جاباما
۵۰۶۷۷۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

واعظی: تنها ۲ درصد اینترنت نامناسب دارند

وزیر ارتباطات گفت: در گذشته حدود ۹۵ درصد استفاده‌ای که از اینترنت صورت می‌گرفت، درست بود و تنها پنج درصد از استفاده اینترنت ممکن بود به مسائل نادرست و غیراخلاقی مرتبط شود. اکنون این رقم به دو درصد کاهش پیدا کرده، اما ما همچنان معتقدیم باید این عدد کمتر شود.

خبرگزاری ایسنا: محمود واعظی ظهر امروز همزمان با اولین روز کاری پس از تعطیلات در مسجد پیامبر (ص) وزارت ارتباطات به دیدار نوروزی با معاونین و کارکنان وزارت ارتباطات پرداخته و توضیحاتی درباره اقدامات صورت گرفته در سال‌های دولت یازدهم و برنامه‌های موجود برای سال جاری ارایه کرد.

واعظی در صحبت‌های خود با اشاره به اینکه تامین معیشت مردم برای دولت اهمیت بسزایی دارد، اظهار کرد: بر همین اساس تلاش‌های متعددی صورت گرفته و با توجه به شاخص‌های سال گذشته می‌توان گفت که در این حوزه در سال ۱۳۹۵ اتفاقات مثبتی رخ داده است.

این عضو کابینه دولت یازدهم همچنین عنوان کرد: دولت از ابتدا به دنبال ایجاد فضایی آرام و پراعتماد میان مردم و گروه‌های مختلف بود که به نظر می‌رسد اکنون این اتفاق تا حد زیادی محقق شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد آرامش در جامعه و ترمیم روابط انسانی از جمله اولویت‌های مهم دولت بوده، عنوان کرد: بر همین اساس با توجه به تلاش‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد تمام شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگ و اقتصاد ارتقا پیدا کرده است.

واعظی همچنین عنوان کرد: زمانی که دولت یازدهم آغاز شد، رشد اقتصادی کشور ۶. ۸ - بود، اما در سال ۹۵ در این زمینه شاهد رشدی بین ۹ تا ۱۱ درصد بودیم که البته هنوز ارقام دقیق این بخش محاسبه نشده است.

وزیر ارتباطات همچنین عنوان کرد: در سال جاری نیز تلاش داریم اموری که مربوط به معیشت مردم می‌شود را با جدیت دنبال کنیم. چرا که از نگاه برخی مردم اقتصاد زمانی رشد داشته است که معیشت آن‌ها سلایق بهتری داشته باشد.

واعظی درباره بخش ارتباطات نیز اظهار کرد: طی این مدت در خصوص شبکه ملی اطلاعات گام‌هایی برداشته شد که این گام‌ها همچنان دنبال شده و امیدواریم در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات نیز در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این تلاش داریم ۱۷ تا ۱۸ هزار روستا را در سال جاری تحت پوشش اینترنت قرار دهیم.

وزیر ارتباطات در عین حال از راه‌اندازی دولت الکترونیک یاد کرد و گفت: قرار بر آن بود که این طرح اسفندماه سال گذشته با حضور رئیس جمهور افتتاح شود، اما به دلیل مشغله‌های ایشان این فرصت مهیا نشد و حال تلاش داریم در فروردین ماه سال جاری این کار را عملیاتی کنیم. همچنین تلاش می‌شود تا پیان دولت تمام طرح‌های کشور به نسل سوم ارتباطی (۳ G) و حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ شهر کشور به (۴ G) متصل شود.

وی در پایان نیز به شرکت پست نیز اشاره کرد و گفت: زمانی که دولت یازدهم آغاز شد شرکت پست ۳۵۵ میلیارد تومان زیان انباشته داشته که به تمام شرکت‌ها بدهکار بود. به گونه‌ای که حتی شرکت‌های هواپیمایی دیگر محموله‌های پستی را جابه‌جا نمی‌کردند، اما اکنون بدهی‌های این شرکت پرداخت شده و حقوق کارمندان آن نیز رشدی ۹۲ درصدی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      به نظرم آمارتون یه ذره کشکیه. یعنی فقط ۲ درصد؟؟ یعنی مردم ما این قدر خوب هستن؟ ۹۸ درصد؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج