۵۰۷۳۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زلاتان: دلم برای بازی در اولدترافورد تنگ شده است

مهاجم سوئدی شیاطین سرخ همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است.

خبرگزاری تسنیم: زلاتان ابراهیموویچ که به دلیل انجام بازی خشن در دیدار منچستریونایتد مقالب بورنموث از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) با ۳ جلسه محرومیت مواجه شده بود، با پایان یافتن دوره محرومیتش، در بازی امشب (سه‌شنبه) شیاطین سرخ برابر اورتون در هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس قادر به همراهی تیمش است. زلاتان در شکست یک بر صفر سرخپوشان در خانه چلسی، در پیروزی ۳ بر یک این تیم برابر میدلزبورو و در تساوی بدون گل خانگی شیاطین سرخ غایب بود.

ایبرا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «منچستریونایتد تی‌وی» در مورد وضعیت خودش گفت: بهتر از همیشه هستم. به هر حال پیش از اینکه بخواهم احساسی رفتار کنم، حالا زمان آن است که به فکر بازی با اورتون باشم و به هم‌تیمی‌هایم اعتماد کنم. همیشه به آنها اطمینان دارم.

وی با اشاره به محرومیت اخیرش تأکید کرد: این هم جزیی از بازی است و شما نمی توانید همیشه بازی کنید. گاهی اوقات به دلیل مصدومیت، محرومیت و یا دلایل دیگر ممکن است نتوانید بازی کنید. به هر حال باید از هر اتفاقی درس گرفت. اکنون حس خوبی دارم. دلم برای بازی در اولدترافورد و بازی با هم تیمی‌هایم تنگ شده است، اما سرانجام برگشتم و امیدوارم با موج مثبتی برگردم.

مهاجم پیشین پاری‌سن‌ژرمن در مورد شرایط جدول اظهار داشت: یک بازی می تواند خیلی چیزها را تغییر دهد و ممکن است ما را در رده سوم، پنجم و ششم قرار دهد. البته رسیدن به جایگاه اول یا دوم جدول در این شرایط کمی دور از دسترس است. رقابت خیلی نزدیک است و اگر ما دو یا سه بازی پشت‌سر هم پیروز شویم، سپس می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم.

شیاطین سرخ در حالی با ۵۳ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند که با توجه به دو بازی عقب افتاده خود می‌توانند به لیورپول سوم جدولی که ۵۹ امتیاز دارد، برسند.

ابراهیموویچ در پایان خاطرنشان کرد: ما برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان بازی خواهیم کرد و به دنبال جمع‌آوری امتیازات لازم خواهیم بود. با کمی سعی و تلاش بیشتر در جمع چهار تیم برتر خواهیم بود، من به این موضوع اعتقاد دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج