جاباما
۵۰۶۷۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آسمان تهران از فردا صاف می‌شود

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری فارس: امروز روند کاهش دما در شمال شرق کشور ادامه دارد و بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز به صورت برف است، همچنین فردا آسمان تهران نیمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود و روز چهارشنبه آسمان تهران صاف است.
با فعالیت سامانه بارشی، امروز در نیمه شمالی کشور، شمال شرق، سواحل خزر و مناطقی از دامنه جنوبی البرز، غرب و نواحی مرکزی و شرق کشور، شاهد ابرناکی، بارش باران، رعد و برق و وزش باد هستیم.

امروز برخی نقاط نیمه جنوبی کشور نظیر فارس، کرمان، شمال هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده دارد و بارش‌ها در خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال سمنان، استان مرکزی، غرب قم، شمال اصفهان و مناطقی از گلستان، شدت بیشتری دارد.

روز سه‌شنبه بارش‌ها با شدت کمتر در مناطقی از شمال شرق، شرق و سواحل خزر ادامه دارد و در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و غرب کشور نیز در برخی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و به تدریج این سامانه از کشور خارج می‌شود.

امروز و فردا در برخی ساعات در نیمه شرقی البرز، جنوب و دامنه‌های شرقی آن و مرکز البرز، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان این وزش باد با گرد و خاک همراه است.

روز چهارشنبه هفته جاری بر شدت وزش باد و گرد و خاک در جنوب شرق و برخی مناطق شرق کشور افزوده شده و سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود، روز چهارشنبه برشدت باد وگردخاک در مناطقی از سیستان و بلوچستان افزوده خواهد شد و در سایر مناطق کشور، جوی نسبتاً پایدار حاکم است.

امروز روند کاهش دما در شمال شرق کشور ادامه دارد و بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز به صورت برف پیش‌بینی می‌شود؛ امروز، دریای خزر و از امشب تا چهارشنبه هفته جاری، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

امروز دوشنبه با فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی به سبب بارش برف در مناطق سردسیر شمال غرب و ارتفاعات البرز و شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.

امروز بارش برف در مناطق سردسیر و مرتفع خراسان شمالی و خراسان رضوی، ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان و آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در برخی نقاط استان‌های مرکزی، نیمه شمالی اصفهان، کرمانشاه، غرب همدان و شمال خراسان جنوبی وجود دارد.

‌برای عبور از جاده‌های کوهستانی توصیه می‌شود که عوامل محدود کننده مانند بارش برف و لغزندگی جاده، کاهش دید به سبب بارندگی و مه آلود بودن مورد توجه قرار گیرد.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود و روز چهارشنبه آسمان تهران صاف است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۳ و ۲ درجه خواهد بود.

روز آینده زنجان و همدان با کمینه دمای ۲ درجه زیر صفر و شهر کرد با کمینه دمای ۴ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان است.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز ۱۹ اسفند امسال ۱۳۶. ۴ میلیمتر ثبت شد، بارش در سال گذشته در این بازه زمانی ۱۵۲. ۶ میلیمتر بود، بنابراین بارش سال جاری ۸۹. ۴ بارش سال گذشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج