جاباما
۵۰۷۴۵۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

«جماران» اعلام موجودیت کرد

جریان مردمی انقلابی فرزندان نسل سوم روح الله با عنوان «جماران» و با شعار «ما ۳۳ میلیون نفر»، امروز با حضور در حسینیه جماران اعلام موجودیت کرد.

خبرگزاری فارس: جریان مردمی انقلابی فرزندان نسل سوم روح الله با عنوان «جماران» و با شعار «ما ۳۳ میلیون نفر»، امروز با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، اعلام موجودیت کرد.

اعضای این تشکل متشکل از 110 تن از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاههای کشور ، مدیران اجرایی، فعالین فرهنگی و رسانه ای و ... در قالب هیات موسس «جماران» گردهم آمدند تا با تاکید بر کارآمدسازی دولت اسلامی و نظام اجرایی کشور، توجه به برنامه ها و تحول ساختارها درکنار بهره مندی از افراد متخصص و متعهد، آغازگر "جریان مردمی انقلابی رویش های آگاه و نواندیش ایران اسلامی" باشند.

در این مراسم، پس از قرائت و تصویب مرامنامه و اساسنامه، انتخابات شورای مرکزی "جماران" برگزار شد و ۳۵ نفر بعنوان اعضای شورای مرکزی این مجموعه انتخاب شدند.
تمامی اعضای جماران از نخبگان جوان زیر 40 سال هستند که 60 نفر از آنها دارای تحصیلات در مقطع دکتری هستند.

در مرامنامه جماران، این جریان مجموعه‌ای متشکل از جوانان مسلمان، انقلابی، اندیشه‌ورز، باورمند به حکومت جهانی مستضعفین، دغدغه مندِ آرمانهای انقلاب اسلامی و عدالت طلب و حقیقت خواه معرفی شده که با بهره مندی از بالاترین ظرفیت‌های دانشی و تجربی، مومن به آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و با هدف متعالی تحقق تمدن نوین دینی فعالیت خواهد کرد.

اعضای جماران تاکید کرده اند که این جریان اهل سیاسی کاری، سیاسی بازی، سیاست زدگی، دعواهای قبیله ای و حزبی و مناقشات جناحی قدرت طلبان سیاسی و صاحبان شرکت های سهامی سیاسی نیستند و با اعتراض به وضع موجود اداره کشور ، بنا دارند بازوی فکریِ فرهنگی و عقل منفصل نهادهای انقلابی و کارآمد بوده و با ایجاد فضای پُرخروش و پُرجوشش گفتمانی، ظرفیت های موجود و پراکنده جوانان انقلابی را تجمیع، سازماندهی و هم افزا کرده، توانمندی های ایشان را ارتقا داده و با به میدان آوردن جوانان، آنها را آماده نقش پذیری در رسالت ها و ماموریت های انقلاب اسلامی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب نسل من که از دنیا رفتند و آرزوی زمان شاه و به گور بردند ما هم از فرط نداری و بیماری داریم از بین میریم بچه هامونم چهل پنجاه ساله شدند و فقط دزدی آقایان را دیدند و اختلاس و اختلاسگران و با شصت من عبا و عمامه و نابودی کشور و وطن فروشی آقایان به مقام رسیدنه قاتلها لواط کارها ربا خوارها دزدان و دروغگويان و وطن فروشان ما در این حکومت انسان ندیدیم امیدوارم فرزندان امام خمینی پشتش و بگیرند و فکر مردم و دین و ایمان ملت باشند البته اگر دینی مانده باشه دین ریاکارانه هست زیادم هست ولی دینی که زمان شاه داشتیم نیست و نداریم از بس دروغ شنیدیم و دیدیم شکاک شدیم پیش خودمان میگیم اینها عالمند حتماً میدانند دروغه و برای خر کردن مردم داستانهای دینی تعریف میکنند که از اونور کشور و با آقازاده ها خالی میکنند و میبرند ایرانم نمیمانند اگر راست بود خودشان و خانوادشون هم معتقد بودند خدا به ملت ایران رحم کنه به خانواده امام خمینی کمک کند تا بتوانند پاکسازی کنند و همه این بی دینهای دزد را به سزای اعمالشان برسانند برای توفیق شما دعا میکنم به امید پیروزی مستضعفان

    • بدون نام

      امیدواریم منفعت طلب نباسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج