جاباما
۵۰۶۶۱۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بغلانی: به نوعی تیم ملی را شکست دادیم

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،‌گفت: محسن مسلمان مثل گردن کلفت‌ها جلو آمد و بالا سر فرشاد احمدزاده حاضر شد.

خبرگزاری فارس: حسین بغلانی در مورد پیروزی یک بر صفر صنعت نفت مقابل پرسپولیس، گفت: بازی سختی بود. شرایط سختی داشتیم از لحاظ روحی و جایگاه در جدول شرایط خوبی نداشتیم. بازی با ماشین سازی طوری رقم خورد که شرایطمان سخت شد. امتیازها خیلی نزدیک به هم بود و با یک برد و باخت جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کرد.

وی افزود: بعد از حضور فیروز کریمی و وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد مشغول بدنسازی شدیم و این کار تا ۲۸ اسفند ادامه پیدا کرد. در ادامه روی نقاط ضعفمان کار کردیم و نقاط قوت‌مان را تقویت کردیم. در این شرایط دیدار با پرسپولیس فرا رسید. شایعه کسر امتیاز از پرسپولیس مطرح شده اما با این وجود اعتقاد دارم این تیم شایستگی قهرمانی را دارد و حق این تیم رسیدن به قهرمانی است. با تیمی بازی کردیم که به نوعی تیم ملی است و توانستیم در این شرایط آنها را شکست دهیم. ۴-۵ بازیکن این تیم را نفرات تیم ملی تشکیل می‌دهند. همیشه بازی‌های صنعت نفت و پرسپولیس حساس بوده است. فیروز کریمی گفته بود در این بازی ۱۳ نفر بودیم که این مسئله صحت دارد. یازده بازیکن داشتیم یک نفر دوازدهم هواداران و یار سیزدهم تیم دوندگی بازیکنان بود. فعل خواستن را صرف کردیم می‌دانستیم با جنگندگی می‌توانیم نتیجه بگیریم.

کاپیتان صنعت نفت در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به بخشیده شدن هواداران پرسپولیس، خاطرنشان کرد: محرومیت خیلی از تیم‌ها بخشیده شده است. مردم آبادان چیزی جز فوتبال ندارند. اگر فوتبال را از این مردم بگیرید دیگر دل خوشی ندارند. ۶ ساعت قبل از بازی اعلام کردند بازی با حضور هواداران برگزار می‌شود و دو ساعت مانده به شروع بازی ورزشگاه پر شد این نشان‌دهنده علاقه مردم به فوتبال است. آنها دلخوشی دیگری ندارند. کار فدراسیون در بخشش هوادارن درست بود. آنها با این کار یک عیدی به مردم آبادان دادند و ما هم با این برد تا حدودی به هواداران عیدی دادیم. خدا را شکر نتیجه‌ای رقم خورد که مردم شاد شدند.

وی در مورد درگیری که بین او و محسن مسلمان به وجود آمد، گفت: در نیمه اول در محوطه ۶ قدم فرشاد احمدزاده با بازیکن ما برخورد کرد و به بالای سر او رفتم و گفتم درست نیست برای یک پنالتی گرفتن خودش را زمین بیاندازد و این کار خوب نیست. حرفم را دوستانه زدم اما دیدم محسن مسلمان از طرف دیگر دوید و مثل گردن کلفت‌ها بالا سر احمدزاده حاضر شد و گفت فکر نکن در آبادان شهر خودت هستی می‌توانی زبان درازی کنی! در هر صحنه‌ای مسلمان اولین نفر وارد معرکه میشد. بازی رو به پایان بود یک خطایی اتفاق افتاد و تورج حق‌وردی گفت بازی با سوت آغاز می‌شود اگر توپ دست من هم باشد باید داور سوت بزند او از وسط زمین دوید آمد من را چند بار هول و داد و حرف‌هایی زد. صبر من هم اندازه‌ای دارد و در نهایت واکنش نشان دادم. همانطور که گفتم او در تمام درگیری‌ها حضور داشت. هنوز بازی تمام نشده بود و در صحنه‌ای کنار تورج حق‌وردی داور بازی بودم او به من گفت کاری که کردی درست نبود که من این مسئله را پذیرفتم. وقتی بازی تمام شد از مسلمان معذرت خواهی کردم و به او دست دادم ولی او صورتش را برگرداند و اصلا دست هم نداد.

بغلانی در مورد اینکه آیا خطر سقوط از صنعت نفت رفع شده است،‌گفت:‌ نباید مطمئن از این موضوع حرف زد. سال قبل سیاه‌جامگان در روز آخر با پیروزی مقابل ملوان ماندگار شد. سیاه‌جامگان با ما بازی دارد و دیدارهای سخت دیگری هم در ادامه باید برگزار کند. هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم اما چیزی هم مطمئن نیستیم. ما فینال خودمان را بازی با سیاه‌جامگان می‌دانیم و اگر بتوانیم در آن بازی نتیجه بگیریم می‌توانیم کمی با خیال راحت‌تر بازی‌ها را ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا الکی گنده نکن این لنگو،کجا تیم ملی رو بردی،توهم زدیا

    • یاران

      مگه 8بازیکن پرسپولیس درتیم ملی حضور ندارن،، برانکو درحد و اندازه پرسپولیس نیست آقایان طرفدار لطفا منطقی نگاه کنید در اسیا تیم فوتبال پرسپولیس مشگل داره برانکو فقط شکم خوب جلو اورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج