۵۰۳۶۱۰
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

طنز؛ پسرم، گوریلت رو نشون عمو بده!

بعد از ولنتاین معمولا جو غالب کشور از عشقی به عیدی تغییر ماهیت می ده. تو این فاصله، دغدغه اول هر خونواده، خونه تکونی عیده. اعضای خونواده به جز مادر، دغدغه این رو دارن که چقدر باید کار کنن و مادر هم دغدغه این رو داره که چطور از بقیه بیشتر کار بکشه؟

بی قانون، ضمیمه طنز روزنامه قانون - المیرا حسینی: بعد از ولنتاین معمولا جو غالب کشور از عشقی به عیدی تغییر ماهیت می ده. تو این فاصله، دغدغه اول هر خونواده، خونه تکونی عیده. اعضای خونواده به جز مادر، دغدغه این رو دارن که چقدر باید کار کنن و مادر هم دغدغه این رو داره که چطور از بقیه بیشتر کار بکشه؟ قبلا مادرا با اجبار و تهدید سعی در مجاب کردن فرزندشون به مشارکت در این امر داشتن، ولی از وقتی فهمیدن که هیچ وقت نباید یک ایرانی رو تهدید کنن، فضا رو به سمت ترغیب بردن و سعی می کنند با کادوی ولنتاین، موتور بچه شون رو روشن کنن. چون واقعا هیچ توجیه دیگه ای برای خرید کادوی ولنتاین از طرف والدین وجود نداره! حداقل توی خرید کادو بیشتر دقت کنین؛ گوریل سیاه یک متری به چه درد پسر ۱۹ ساله می خوره دقیقا؟!

از پاچه های خیس و آدمای از پنجره آویزون که بگذریم، یکی دیگه از دغدغه های عید، مسئله مالیه. از طرفی عیدی کارمندا در حدیه که نهایتا میشه باهاش یه دست سفره هفت سین بدون سمنو و سکه، دو پرس سبزی پلو با ماهی کلیکا یا تصور ماهی و یه حاجی فیروز ملبس به لباس تو خونه ای، تهیه کرد. بنابراین مسئله عیدی دادن به بچه ها بیشتر جنبه شوخی پیدا می کنه.

البته راهکارهایی هم برای حل این مشکل هست؛ مثلا خونواده ها می تونن از بین سیزده نوه شون فقط به یکی، اونم به قید قرعه عیدی بدن! که فضای شاد و مفرحی رو هم در دید و بازدیدا ایجاد می کنه. از طرفی می شه با وارد کردن خلاقیت به سنت نوروز، کارت هایی برای دعوت از مهمونا تدارک دید که علاوه بر جنبه لاکچری قضیه، قابلیت پشت نویسی «به اتفاق بانو» رو فراهم و مسئله مذموم عیدی دادن رو به کلی ریشه کن کنه!

به عنوان طرح «نه به مهمان ناخوانده» هم می تونین یه روز و ساعت خاص رو برای بازدید مهمون ها در نظر بگیرین. تاکید کنین که از پذیرش دید و بازدیدکنندگان در خارج از ساعات مشخص شده معذوریم. این طوری هم احتمال مواجهه با مهمون همزمان قبل از بیدار شدن خروس همسایه، کاهش پیدا می کنه و هم شرایطی رو فراهم می کنه تا درهای ورودی سالن زودتر از وقت معین به روی مهمونا بسته شه، چنانچه این عمل قبلا در سطح کلان، امتحان خودش رو پس داده و نتایج قابل قبولی رو هم حاصل کرده.

پس می بینین که برای همه مشکلات مرتبط با عید، راهکار وجود داره؛ ولی به شرطی که بتونین از خونه تکونی، جون سالم به در ببرین!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sina

      مزخرف بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج