۵۰۷۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

مرد جوان با ضربات چاقو، همسایه اش را کشت

همسایگان ساختمان ۲ طبقه ای در بولوار ادیب مشهد از مدتی قبل به خاطر پارک خودروهایشان در حیاط منزل مسکونی دچار اختلاف شده بودند.

روزنامه خراسان: همسایگان ساختمان ۲ طبقه ای در بولوار ادیب مشهد از مدتی قبل به خاطر پارک خودروهایشان در حیاط منزل مسکونی دچار اختلاف شده بودند.

این موضوع که بارها به کشمکش و درگیری های لفظی بین ۲ همسایه کشیده شده بود هر روز شدت می گرفت و اختلافات آن ها زیادتر می شد تا این که ماجرای نزاع بر سر پارک خودرو در حیاط منزل مسکونی به قضاوت قانونی رسید و بدین ترتیب مشکل ۲ همسایه درحالی آتش زیر خاکستر ماند که قانون به نفع یکی از آنان رای داد.

اما هنوز مدت زیادی از این ماجرا نگذشته بود که دوباره بهانه های مختلف برای جای پارک خودرو در محل سکونت ۲ همسایه مذکور آغاز شد این اختلافات قدیمی که به غده چرکین کینه تبدیل شده بود هر روز بیشتر سرباز می کرد تا این که صبح روز گذشته، باز هم مشاجره دیگری بر سر پارک خودرو در بولوار ادیب مشهد رخ داد اما این بار درگیری لفظی به نزاعی خونین بین همسایگان و فرزندان آن ها کشید.

در همین اثنا بود که ناگهان تیغه کارد جوان ۳۱ ساله خشمگین در محل درگیری درخشید. او که خشم سراپای وجودش را می لرزاند به سوی همسایه ۵۴ ساله اش حمله ور شد و ضربات متعدد چاقو را بر بدن وی فرود آورد. ضجه های سوزناک همسایه در فضا پیچید و در حالی که خون از نقاط مختلف بدنش فواره می زد نقش بر زمین شد. لحظاتی بعد مرد مجروح که آخرین نفس های عمرش را می کشید به یکی از مراکز درمانی در منطقه قاسم آباد مشهد انتقال یافت اما بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربات متعدد چاقو جان سپرد.

در پی اعلام مرگ دلخراش مرد ۵۴ ساله که به خاطر جای پارک خودرو جانش را از دست داده بود، ماموران کلانتری قاسم آباد در محل حادثه حضور یافتند و با تایید درستی خبر قاضی ویژه قتل عمد مشهد را در جریان ماجرا قرار دادند.

قاضی کاظم میرزایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با حضور در مرکز درمانی تحقیقات خود را در این باره آغاز کرد.پدر متهم به قتل که به اتهام اختفای ادامه جرم و فراری دادن متهم با صدور دستوری از سوی قاضی میرزایی بازداشت شده بود، نزاع بر سر جای پارک خودرو را انگیزه این جنایت هولناک عنوان کرد و گفت: وقتی درگیری شروع شد، فردی با چماق محکم بر سرم کوبید که من بیهوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم این درحالی است که نمی دانم فرزندم (متهم) خود را به نیروهای انتظامی معرفی کرد یا نه!این گزارش حاکی است: با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری متهم فراری ۳۱ ساله این پرونده درحالی ادامه دارد که افراد دیگری نیز در پی وقوع این نزاع خونین که به تخریب خودروها نیز انجامید، بازداشت شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیبه سرمون اومدهکه اینقدر بی منطق شدیم......چرا باید دونفر که تا این حد ا زهم منزجر هستند تو یه ساختمان زندگیی کنندو هر روز اعصاب و رواننداشته باشند کی یاد میگیریم واسه اعصاب خودمون ارزش قایل بشیم....

    • روح ک ش

      بازم مشهد. بازم جرم و جنایت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو عمو جان .قاسم آباد همش مهاجرن.تا بیست سال پیش قاسم ابادی وجود نداشت اصلا.پس الکی جو نده.تو اگه یه جرم از مشهدی اصیل دیدی بعد حرف بزن

      • بدون نام

        با سلام. البته بنده ارسال کننده این پیام نیستم. ولیکن قربون امام رضا (ع) بروم ولیکن هیچگاه دوست، همکار و یا همسایه مشهدی خوبی نداشتم. با تشکر

    • محمد سلطان

      اعدام در درجه اول شامل حال این احمقهاوناقص العقلهاست! آخه الدنگ پارک خودرو چیه که دعوا میکنی تازه محکوم هم که شده بودی حالا منتظر اعدام باش!

    • بدون نام

      هر چه قتل و تجاوز سرقت هست متاسفانه مشهد سر تیتر خبر هاست کسی هم بفکر این شهر نیست سامان بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاً. امان از مشهدیها

    • بدون نام

      بازم خطه خراسان. یا امام رضا.

    • بدون نام

      خب حالا جناب قاتل به سزای عملش میرسد که فدای ماشین می شود وخانواده مقتول هم عزادار کرد

    • zahra

      با چماق زده تو سر بابای قاتل. همشون وحشی و متحجر بودن. حقشه مرد

    • اریوبرزن ازتهران

      کلامردم کشورمون عجول وعصبی وخشن شدن واین فقط مختص به مردم مشهدنیست وبیشتربخاطرعقده ها وکمبودها ومسائل مالی هستش وبخش دیگه اینکه کلا ماازلحاظ فرهنگی نسبت به سی سال پیش دقیقابرعکس امکانات وتکنولوژی عقب گرد داریم

    • بدون نام

      منم از مشهدی ها خاطره ی خوبی ندارم ولی فساد اخلاقی و جرم و جنایت در همه جای ایران زیاد شده و همه جا آدمای خوب و بد داره

    • بدون نام

      این همه قتل فقط در مشهد.
      ایا خجالت اورنیست. جان انسانی بخاطر پارک خودرو
      قصه پر غصه این شهر تا کی ادامه دارد.
      قتل قتل سرقت و.....

    • بدون نام

      یعنی دیونه کنندس به یکی نمیتونی حالی کنی استاد اینجا پارک نکن
      راههای بیشتری بود بجای کشتن
      هرروز پنچرش میکرد
      خط خطی میکرد
      نمایش دزدیده شدن ماشین واسش بازی میکرداوه این همه راه
      پارک از شما پنچری از ما

    • بدون نام

      آخه مگه عصرحجره خدایا خودت این مردمو نجات بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج