جاباما
۴۹۸۶۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آئودی از مدل RS۵ ۲۰۱۷ کوپه رونمایی کرد

در نمایشگاه ژنو، آئودی از مدل جدید RS۵ کوپه رونمایی کرد. خودرویی که از ظاهر شکیل و مشخصات فنی برخوردا است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: در نمایشگاه ژنو، آئودی از مدل جدید RS۵ کوپه رونمایی کرد. خودرویی که از ظاهر شکیل و مشخصات فنی برخوردا است. این خودرو به عنوان پرچم‌دار مدل RS۵ به حساب می‌آید. RS۵ کوپه ظاهری اسپرت و خشن دارد. به نظر می‌رسد که چهره‌ی بعضی از محصولات این شرکت به مدل RS۴ Avant نزدیک می‌شود. در نمای جلوی این خودرو، جلوپنجره‌ی زنبوری با دو ورودی هوا بزرگ زاویه‌دار دیده می‌شود. احتما این خودرو در دو رینگ استاندارد ۱۹ اینچی و سفارشی ۲۰ اینچی عرضه می‌شود.
آئودی از مدل RS5 2017 کوپه رونمایی کرد

در زیر در موتور RS5 کوپه، پیشرانه‌ی ۲٫۹ لیتری توئین توربو قرار دارد؛ پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی که می‌تواند قدرتی معادل ۴۴۴ اسب‌بخار را به این آلمانی می‌دهد. البته آئودی یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با قدرت مشابه هم عرضه می‌کند که گشتاور بیشتری نسبت به مدل پایه دارد. برای به حرکت درآوردن جثه‌ی ۱۶۵۵ کیلوگرمی آئودی RS5 کوپه از حال سکون تا سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت، ۳٫۹ ثانیه زمان لازم است؛ این درحالی است که مدل قبلی ۴٫۶ زمان نیاز داشت. در عین حال مدل قبلی آلایندگی کمتری به همراه داشت. این آلمانی می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت هم دست پیدا کند.

آئودی از مدل RS5 2017 کوپه رونمایی کرد

آئودی RS۵ کوپه جدید، یک گیربکس هشت دنده تیپ‌ترونیک خودکار دارد. انتقال نیرو هم به تمام چرخ‌ها صورت می‌گیرد. این خودرو از کنترل دینامیک رانندگی خوبی بهره‌مند است. احتمالا این خودرو از خرداد ماه به فروش می‌رود. قیمت این خودرو هم حدود ۷۶ هزار دلار تخمین زده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج