جاباما
۵۰۶۵۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

روزنامه آلمانی: برگزیت آینده مبهمی دارد

یک روزنامه آلمانی در یادداشتی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا آورده است که شواهد و رویدادهای پیش رو حاکی از وجود ابهاماتی در اجرایی شدن این طرح بزرگ است.

مهر نوشت: یک روزنامه آلمانی در یادداشتی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا آورده است که شواهد و رویدادهای پیش رو حاکی از وجود ابهاماتی در اجرایی شدن این طرح بزرگ است.

روزنامه زود دویچه سایتونگ در شماره امروز خود با اشاره به موضوع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نوشت: مردم انگلیس در ۲۳ ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی دست به اتخاذ تصمیمی زدند که کارشناسان معتقدند بزرگترین رویداد تاریخی پس از جنگ جهانی دوم به شمار می آید.

آنها با اعلام موافقت خود نسبت به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نشان دادند که در پی استقلال یافتن از سیاست های جاری در این اتحادیه بوده و خواهان خودمحوری در خصوص تعیین خط مشی ها هستند.

از آن زمان نشست های مختلفی در رده های مختلف از کارشناسان و دیپلماتها گرفته تا مقامات ارشد اروپایی با محوریت این موضوع برگزار شد که در اغلب آنها اختلاف نظر در خصوص زمان قطعی و نهایی این امر به چشم می خورد.

«دونالد تاسک» رئیس شورای اروپا بارها از مقامات انگلیس خواست تا جدول زمان بندی شده ای را برای مراحل اجرایی شدن خروج این کشور از اتحادیه اروپا اعلام کند، اما این امر همچنان تحقق پیدا نکرده است.

این روزنامه آلمانی در ادامه نوشت: «ترزا می» نخست وزیر انگلیس تنها به این نکته اذعان داشته که سال ۲۰۱۷ سال اجرایی شدن برگزیت خواهد بود اما باز گمان می رود که کندی سرعت در این مسیر آینده مبهمی را برای این طرح بزرگ رقم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج