۵۰۶۶۲۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عرضه اندروید ور ۲ برای شش ساعت هوشمند

کمپانی گوگل عرضه اندروید ور ۲.۰ را برای شش ساعت هوشمند دیگر آغاز کرد.

وب سایت جی اس ام - احمد شریفی: کمپانی گوگل عرضه اندروید ور ۲.۰ را برای شش ساعت هوشمند دیگر آغاز کرد. Google هفته گذشته Android Wear ۲.۰ را برای سه ساعت عرضه کرده بود، اما پس از آن اعلام کرد به دلیل کشف باگی، عرضه این آپدیت برای سایر دیوایس‌ها به تاخیر افتاده است. ظاهرا این باگ حالا برطرف شده است.
عرضه اندروید ور 2 برای شش ساعت هوشمند

هنگامی‌که گوگل اعلام کرد اندروید ور 2.0 سرانجام برای برخی ساعت‌های هوشمند عرضه می‌شود، تعدادی از کاربران بسیار خوشحال شدند تا اینکه دریافتند گوگل این آپدیت را تنها برای 3 دیوایس عرضه کرده است. گوگل روز جمعه اعلام کرد به دلیل کشف یک باگ، عرضه این به‌روزرسانی برای سایر دیوایس‌ها به تاخیر افتاده است. به نظر می‌رسد حالا مشکلات برطرف شده، چراکه عرضه این آپدیت برای شش ساعت هوشمند دیگر نیز آغاز شده است.

این بار ساعت‌های Polar M600 ،Fossil Q Wander ،Fossil Q Marshal ،Nixon Mission ،Michael Cors Access Dylan و Michael Cors Access Bradshaw سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 را دریافت می‌کنند. هفته گذشته نیز ساعت‌های Fossil Q Founder ،TAG Heuer Connected و Casio Smart Outdoor Watch WSD-F10 به اندروید ور 2.0 آپدیت شدند. گوگل پیش‌ازاین اعلام کرده بود 19 ساعت هوشمند به اندروید ور 2.0 آپدیت خواهند شد؛ بنابراین 10 ساعت دیگر باید این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

گوگل اعلام نکرده که چه باگی باعث تاخیر چندروزه در عرضه اندروید ور 2.0 برای ساعت‌ها شده، اما ازآنجاکه اکنون آپدیت‌ها به‌خوبی عرضه می‌شود احتمالا باگی جدی نبوده است. تاخیر طولانی در عرضه اندروید ور 2.0 دلایل زیادی داشته که فرایند تایید توسط هر OEM از آن جمله بوده است. کاربران به انتظارهای طولانی‌مدت برای دریافت آپدیت‌های اصلی اندروید عادت کرده‌اند؛ بنابراین این مسئله جدید نیست.

اگر ساعت هوشمند شما در لیست 19 دیوایس دریافت‌کننده Android Wear 2.0 قرار ندارد، برای برخورداری از امکانات این آپدیت، باید خرید یک دیوایس جدید را در دستور کار قرار دهید. اگر هم امکانات و قابلیت‌های اندروید ور 2.0 شما را جذب نکرده است و ساعت هوشمندتان به‌خوبی کار می‌کند، پس نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج