۵۰۱۷۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاستا: به راموس فحش می دادم و لگد می زدم

دیگو کاستا، ستاره جنجالی چلسی، سابقه ۲ سال بازی برای اتلتیکو را در کارنامه دارد و همواره در دربی ها حاشیه ساز ظاهر می شد.

ورزش سه: دیگو کاستا، ستاره جنجالی چلسی، سابقه ۲ سال بازی برای اتلتیکو را در کارنامه دارد و همواره در دربی ها حاشیه ساز ظاهر می شد.
برخورد کاستا با راموس و په په در جریان دربی شهر مادرید همیشه حاشیه ساز بود. به خصوص در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری سال 2014 که کاستا پس از درگیری با راموس از بازی اخراج شد؛ با این حال این مهاجم برزیلی-اسپانیایی همواره از راموس تمجید کرده است.

او در محل اردوی تیم ملی اسپانیا به کادنا سر گفت:« راموس مثل خودم است و همیشه دوست دارد پیروز شود.

وقتی مقابل هم بازی می کردیم، به هم فحش می دادیم و یکدیگر را لگد هم می زدیم. برخی مواقع هم می خندیدیم. در یک بازی حساس، این یک مساله کاملا طبیعی است ولی اگر یک بازیکن به حریفش به قصد مصدوم کردن وی لگد بزند، اوضاع فرق می کند. ما با این هدف به هم لگد نمی زدیم. در یک بازی مثل دربی مادرید هر بازیکنی به هر طریقی تلاش می کند تا تیمش برنده شود.»

کاستا ادامه داد:« وقتی به تیم ملی اسپانیا دعوت شدم، راموس اولین کسی بود که به من زنگ زد و تبریک گفت. در محل اردو نیز او استقبال فوق العاده ای از من کرد. همین حالا هم اگر مقابل هم قرار بگیریم، همان اتفاقات قبل تکرار می شود؛ ولی بعد از بازی همه چیز را فراموش می کنیم.

من عاشق بازی کردن مقابل راموس هستم؛ هرچند بیشتر ترجیح می دهم با او هم تیمی باشم تا اینکه رقیبش. بازی مقابل راموس شما را وادار می کند تا 100 درصد توان تان را در زمین بگذارید و انگیزه های تان را بی نهایت بالا می برد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج