جاباما
۵۰۶۶۷۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مسمومیت ۱۲ دانش‌ آموز و معلم با گاز CO

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: صبح امروز (دوشنبه ۱۴ فروردین‌ماه) ۱۲ دانش‌آموز و معلم در مدرسه‌ای در یکی از روستاهای شاهین‌دژ دچار مسمومیت با گاز CO شدند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: صبح امروز (دوشنبه ۱۴ فروردین‌ماه) ۱۲ دانش‌آموز و معلم در مدرسه‌ای در یکی از روستاهای شاهین‌دژ دچار مسمومیت با گاز CO شدند.
«باقر بهرامی» با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز (دوشنبه ۱۴ فروردین‌ماه) به‌دنبال اعلام حادثه مسمومیت ۱۱ دانش‌آموز و معلم آن‌ها در مدرسه‌ای در روستای عباس بولاغی شهرستان شاهین‌دژ عوامل امدادی و نیروهای فوریت‌های پزشکی شاهین‌دژ به محل حادثه اعزام شدند.

بهرامی افزود: این حادثه به‌علت نصب غیراستاندارد دودکش بخاری کلاس اتفاق افتاده که دانش‌آموزان و معلمشان توسط نیروهای فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ اعزام و بستری شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: وضعیت عمومی مصدومین این حادثه رو به بهبودی است و احتمالاً همین امروز مرخص شوند.

وی خاطرنشان کرد: از عموم مردم و مسئولان تقاضا داریم حتماً از استاندارد و ایمن بودن دودکش بخاری‌ها و لوازم گرمایشی در مدارس روستایی و مرزی با توجه به برودت و سرمای هوا، اطمینان حاصل کنند تا شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساینامقتدری

      خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود«ممنون»

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج