جاباما
۵۰۵۶۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وکیلی: تجربه چین بیشتر از ایران است

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: رقابت اصلی در مرحله پلی‌آف است که تیم‌های برنده سهمیه جهانی می‌گیرند.

خبرگزاری فارس: محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران پس از شکست برابر چین گفت: من از عملکرد بازیکنانم رضایت نسبی دارم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران در دو ست بازی با چین خوب بودند، تصریح کرد: در ست سوم به لحاظ اینکه روحیه بازیکنان چین افزایش یافت، بازیکنان ایران از نظر روحی و روانی متوقف شدند و چینی ها انگیزه بیشتری برای پیروزی به دست آوردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با یادآوری این موضوع که تیم چین خیلی خوب بازی کرد، گفت: این تیم بازیکنان بلند قد و با تجربه ای دارد. در مجموع بازیکنان چین نسبت به تیم ایران باتجربه تر بودند. تیم چین حداقل چهار بازیکن با تجربه دارد، درصورتی که در تیم ایران اینگونه نیست.

وکیلی درباره مسابقه فردای تیم ایران با چین تایپه خاطرنشان کرد: گروه ایران گروه بسیار سختی است و از پنج قدرت آسیا حداقل سه یا چهار تیم در گروه ایران هستند. در آینده خواهید دید که چه تیم هایی سهمیه جهانی می گیرند و بعد متوجه می شوید که ایران در مرحله دوم با چه تیم های سختی همگروه شده است.

وی تصریح کرد: چین تایپه نیز تیم قدرتمندی است و مسابقه با این تیم آسان نخواهد بود. امیدارم با تاپیه بازی بهتری انجام دهیم. ضمن اینکه تیم ایران کم تجربه است و بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در پایان تاکید کرد: رقابت اصلی در مرحله پلی آف است که تیم های برنده سهمیه جهانی می گیرند. البته نباید این بازی ها را نیز دست کم بگیریم، زیرا برای بهبود جایگاه در گروه و رقابت با حریف مرحله پلی آف بسیار مهم است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا سه بر دو مغلوب چین شد. تیم چین در دور مقدماتی به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله دوم صعود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج