۵۰۷۳۶۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کمبود دارو در کشور وجود ندارد

رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در سال پایانی دولت، باید پاسخگوی عملکرد این سازمان باشیم، افزود: کارنامه سازمان غذا و دارو به نحوی است که در برابر مردم و پیشگاه الهی قابل دفاع است و در طول سه سال و نیم گذشته، خدمات ارزشمندی را انجام داده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در سال پایانی دولت، باید پاسخگوی عملکرد این سازمان باشیم، افزود: کارنامه سازمان غذا و دارو به نحوی است که در برابر مردم و پیشگاه الهی قابل دفاع است و در طول سه سال و نیم گذشته، خدمات ارزشمندی را انجام داده است

دکتر رسول دیناروند صبح امروز در دیدار نوروزی وزیر بهداشت با مسئولان و کارکنان سازمان غذا و دارو که در ساختمان این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: در سازمان غذا و دارو سعی کردیم تا حداکثر تلاش خود را در جهت سیاست ها و برنامه های وزارت بهداشت انجام دهیم و وقتی وضعیت موجود را با سال ۹۲ مقایسه می کنیم، خوشبختانه به هیچ عنوان با بحران و کمبود اقلام دارویی روبرو نیستیم.

دیناروند اضافه کرد: در سال ۹۲ شاهد کمبود برخی داروهایی بودیم که بسیار ساده و پیش پا افتاده بودند اما امروز علاوه بر تامین داروی مورد نیاز و کنترل قیمت آن، قیمت تجهیزات پزشکی و داروهای وارداتی به ترتیب ۷۰ و ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است اما برخی افراد، نقاط قوت و خدمات دولت را زیر سوال می برند.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته وزیر بهداشت و اعضای شورای معاونین وزارت بهداشت با رییس جمهور، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی از خدمات وزارت بهداشت تقدیر کرد و از آن به عنوان وزارتخانه ای یاد کرد که باید به آن افتخار کرد زیرا سلامت، اولویت اصلی دولت یازدهم است و رضایتمندی مردم از وزارت بهداشت به طور قابل توجهی افزایش یافته که بخش عمده آن نیز مدیون سیاست گذاری و پیگیری های وزیر بهداشت، مسئولان و مدیران این وزارتخانه و خانواده بیش از ۴۰۰ هزار نفری حوزه سلامت است.

رییس سازمان غذا و دارو، یادآور شد: در حوزه غذا، اقدامات بسیار ارزشمندی در کشور انجام شد و در سال گذشته، در سه مجمع معتبر بین المللی حضور یافتم و تجربیات ارزشمند کشور را در حوزه‌هایی مانند چراغ راهنمای غذایی، کاهش اسیدهای چرب ترانس و روغن پالم و همچنین کنترل برنج های وارداتی را به سایر کشورها انتقال دادم و وضعیت ایران در این حوزه، در سطح دنیا، مناسب بود.

بنابر اعلام وب‌دا، دکتر دیناروند با بیان اینکه در حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، برخی فشارها به این سازمان وارد می‌شود، گفت: خوشبختانه جلوی ورود هزاران تن برنج وارداتی غیرسالم به بازار را گرفتیم و دیگر کسی جرات ندارد که کالاهای آسیب رسان به سلامت مردم را از راه‌های قانونی وارد کشور کند و خدمات این حوزه را زیر سوال برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داروهای ایرانی اشغال هستن تاثیری رو بیماری ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج