جاباما
۵۰۶۸۶۵
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

«بچه رئیس» سینماهای آمریکا را تسخیر کرد

یک فیلم انیمیشن بر صدر جدول فروش فیلم‌ها در ایالات متحده و کانادا تکیه زد.

هنرآنلاین: ک فیلم انیمیشن بر صدر جدول فروش فیلم‌ها در ایالات متحده و کانادا تکیه زد.

فیلم انیمیشن «بچه رئیس» (The Boss Baby) از شرکت دریم‌ورکس انیمیشن در هفته اول اکران در ایالات متحده و کانادا پرقدرت ظاهر شد و با ۴۹ میلیون دلار فروش به دو هفته صدرنشینی «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) از شرکت دیزنی پایان داد و پرفروش‌ترین فیلم تعطیلات آخر هفته شد.

«دیو و دلبر» از جمعه تا یکشنبه ۴۷٫۵ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش داخلی خود را به ۳۹۵٫۵ میلیون دلار رساند. بازسازی سینمایی قصه پریان معروف در این مدت در ۵۶ منطقه در سطح بین‌المللی ۶۶٫۵ میلیون دلار دیگر به دست آورد. مجموع فروش فیلم در بازارهای خارجی ۴۸۰٫۸ میلیون دلار و مجموع فروش جهانی آن با حساب بازار آمریکای شمالی ۸۷۶٫۲ میلیون دلار شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، دیگر فیلم‌ جدید در آمریکای شمالی با خبرهای خوبی روبرو نشد. تریلر آینده‌گرایانه «شبح درون پوسته» (Ghost in the Shell) با بازی اسکارلت جوهانسن با فروش کمتر از انتظار ۱۹ میلیون دلار در رده سوم قرار گرفت.

انیمیشن کامپیوتری «بچه رئیس» که در ۳۷۷۳ سینما روی پرده رفته است، فراتر از انتظار ظاهر شد. الک بالدوین در این فیلم بجای یک بچه رئیس اهل بیزنس حرف می‌زند که به طور مخفیانه مأموریت دارد کاری کند که به بچه‌ها بیشتر از سگ‌ها محبت شود.

«بچه رئیس» از روی کتابی کودکانه نوشته مارلا فرازی که در ۲۰۱۰ به بازار آمد، ساخته شده است. تام مگراث فیلم را کارگردانی کرده است و استیو بوسمی، جیمی کیمل، لیسا کودرو، مایلز کریستوفر بخشی و توبی مگوایر از دیگر صداپیشه‌های فیلم هستند. تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به فیلم درجه A- داده‌اند. «بچه رئیس» در سطح بین‌المللی تاکنون ۵۹ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش جهانی خود را به ۱۰۸ میلیون دلار رسانده است.

«شبح درون پوسته» تولید شرکت‌های پارامونت، دریم‌ورکس و ریلاینس اینترتینمنت است و از روی یک مجموعه رسانه‌ای محبوب ژاپنی ساخته شده است. جوهانسن نقش موتوکو کوساناگی را بازی می‌کند. او یکی از ماموران مخفی گروه انسان-سایبورگ "بخش ۹" است که وظیفه آن مقابله با خطرناک‌ترین جنایتکاران است.

این فیلم را روپرت سندرز کارگردان «سفیدبرفی و شکارچی» ساخته است و مایکل پیت، مایکل وینکات، تاکشی کیتانو، کریستوفر اوبی و ژولیت بینوش از دیگر بازیگران فیلم هستند.

«شبح درون پوسته» در مقایسه با «لوسی» آخرین فیلمی که جوهانسن در آن نقش اصلی را داشت، ضعیف ظاهر شد. آن فیلم در ۲۰۱۴ با ۴۳٫۹ میلیون دلار کار خود را شروع کرد و در نهایت در دنیا ۳۹۴ میلیون دلار فروخت. فیلم علمی تخیلی «شبح درون پوسته» با بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری ساخته شده و با درجه PG-۱۳ به نمایش درآمده است. فیلم در ۵۳ بازار سطح بین‌المللی ۴۰٫۱ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش جهانی خود را در اولین آخر هفته اکران به ۵۹٫۱ میلیون دلار رساند.

«شبح درون پوسته» از همان مراحل اولیه تولید با انتقادهایی روبرو بود. انتخاب جوهانسن برای بازی در نقش یک شخصیت آسیایی باعث شگفتی بسیاری از طرفداران این مجموعه ژاپنی شد که اولین بار به صورت یک مانگا نوشته و مصورسازی شد. حتی در مخالفت با انتخاب جوهانسن چند طومار آنلاین امضاء شد.

از سوی درام «همسر مأمور باغ وحش» (Zookeeper's Wife) از شرکت فوکس با ۳٫۳ میلیون دلار فروش در ۵۴۱ سینما عملکردی قابل احترام داشت و در رده دهم جدول قرار گرفت. جسیکا چاستین در این فیلم بازی می‌کند که داستانش در جنگ جهانی دوم روی می‌دهد و درباره ماموران باغ وحش ورشو است که هم جان انسان‌ها و هم جان حیوانات را نجات دادند. "همسر مأمور باغ وحش" را نیکی کارو کارگردانی کرده است.

فیلم ابرقهرمانی «پاور رنجرز» (Power Rangers) از شرکت لاینزگیت و «کونگ: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) از شرکت‌های برادران وارنر و لجندری، به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار گرفتند.

فیلم برنده اسکار «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی در ۳۷ سینما ۳۰٫۲ هزار دلار به دست آورد و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی بعد از ۱۰ هفته به ۲٫۳۴۸ میلیون دلار رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج