۵۰۶۴۸۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طنز؛ سبزه گره زدن جنجالی مثلث دكتر احمدی نژاد

در روز سیزده بدر امسال، محمود احمدی‌نژاد به همراه مهندس بقایی و مهندس مشایی در طبیعت حاضر شدند و به اتفاق سبزه گره زدند! مهندس بقایی در حین سبزه گره زدن، تاكید كرد سبزه‌هایی كه گره می‌زند در زمان بازداشتش در....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

در روز سیزده بدر امسال، محمود احمدی‌نژاد به همراه مهندس بقایی و مهندس مشایی در طبیعت حاضر شدند و به اتفاق سبزه گره زدند! مهندس بقایی در حین سبزه گره زدن، تاكید كرد سبزه‌هایی كه گره می‌زند در زمان بازداشتش در آن سلول تنگ و تاریك زیر پایش سبز شده و از مسئولان مربوطه درخواست كرد اگر جسارتش را دارند، مویی كه ایشان در زمان بازداشت در غذایش پیدا كرده بود را برای همگان رونمایی كنند تا معلوم شود در آن مدت، به ایشان چه ظلم‌ها كه نشده است! مهندس مشایی هم در حالی‌كه دست‌هایش را به صورت عمودی بالا برده بود، اعلام كرد كه یك سبزه است ولی متاسفانه پس از ادای این جمله، نتوانست كلامش را كامل كند زیرا خیل زیادی از جوانانِ دم بخت كه در آن اطراف با كمبود سبزه و انباشت آرزوهای‌شان روبرو بودند، ایشان را به شدت گره زدند! دكتر احمدی‌نژاد هم اعلام كرد بر اساس آماری كه به دست ایشان رسیده، در دولت جناب آقای روحانی، هر سال در روز سیزده بدر، نزدیك به 20 میلیون گره به سبزه‌ها زده شده و دولت ایشان باید پاسخگو باشد كه این همه گره چی شده كه دیگر اثری از آن‌ها موجود نیست؟! و این كه حیف و میل كردن این همه گره در زمانی كه برخی ما را متهم به گره انداختن در كارها می‌كردند، چه معنایی داشت؟ در پایان این مراسم سنتی، دكتر احمدی‌نژاد با عده‌ای از مردم، پرندگان، سبزه‌های گره خورده و تك سلولی‌های فتوسنتز كننده، عكس سلفی گرفت!

***

«جاده شمال» با شكستن ركورد كشتار آدم، توسط قاتلانی مثل هیتلر، موسلینی، استالین، مائو، چنگیز، ایوان مخوف، نرون، كالیگولا و آتیلا، در صدر فهرست آدم كش‌های تاریخ قرار گرفت! سخنگوی موسسه مطالعات تاریخی، در یك كنفرانس خبری این كشف را اعلام كرد و آن را بزرگترین اتفاق تاریخی چهل سال گذشته خواند. در این نشست خبری، یكی از خبرنگاران از ایشان پرسید: «چطور شد كه شما زودتر متوجه این نكته مهم و تاریخی نشدید؟ در حالیكه جاده شمال، ده‌ها سال است دارد قربانی می‌گیرد؟!» و ایشان در پاسخ گفت: «متاسفانه تاكنون 2342 دانشمند از موسسه ما، وظیفه بررسی این كشف بزرگ تاریخی را به عهده داشتند كه همگی آن‌ها قبل از به نتیجه رسیدن تحقیقات‌شان در جاده شمال تصادف كردند و از دنیا رفتند! بنده هم الان دارم از شب هفت ریاست محترم موسسه‌مان می‌آیم كه در تصادف جاده شمال مرحوم شدند و تازه فكر كردین چرا خودم هم تا گردن توی گچ هستم؟ به موقع ماشین را تو جاده شمال جمع نمی‌كردم، اعلام خبر این كشف تاریخی، چند سال دیگر هم به تعویق می‌افتاد!»

***

براساس قانونی كه توسط شورای نظارت بر صدا و سیما و براساس درخواست‌های مردمی بی‌شمار در چهل سال اخیر تصویب شده است، از سال آینده سریال‌های نوروزی صدا و سیما به جای 13 قسمت، در 3 قسمت ساخته می‌شوند و هزینه ساخت ده قسمت دیگر، صرف امورخیریه خواهد شد!

***

طرح تخریب كامل ورزشگاه آزادی و ساخت بنای یادبود داوران فداكار فوتبال به جای آن، سرانجام به تصویب شورای شهر تهران رسید و به زودی اجرایی می‌شود. آقای داورمنش، سخنگوی شورای شهر، در جمع خبرنگاران اعلام كرد این طرح با رای مثبت هر 20 داور فوتبال حاضر در شورای شهر تهران تصویب شده است و پیامی است برای تماشاگرنماهایی كه چندین دهه روی سكوهای این ورزشگاه، به داوران زحمتكش، حرف‌های بوق‌دار زدند! وی همچنین اعلام كرد طرح انتقال اصناف سماور سازان و لوله اگزوز سازان پایتخت به كویر لوت در حال بررسی در شوراهای تخصصی داوری شورای شهر است و هنوز برای رای‌گیری آماده نیست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج