • عبدالله ولی پور فرد

      سلام طبقه پارچه کرپ حریر اندونزی در رنگهایی مختلف زیر قیمت بازار میدم

      پاسخ ها

      • زارعی

        سلام قیمت پارچه ها چنده

    • کریمی

      من برا لباس مجلسی بلند و توری ، پارچه توری خشک زیادی میخوام از کجا میتونم تهیه کنم با قیمت مناسب؟

    • اکبر

      پارچه لمینه شده دارم برای فروش جهت مبلمان و روکش صندلی

    • محمودي

      سلام من پارچه ابريشم خام و باكيفيت براي چاپ روسري ميخوام كسي ميتونه راهنماييم كنه از كجا تهيه كنم

    • عباس

      سلام پارچه ملافه ای میخوام به صورت عمده کسی میتونه کمکم کنه از کجا تهیه کنم که قیمتش مناسب باشه باطرح ورنگهای متنوع

    • علی

      سلام دوستان،من دنبال پارچه کیلویی میگردم ،مشهدم کسی سراغ دارین کجا؟لطفا راهنماییم کنید؟

    • شیخی

      سلام من پارچه شلواری فقط مشکی میخوام براتولیدی ازکجامیتونم خیلی ارزون پیداکنم.باتشکر

    • بدون نام

      سلام پارچه جادویی (سیرابی ( میخوام عمده دوستان کسی میتونه راهنماییم کنه

    • مهنازامجدی

      دوستان،حدودیک دهه توکارگاه کوچکمون تو تولیدانواع کالای خواب (سنتی)انواع لحاف،تشک بالش وکوسنی هستم ومصالح اولیه ش (متقال،ملحفه.)از پارچه فروشای شهرو اطرافم صورت طاقه ای (چند طاقه)و با قیمت نه چندان مناسب ،حال پس از تجربه و سابقه کاری تصمیم گرفتیم که برای گسترش کارگاه و تولیدات شغل و حرفه مون ،باخرید پارچه ی کیلویی متقال ،ملحفه ...، ارزان قیمت ...ازعمده فروشان متقال و ملحفه که مایل به همکاری دائم هستن موافتشون رو اعلام کنند

    • رحمانی

      من ادرس پارچه فروش های عمده در خصوص پارچه نخی شانتون وارد کننده از دبی در تهران را می خواهم لطفا راهنماییم کنیدپارچه چادری گلدار

    • مجتبی

      خوب

    • hani

      سلام خسته نباشید
      من پارچه کارشده میخوام برای لباس بله برون
      و همینطور پارچه نخی و حریر همشون هم قیمتشون مناسب و کیفیت خوب باشه کجا میتونیم پیدا کنم؟؟؟
      آیا بازار بزرگ تهران بازه؟؟؟یا بخاطر شیوع کرونا همچنان بستست؟؟؟

    • Arad

      سلام من دنبال پارچه تیکه وکیلویی هستم برا خراسان رضوی پارچه ای که بشه برا تولید لباس ساده بچه گانه ازش استفاده کرد ممنون میشم اگه کسی هست که داشته باشه یاراهنمایی کنه

    • پناه

      لطفاً آدرس عبدل آباد را بنوسید

    • کهیار حیدری

      سلام من یک تولید کننده انواع پارچه های شلواری هستم، میخاهم مزدی ببافم دنبال کسی هستم که برایش پارچه ببافم

    • جواد افلاکی

      من تور آلمان میخوام رنگ پوست. ولی میخوام خیلی مقاوم باشه. اینجا تور بود ولی صعیف بود. لطفا راهنمایی کنید

    • نسرین

      سلام من خیاط بودم الان تولیدی انواع شلوار زدم می خوام ادرس دقیق نساجی یا فروشگاه عمده پارچه وخرجکار داشته باشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج