۵۰۶۵۷۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مسئولان متمکن درد طبقات پایین‌ را درک نمی‌کنند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید دقت کرد که در آینده هیچ کس از افرادی که بسیار متمکن هستند انتخاب نشود، چرا که آن‌ها درد مردم مشکل‌دار را و طبقات پایین‌تر را درک نمی‌کنند.

خبرگزاری فارس: علیرضا مرندی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری و تأکید بر نیاز کشور به مدیران متدین، انقلابی و کارآمد، اظهار داشت: مردم باید بلندتر نظرات خود را مطرح کنند چرا که آن‌ها به مقام معظم رهبری به عنوان، ولی امر اعتقاد دارند و وقتی ایشان چنین فرمایشی دارند همه باید آن را جدی بگیرند.

مرندی با بیان اینکه دولت و مسئولان قوا وقتی ببینند هم مقام معظم رهبری و هم مردم این خواسته را دارند، قضیه را جدی‌تر می‌گیرند، تصریح کرد: از اول انقلاب ما در مواردی که جهادی کار کرده‌ایم، موفقیت بیشتری نیز به‌دست آوردیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تأکید کرد: مردم بین کسی که جهادی کار می‌کند و از شب و روز خود می‌گذرد با کسی که سیستم کندتری دارد و افراد ضعیف‌تری را انتخاب می‌کند و دلسوزی کمتری به مسائل دارد، تفاوت قائل می‌شوند.

وی تصریح کرد: باید دقت کرد که در آینده هیچ کس از افرادی که بسیار متمکن هستند انتخاب نشوند، چرا که آن‌ها چه امروز متمکن شده و چه از قدیم متمکن بوده باشند درد مردم مشکل‌دار را و طبقات پایین‌تر را درک نمی‌کنند.

مرندی با اشاره به رویکرد جبهه مردمی درباره مؤلفه‌های مطرح شده از سوی رهبر انقلاب، گفت: قطعاً ما این موارد را مدنظر داریم چرا که معنای ولایتمداری این است که آنچه که از سوی، ولی امر مطرح می‌شود سرلوحه کار ما قرار بگیرد و به همین دلیل این مسأله از دیرباز مورد توجه جبهه مردمی بوده است و با تأکیدات ایشان بیشتر نیز به این امر توجه می‌کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما باید از افرادی استفاده کنیم که ولایت‌مدار، مردمی، تلاشگر و ایثارگر باشند چرا که فردی که صرفاً به فکر مادیات خود است ایثارگر به حساب نمی‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای همه سال کجا بودی صدات در نمیامد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج