جاباما
۵۰۶۸۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سخنگوی وزارت خارجه:

آزادی ۱۵ ملوان هندی هیچ ارتباطی با پرونده نرگس کلباسی ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در مورد اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر این‌که احتمالا بین آزادی ۱۵ ملوان هندی از سوی ایران با حکم تبرئه چند روز پیش نرگس کلباسی ارتباطاتی وجود دارد، گفت: این دو موضوع هیچ ربطی به هم ندارند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در مورد اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر این‌که احتمالا بین آزادی ۱۵ ملوان هندی از سوی ایران با حکم تبرئه چند روز پیش نرگس کلباسی ارتباطاتی وجود دارد، گفت: این دو موضوع هیچ ربطی به هم ندارند.

بهرام قاسمی در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه‌ها مطرح کرده‌اند، ممکن است بین آزادی ۱۵ ملوان هندی با حکم تبرئه نرگس کلباسی بانوی نیکوکار ایرانی از اتهام قتل توسط دادگاهی در هند، ارتباط‌هایی وجود داشته باشد و به نوعی در این زمینه بین ایران و هند توافقاتی انجام شده باشد، تصریح کرد:‌ این دو پرونده دو مورد متفاوت از هم هستند و هیچ شباهتی بین آنها وجود ندارد، چراکه از دو جنس متفاوتند و با یکدیگر هیچ ارتباطی ندارند.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان این‌که ممکن است در جریان ترددهای زمینی و آبی اتباع کشورها، برخی از اتباع به دلایل مختلفی از جمله ناآشنایی به قوانین اقدام به انجام تخلفاتی از جمله ورود غیر مجاز به خاک کشوری کنند، ادامه داد: این‌گونه پرونده‌ها در سیستم‌های قضایی کشورها روند خود را طی می‌کند و دستگاه قضایی با حفظ استقلال خود به آنها رسیدگی می‌کند که این امر شامل پرونده اخیر نیز می‌شود.

صبح روز دوشنبه ۱۴ فروردین وزیر امور خارجه هند در توییتری اعلام کرد، ۱۵ ماهیگیر هندی از سوی ایران آزاد شده‌اند. در اواسط نوروز نیز نرگس کلباسی در کانال تلگرام خود نوشت که حکم تبرئه‌اش از اتهام به قتل توسط دادگاهی در هند اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج