۵۰۲۲۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار هواشناسی؛ احتمال آب گرفتگی در مشهد

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها بر اثر بارش در این استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا: اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها بر اثر بارش در این استان هشدار داد.

این اداره کل عصر پنجشنبه اعلام کرد: بارش به شکل رگبار توام با رعد وبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ و وزش باد به نسبت شدید تا شدید از نواحی غربی خراسان رضوی آغاز شده و تا اواسط هفته آتی بطور متناوب در اغلب نقاط استان ادامه خواهد داشت .

بر اساس مدلهای هواشناسی بیشترین حجم بارشها با احتمال آبگرفتگی طی امشب تا عصر روز شنبه پنجم فروردین در نیمه شمالی و غربی خراسان رضوی رخ می دهد. در نواحی سردسیر بارشها به صورت باران و برف خواهد بود.

از عصر شنبه هفته آتی با تقویت شاخه جنوبی این سامانه جوی انتظار می رود بر حجم بارشها در نیمه جنوبی، جنوب شرق و نیز نوار شرقی خراسان رضوی افزوده شود لذا در فاصله زمانی شنبه تا دوشنبه در مناطق مختلف استان احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها وجود دارد.

بر اساس گزارش هواشناسی خراسان رضوی در شهرستان مشهد نیز طبق پیش بینیها از اوایل روز جمعه تا عصر شنبه آتی با توجه به حجم بارشها احتمال آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست. با فعالیت این سامانه جوی در نواحی سردسیر بارش باران و برف، وزش باد شدید، لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج