۵۰۶۶۰۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

چمن طلسم شده ورزشگاه یادگار!

انگار قرار نیست حاشیه های ترمیم و بازسازی چمن ورزشگاه یادگار پایان یابد؛ با وجود بهره برداری از ورزشگاه در هفته های گذشته اما هنوز نقص های زیادی وجود دارد که مورد انتقاد واقع شده است.

ورزش‌سه: نزدیک به یکسال قبل بود که مسئولان استانی آذربایجان شرقی قصد بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز را کردند؛ در آن زمان تبلیغات زیادی روی این مساله انجام شد و خیلی ها پیوستن این ورزشگاه به جرگه ورزشگاه های مدرن دنیا را پیشاپیش جشن گرفتند اما چمنی که قرار بود از کشور ترکیه برای یادگار به ایران بیاید، مدت ها پشت مرزهای ایران و در گمرک ماند و در نهایت هم سازمان حفظ نباتات اجازه ورود این چمن را به دلیل برخی آفت های گیاهی به ایران نداد.

پس از ماه ها و کش و قوس و آماده نشدن ورزشگاه یادگار برای بازی های لیگ برتر شانزدهم، سرانجام مسئولان تصمیم گرفتند به جای ترکیه از اطراف تهران چمن رولی خریداری کرده و به تبریز ببرند؛ انجام این عملیات نیز ماه ها طول کشید و در نهایت مانع این شد که نیم فصل اول مسابقه ای در یادگار انجام شود.

پس از حاشیه های فراوان با شروع نیم فصل دوم ماشین سازی و تراکتورسازی توانستند بازی های خانگی خود را در یادگار انجام دهند اما از همان روزهای اول انتقادهایی بابت پستی و بلندی ها و جنس چمن از سوی مسئولان تیم ها انجام می شد. این انتقادها ادامه پیدا کرد و حالا کار به جایی رسیده که چمن یادگار با چمن پارک های تبریز مقایسه می شود!

اگرچه در نماهای تلویزیونی از بالا چمن یادگار خوب و یکدست به نظر می رسد اما ظاهرا در داخل زمین اینطور نیست؛ عکس هایی که از قسمت هایی از زمین منتظر شده، نشان می دهد چمن ورزشگاه پستی و بلندی هایی دارد و از سوی دیگر سفتی چمن نیز موضوع دیگری است که توسط بازیکنان مطرح می شود. در چنین شرایطی به نظر می رسد بار دیگر این چمن باید مورد ترمیم قرار بگیرد تا برای لیگ هفدهم شرایط مناسب تری پیدا کند.

درستکار: ۳۰ مورد نقص را به پیمانکار ارائه کردیم

شاهین درستکار، نماینده سازمان توسعه و تجهیز اماکان ورزشی در استان آذربایجان شرقی درباره شرایط نامساعد چمن ورزشگاه به "ورزش سه" گفت: «ما باید صبر کنیم تا بازی های لیگ برتر انجام شود و در یک جلسه کارشناسی به مشکلات رسیدگی کنیم تا فصل بعد کیفیت بالایی برای چمن را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: «قطعا زیر کشت رفتن دوباره چمن ورزشگاه در منطقه تبریز امکان پذیر نیست اما نقص های همین چمن را می شود برطرف کرد. ما ۳۰ مورد نقص را نوشته ایم تا به پیمانکار اعلام کنیم و او آنها را برطرف کند.»

درستکار در بخش دیگری از صحبت هایش افزود: «واقعیت این است که همه چمن های ورزشگاه های ایران نقص هایی دارد که باید برطرف شود. فکر می کنم بازیکنان ما نباید مشکل بازی کردن خود را گردن چمن بیندازند. البته ما مشکلات را قبول داریم اما این مسائل آنقدر هم حاد نیست که انتقادهای تندی را در میان داشته باشد. این را هم بدانید که پیمانکار، چمن نهایی را هنوز به ما تحویل نداده و بعد از رفع نواقص آن را تحویل خواهیم گرفت.»

وی گفت: «شک نکنید تا شروع لیگ هفدهم مشکلات رفع می شود و می توانیم به بهترین شکل از چمن استفاده کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این هم یکی از خیانت ها در حق تراختور

    • حسین خلیلی

      چطور چمن ورزشگاه امام رضای مشهد آفت نداشت
      تاسف،تاسف وتاسف

    • رضا

      بهترین روش برای جلوگیری از قهرمانی تراختوردرفصل جاری . برای سال بعد هم یک فکری می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج