۵۰۷۱۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نفت هم سوخت و هم سوزاند!

بلاتکلیفی بازیکنان تیم نفت در فاصله حدود ۴۰ روز مانده تا فینال جام حذفی باعث سردرگمی و بی انگیزگی بازیکنان این تیم شده است.

خبرگزاری فارس: حالا که لیگ برتر کشورمان به اواخر خود نزدیک شده شاید بهتر بتوان عملکرد تیمی مثل نفت تهران را که با آن شرایط خاص بسته و راهی لیگ شد زیر ذره‌بین قرار داد. تیمی که ۲ سال موفق را با علیرضا منصوریان سپری کرده بود در بلاتکلیفی محض قرار داش و درست چند روز مانده تا شروع لیگ، علی دایی هدایت این تیم را پذیرفت تا همگان منتظر نفت مدل ۹۵ باشند و ببینند که علی دایی بعد از حضور در صبای قم این بار در این تیم چه عملکردی خواهد داشت.

نفت اما از همان ابتدای فصل و در اولین بازی مقابل استقلال نشان داد که امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و این موضوع با فینالیست شدن این تیم در جام حذفی نمود زیادی پیدا کرد. آن هم وقتی که دیدیم شاگردان علی دایی از سد تیم‌های پر قدرتی مثل استقلال و سپاهان گذشتند تا حریف شاگردان امیر قلعه‌نویی در فینال جام حذفی باشند اما در لیگ برتر شرایط متفاوت بود و نفتی‌ها در کمرکش جدول باقی ماندند.

موضوع مهم اما همین جاست. تیمی که با مشکلات مالی و مدیریتی زیادی امسال دست و پنجه نرم می‌کرد توانست فینالیست جام حذفی شود و در حالی که حدود ۴۰ روز دیگر باید در حساس ترین بازی فصل خود به زمین بروند اما نه تنها هنوز مشکلات مالی این باشگاه حل نشده بلکه با استعفای حسین شهریاری از سرپرستی این باشگاه، نفت تهران به حال خود رها شده و مشخص نیست کارهای مدیریتی این باشگاه را چه شخصی انجام خواهد داد.

از طرف دیگر از سوی مالکان باشگاه هم تحرک خاصی دیده نمی‌شود و آن ها هم که منتظر هستند تا سند قطعی مالکیت باشگاه به نامشان بخورد گویا فعلا همه چیز را متوقف کرده و منوط به این هستند که وضعیت مالکیت شان روشن شود و سپس کارها را پیش ببرند. در این شرایط بازیکنان نفت هم در بلاتکلیفی محض قرار دارند. آن ها حدود ۴۱ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و در حالی که به پایان لیگ نزدیک شده‌ایم مشخص نیست چه زمانی به پول خود خواهند رسید.

با این وضعیت باید دید در نهایت تکلیف این تیم و بازیکنانش چه خواهد شد. بهتر است مالکان باشگاه به صورت شفاف در این خصوص اطلاع رسانی کنند که آیا با این شرایط قصد دارند به تیم داری خود ادامه دهند یا آن ها هم عطای کار را به لقایش خواهند بخشید؟ و موضوع دیگر اینکه تکلیف مطالبات بازیکنان و کادر فنی چه خواهد شد. آیا با این شرایط انگیزه‌ای برای بازیکنان تیم نفت باقی می‌ماند تا با قهرمانی در جام حذفی بهترین عنوان تاریخ این باشگاه را به دست بیاورند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج