۵۰۶۹۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شاگردان منصوریان بی رحم و تهاجمی

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد، نوزدهمین بازی پی در پی برای آبی پوشان تهرانی بود که آنها موفق به گل زدن شده‌اند تا از این نظر صاحب یک رکورد جالب توجه باشند.

ایران ورزشی: دیدار تیم‌های استقلال و فولاد، نوزدهمین بازی پی در پی برای آبی پوشان تهرانی بود که آنها موفق به گل زدن شده‌اند تا از این نظر صاحب یک رکورد جالب توجه باشند. استقلال نه تنها بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد، بلکه با زدن گل به همه تیم‌های لیگ برتری یک رکورد جالب توجه دیگر را هم به نام خود ثبت کرده است. آبی پوشان حتی در نیم‌فصل نخست هم که نتایج خوبی نمی‌گرفتند، باز هم در گشودن دروازه حریفان خود توفیق داشتند. تا جایی که تنها بازی که این تیم موفق به گل زدن نشده بود، دیدار با پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بود.
آخرین مسابقه‌ای که آبی پوشان در لیگ برتر بازی کردند و خط حمله این تیم از باز کردن دروازه حریف عاجز ماند، به ۲۵ شهریور سال ۹۵ باز می‌گردد. روزی که آبی پوشان در شهرآورد ۸۳ با تساوی بدون گل مقابل حریف خود متوقف شدند و از آن تاریخ تا روز بازی با فولاد ۱۹۷ روز گذشت. بعد از آن، این تیم در همه دیدارهای خود در لیگ برتر موفق به گل زدن شد و بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان نوزدهمین دیدار پی در پی آنها بود که در آن موفق به گلزنی شدند. همچنین رکورد گلزنی در ۲۴ بازی از ۲۵ بازی انجام شده توسط آبی پوشان هم در نوع خود قابل توجه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج