۵۰۷۴۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آقاخان: با سه امتیاز آسیایی می‌شویم

مهاجم تیم پیکان که دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذراند می‌گوید برای تیمش در بازی با سرخپوشان تهرانی آرزوی موفقیت دارد.

ورزش سه: مهاجم تیم پیکان که دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذراند می‌گوید برای تیمش در بازی با سرخپوشان تهرانی آرزوی موفقیت دارد.

مرتضی آقاخان که عملکرد خوبی در نیم فصل اول به نمایش گذاشت با شروع نیم فصل دوم برای پیکان کمتر به میدان رفت و او در پاسخ به این سوال گفت: بعد از یک نیم فصل خوب که پشت سر گذاشتیم و طبق نظر آقای جلالی در پست غیرتخصصی خودم کار می کردم و کادرفنی از کیفیت فنی ام راضی بودند، متاسفانه بعد از بازی با استقلال که عملکرد نسبتا خوبی داشتم بازی با سپاهان را از دست دادم و بعد از آن بازی وقتی خواستم به شرایط بازی برگردم مشکلاتی به وجود آمد که در یکی از بازی ها به دلیل مصدومیت جزیی نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم و این بدشانسی ها ادامه دار شد.

وی در ادامه گفت: تا روز ۲۸ اسفند که در بازی دوستانه مان با اکسین طی برخوردی که با بازیکن حریف داشتم او سنگینی بدنشان را روی زانوی من انداخت تا ام سی ال پایم دچار کشیدگی شود. خوشبختانه مصدومیت خطرناک و جدی ای نیست و طول درمان مان طبق نظر پزشک بین ۳۰ تا ۴۰ روز برآورد شده است و مطمئنا با رفع مصدومیتم دوباره با قدرت به میادین بازخواهم گشت.

او در خصوص دیدارشان با پرسپولیس در هفته بیست‌وششم گفت: در این روزها اوضاع پیکان را خوب می بینم و بچه ها انگیزه شان بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی افزایش یافته است. امیدوارم در مقابل پرسپولیس هم به مانند نیم فصل اول بازی خوبی را ارائه دهند و با نمایش یک بازی زیبا و 3امتیاز این بازی بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

هافبک پیکان در پایان در خصوص حسرت نبودش در کنار تیم می‌گوید: دوست داشتم این روزها در کنار بازیکنان باشم و من هم مانند سایر هم‌تیمی‌هایم بازی کنم و در پیروزی‌های تیمم سهیم باشم اما متاسفانه یک اتفاق باعث شد من فقط از دور بازی‌های تیمم را نظاره‌گر باشم و حسرت بخورم. با وجود آنکه در کنار تیم نیستم اما همیشه برای موفقیتش دعا می‌کنم. امیدوارم بچه‌ها بتوانند پرسپولیس را به مانند صنعت شکست دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج