جاباما
۵۰۶۷۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترامپ بازهم هیلاری را هدف حملات لفظی قرار داد

رئیس جمهور آمریکا باردیگر رقیب دموکرات خود در انتخابات سال گذشته میلادی در این کشور را هدف حملات لفظی خود قرار داد.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور آمریکا در ادامه اظهارنظرهای خود درباره دموکرات ها، ضمن رد انتقادات آن‌ها بار دیگر به هیلاری کلینتون رقیب دموکرات خود در کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور در نوامبر سال گذشته میلادی حمله کرد.

«دونالد ترامپ» در توئیت خود در این باره اعلام کرد: آیا هیلاری کلینتون اصلاً به خاطر دریافت جواب‌های سؤالاتش در مناظره، عذرخواهی کرد؟ فقط دارم سؤال می‌کنم!

رئیس جمهور آمریکا در توئیت دیگری در این باره افزود: آیا به برادرِ «جان پودستا» پول زیادی داده شد تا تحریم‌های (آمریکا علیه) روسیه را بردارد؟ آیا هیلاری (کلینتون) این موضوع را می‌دانست؟

لازم به ذکر است، چهارشنبه ۱۵ دی ماه سال ۹۵، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیام توئیتری به حمایت از مصاحبه «جولیان آسانژ» مؤسس پایگاه افشاگر «ویکی لیکس» با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» پرداخت و اعلام کرد: «جولیان آسانژ» گفته است که یک پسربچه ۱۴ ساله هم می‌توانست ایمیل‌های «مایک پودستا» (رئیس مبارزات انتخاباتی هیلاری کلینتون) را هَک کند. چرا کمیته ملی دموکرات‌ها اینقدر بی احتیاط بوده است؟ البته «آسانژ» گفته است که این اطلاعات را روس‌ها در اختیار وی قرار نداده اند.

گفتنی است، آسانژ شب ۱۳ دی ماه سال گذشته در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» نیز افشا کرده بود که رمز عبور کاربریِ ایمیل «مایک پودستا»، کلمه Password بوده و بدین صورت حتی یک نوجوان ۱۴ ساله هم می‌توانست آن را هک کند.

شایان ذکر است، پس از اینکه در ماه گذشته، «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی کاخ سفید به دلیل آنچه رسانه‌ها ارتباط وی با روسیه اعلام کردند، از سِمت خود استعفا کرد؛ گمانه زنی‌های بسیاری پیرامون روابط تیم ترامپ با مسکو بر خط خبری رسانه‌های جمعی قرار گرفت؛ اخباری که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به آن‌ها واکنش نشان داده بود.

رئیس جمهور آمریکا در این باره گفته بود: اطلاعات به دست آمده از نهادهای مربوطه در آمریکا قویاً نشان می‌دهد که هیچ شواهدی دال بر تأثیرگذاری روسیه بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق هک کردن وجود ندارد. دستگاه‌های رأی گیری دست کاری و هک نشده اند؛ لذا به عقیده من مسأله هک ادعائی کمیته ملی حزب دموکرات (DNC)، به این دلیل مورد بحث قرار گرفته که این حزب به دلیل شکست بسیار بزرگ نامزد خود «هیلاری کلینتون» به شدت شرمسار شده است.

شایان ذکر است، در نسخه عمومیِ گزارش منتشر شده توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا که در همان ایام توسط رسانه‌ها نیز انتشار یافت، به صورت کاملاً مبهمی بر مقاصد و انگیزه‌های روسیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تأکید شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج