جاباما
۵۰۶۳۷۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور تا ساعت ۷ امروز (دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶) را اعلام کرد و از مسدود بودن ۱۱ محور کشور خبرداد.

خبرگزاری ایرنا: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور تا ساعت ۷ امروز (دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶) را اعلام کرد و از مسدود بودن ۱۱ محور کشور خبرداد.
بر اساس گزارش‌های دریافتی در استان‌های آذربایجان شرقی (اکثر محورها)، آذربایجان غربی (محور شاهین دژ- تکاب)، خراسان رضوی (محورهای باغجه- تربت حیدریه و باغچه- نیشابور)، کردستان (محور بیجار- دیواندره) و محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه بارش برف اعلام شده است.

طبق اعلام پلیس راهور، همچنین در استان‌های مازندران، گیلان، البرز، کردستان، سمنان، خراسان رضوی و تهران (اکثرمحورها) بارش باران گزارش شده است.

همچنین در استان خراسان رضوی (محورهای باغچه - نیشابور و باغچه - تربت حیدریه) و استان مرکزی (محور اراک - بروجرد) مه گرفتگی اعلام شده است.

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) را همراه با ترافیک گزارش کرده است.

۱۱ محور کشور مسدود است

براساس اعلام پلیس راهور ناجا محور شمشک - دیزین در استانهای تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استانهای گیلان و اردبیل، محور سرو آباد - پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت - پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد، محور شیراز -جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور استهبان - نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار- کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان، محور امیدیه - دیلم در استان خوزستان و محور هراز در استان‌های مازندران و تهران شرق مسدود اعلام شده است.

برف و باران و مه گرفتگی در جاده‌ها/ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران

بر پایه گزارش پلیس راه راهور ناجا محورهای سراب - تبریز، اهر-تبریز و هشترود-زنجان در استان آذربایجان شرقی، محورهای در ارومیه-مهاباد و تکاب -شاهین دژ در استان آذربایجان غربی، محور قزوین-رشت در استان قزوین، محورهای شاهرود - آزادشهر، شاهرود - گرگان در استان سمنان، محورهای توسکستان - شاهرود و خوش ییلاق در استان گلستان،محورهای بیجار- سقز و دیواندره-بانه در استان کردستان و ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان با بارش برف همراه است.

همچنین محورهای استان قزوین (محور قزوین-رشت محدوده گردنه کوهین)، استان آذربایجان شرقی (محور مراغه-هشترود) و ارتفاعات محور فیروزکوه (محدوده های گدوک و سرخ آباد) با کولاک و یخ زدگی همراه است که تردد فقط با زنجیر چرخ در آنها ممکن است.

ارتفاعات استان اردبیل (اکثر محورها)، استان آذربایجان غربی (محور شاهین دژ-تکاب) ، استان خراسان رضوی (محورهای درگز-قوچان و باغچه-نیشابور) ، استان زنجان (محور زنجان-طارم و زنجان-دندی) ،استان سمنان (محور سمنان-فیروزکوه) ، استان همدان (محور همدان-کرمانشاه محدوده گردنه اسدآباد) و استان کردستان (محورهای سقز-بانه، سنندج-دهگلان و دیواندره-بیجار) دارای مه گرفتگی است.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین عیوضی از خوزستان شهرستان رامهرمز

      سلام برتمامی نیروی انتظامی هم پلیس راه هم یگان ویژه که همکاری لازم را در این روز طبیعت نموده اند تا از ترافیک وتصادفات جلوگیری شود دست همه شما را می بوسم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج