۵۰۶۷۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بحران علیمنصور: جوان‌هایی که بزرگ شدند!

استقلال و منصوریان برای فصل بعد به یک مشکل حاد برمی‌خورند. تیمی که این فصل به پاس جوان‌گرایی و میدان دادن به بازیکنان جوان‌تر سر پا باقی ماند و حالا در آستانه کسب نایب قهرمانی است، برای فصل آینده با مشکل تعدد بازیکن بالای ۲۳ سال مواجه می‌شود.

آی‌اسپورت: استقلال و منصوریان برای فصل بعد به یک مشکل حاد برمی‌خورند. تیمی که این فصل به پاس جوان‌گرایی و میدان دادن به بازیکنان جوان‌تر سر پا باقی ماند و حالا در آستانه کسب نایب قهرمانی است، برای فصل آینده با مشکل تعدد بازیکن بالای ۲۳ سال مواجه می‌شود. برای فصل آینده به جز نورافکن، زکی‌پور و مجید حسینی بقیه ستاره‌های زیر ۲۳ سال استقلال، سن‌شان از عدد ۲۳ عبور می‌کند و باید سهمیه بزرگسالان را پر کنند.

استقلال در این فصل مطابق قانون فقط هجده بازیکن بالای ۲۳ سال را در لیست داشت و سایر بازیکنان را افرادی زیر ۲۳ سال تشکیل داده بودند. حالا با اضافه شدن رابسون، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، کنعانی‌زادگان و حتی گوک به هجده بازیکن اول فصل، استقلال در فصل آینده کار دشواری برای انتخاب فقط هجده بازیکن بزرگسال دارد.

تمام شده‌ها

رابسون جانواریو

متولد چهارمین روز از پنجمین ماه سال ۱۹۹۴ است. تاریخ تولد رابسون جانواریو به شمسی ۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۳ است. مدافع برزیلی و محبوب استقلالی‌ها آخرین فصل حضورش در سهمیه زیر ۲۳ سال را سپری می‌کند. اگر استقلال او را متقاعد به ادامه حضور در فوتبال ایران کند، باید یک سهمیه بزرگسالش را به رابسون اختصاص دهد.

محسن کریمی

متولد ۲۹ شهریور ۱۳۷۳ که برای آخرین توانست جزو لیست بزرگسالان قرار نگیرد. فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و آماری تقریبا برابر با آنچه وحید امیری در نفت رقم زده بود، ثبت کرد. در این فصل هم محسن جز بازیکنان خوب علیمنصور بود.

فرشید اسماعیلی

متولد ۴ اسفند ۱۳۷۲ که برای آخرین بار حضور در لیست زیر ۲۳ سال را تجربه می کند. او فصل قبل و بعد از مصدومیت چشمی، جلوتر از خرسندنیا در ترکیب اصلی کنار امید ابراهیمی قرار گرفت و بازیهای بدی به نمایش نگذاشت. فرشید در این فصل هم در دربی گل زد و هم ستاره منصوریان در بازی‌های دیگر بود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان
متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ که برای آخرین بار توانست وارد لیست بزرگسالان نشود. کنعانی‌زادگان در ابتدای این فصل مصدوم شد و خیلی زود از استقلال کنار رفت. حالا برای ادامه حضور در این باشگاه، باید یک سهمیه بزرگسالان را رزرو کند.

عبدالعظیم گوگ

بازیکنی که فقط پنج دقیقه در این فصل برای استقلال به میدان رفت هم از انتهای این فصل از سهمیه زیر ۲۳ ساله‌ها جدا می‌شود و باید در سهمیه بزرگسالان قرار بگیرد. گوگ متولد ۵ دی ۱۳۷۴ است و در این فصل برای استقلال فقط مقابل نفت آبادان به میدان رفت.

ادامه دهنده‌ها...
امید نورافکن

متولد ۲۰ فروردین ۱۳۷۶ که جز امسال، ۳ فصل دیگر هم سهمیه زیر ۲۳ سال است. یعنی تازه در لیگ بیستم وارد لیست بزرگسالان می‌شود. نورافکن که این فصل در پست تخصصی به میدان رفته، تازه خودش را نشان داد. استقلالی‌ها امید زیادی به حفظ این بازیکن دارند.

مجید حسینی

متولد ۳۱ خرداد ۱۳۷۵ که دو فصل بدون امسال همچنان می تواند جزو بازیکنان زیر ۲۳ سال استقلال قرار بگیرد. حسینی فصل قبل در نیم فصل راهی راه آهن شد و یکی از بهترین بازیکنان این تیم سقوط کرده لقب گرفت. نمره حسینی در سایت برنامه نود، ۲/۷۹ بود یعنی بهترین بازیکن این تیم در طول فصل؛ حتی بهتر از مهرداد محمدی که نمره ۲/۸۲ را گرفت.

میلاد زکی پور

متولد ۲ آذر ۱۳۷۴ که جز امسال، یک فصل دیگر هم سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود. زکی‌پور حالا به سطحی رسیده که منصوریان هم بتواند دور یعقوب کریمی را خط بکشد.

مجتبی حق دوست

متولد ۲ بهمن ۱۳۷۴ است. هر چند که ستاره محبوب علیرضا منصوریان تا پایان فصل بعد هم همچنان زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود، ولی حق‌دوست قراردادش با استقلال قرضی بود و در پایان این فصل باید به نفت تهران برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج