۵۰۷۴۶۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

در انتظار تابستان داغ نقل و انتقالات؛

رضاییان در چه صورت به استقلال می‌رود؟

بازیکنی که توسط برانکو از پرسپولیس کنار گذاشته شده درحالی رفتنش به تیم رقیب را تکذیب کرده که احتمال این انتقال پرسروصدا کاملا از بین نرفته است.

خبرگزاری مهر: بازیکنی که توسط برانکو از پرسپولیس کنار گذاشته شده درحالی رفتنش به تیم رقیب را تکذیب کرده که احتمال این انتقال پرسروصدا کاملا از بین نرفته است.

داستان رامین رضائیان و استقلال تا چه حد درست است و تا چه حد شایعه؟ آنچه مسلم است اینکه امروز هیچکس این خبر را تایید نمی کند و درستترش این است که امروز کسی تصمیم نمی گیرد و حتی میل به تکذیب از سوی استقلالی که خودش هافبک راست دارد و رضاییانی که تازه از پرسپولیس جدا شده بیشتر از تایید هم هست.

با این وجود پیگیری های خبرنگار مهر نشان داد که هم از سوی استقلال و برخی مسئولان مذاکره کردن با رامین رضائیان فعلا تعقیب می شود و هم رضائیان گوشه چشمی به استقلال دارد.

ماجرا از طرف رامین رضاییان

اولویت اول پیشنهاد مالی خوب خارجی است، رامین قطعا می خواهد پل های پشت سر خود را خراب نکند و اگر توانست روزی به راس فوتبال ایران برگردد. حالا با توجه به اینکه پرسپولیس او را کنار گذاشته این شرایط برای رضاییان مهیا است در نتیجه می تواند مدتی به خارج از ایران برود و بعد از جدایی برانکو از پرسپولیس روزی به این تیم برگردد.

با این حال اگر پیشنهاد خارجی وجود نداشته باشد استقلال گزینه خوبی برای بازگشت فوری به اوج فوتبال ایران و مبارزه با آنهایی است که رامین را از پرسپولیس کنار گذاشتند. در واقع اولویت دوم رامین رضاییان استقلال است مخصوصا اینکه برای چنین خریدی استقلال باید حسابی دست به جیب شود.

نگاه فنی استقلالی ها به مدافع پرسپولیس

برخی مسئولان استقلال از رضاییان تحلیل فنی می کنند و اعتقاد دارند او در سی متر رو به جلو عالی کار می کند. این درحالی است که جناح راست استقلال هم مصدوم زیاد دارد. اما محقق شدن این امر یک پیش شرط دارد و آن اینکه رضاییان باید پسر خوبی شود و حاشیه را کنار بگذارد. اگر این بازیکن حاشیه هایش را کنار بگذارد شاید استقلالی ها پیشقدم شوند.

شاید تابستان داغ اتفاق بیفتد

با توجه به قراردادی که رامین رضاییان با پرسپولیس دارد بعید به نظر می رسد که ماجرای رفتن او به استقلال جدی شود اما در صورتیکه کار به نقل و انتقالات تابستانی بکشد و رضاییان هم از تیم خارجی پیشنهاد نداشته باشد آنگاه باید منتظر مذاکره جدی وی با استقلالی ها بود. اتفاقی که می تواند نقل و انتقالات تابستانی را داغتر از همیشه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      نیازی نداریم

    • بدون نام

      خدایی چی میزنین انقد چرت و پرت مینویسن اخه

    • shamim

      رضاييان گوشه چشمي به استقلال دااارد!!!هه ..مخت تاب برداشته جناب نويسنده من برترين هاروپاك ميكنم بخاطر بخش ورزشي دروغش بيشترمطالبي كه ميزارين اصلا واقعيت ندارن ازهرده مطلبتون سه چارتاش مربوط ب رضاييانه كه بيشترش دروغه .ول كنيد اون بيچاررو.من مطمنم همچين ادمي نيس كه بخواد بره استقلال.دلمون براش تنگ ميشه جاش هم خاليه ولي ما بازيكناومربي بزرگي داريم بايد قدرشونو بدونيمو واسه تيممون حاشيه درست نكنيم .رضاييانم مطمنم هرجابره موفق ميشه ومحبوب..ازنويسنده خواهش ميكنم ديگه چيزي راجب رضاييان ننويسه...ننويس اقااا

    • خاسر

      خوب چه اشکال دارد،رامین رضائیان یک بازیکن حرفه ای است وشغل ودرامددیگری نداردعمر ورزشی یک ورزشگاردرعرصه ورزشی خیلی کم است اگرموفق نشودبه باشگاههای خارجی منتقل شود می بایستی به یکی ازباشگاههای مطرح ایرانی همچون استقلال،سپاهان،ذوب اهن،برودتا بتواند به عشق فوتبال به خواسته هایش برسد برایش ارزوی سلامتی وموفقیت داریم چون برای تیم ملی ایران هم زحمت کشیده.

    • بدون نام

      ............ حاشیم درست نکن برا پرسپولیس توهمم نزنین خواهشا خره مگه بره کیسه بشه کیسه کش اس تف راق

    • بدون نام

      رضاییان بازیکن خیلی خوبی هست که فقط در استقلال و پرسپولیس دیده میشود در صورتی که در ایران در غیر از این دو تیم بازی کن خیلی زود فراموش میشود کافیه یه نگاه به بازیکنان سابق این دو تیم بکنیم که در استقلال و پرسپولیس چقدر نامی بودند و دیده میشدند ولی بعد از رفتن از این تیم ها فراموش شده اند .در واقع نام بزرگ این دو باشگاه به بازیکن بال پرواز میدهد .من به شخصه جای رامین باشم بجز استقلال و پرسپولیس در تیم دیگری بازی نمیکنم

    • لنس

      اگر این اتفاق رخ بده اونوقت ما میدونیم و رامین رضائیان

    • بدون نام

      رامین رضاییان برای بازگشت فوری به اوج فوتبال ایران ومبارزه باکسانی که به راحتی توراکنارگذاشتندبه استقلال برو

    • بدون نام

      فقط برای برگشت سریع به اوج فوتبال ایران بایدبه استقلال بروی

    • بدون نام

      پرسپولیسهاازرفتنت به استقلال هم اصلا ناراخت نیستن،چون اینهاتوراکنارگذاشتن ،میفهمی!!!

    • esi

      من یک استقلالیم . ولی رامین رو خیلی دوسش دارم چون ی بازیکن با کلاس و کاملا حرفه ای هستش ک ب نظر من تو پست خودش رقیب نداره. پرسپولیس داره اشتباه میکنه ک رامین رو از دست میده. فک نکنم رامین ب استقلال بیاد ولی اگه بیاد قدمش رو چشم. با این حال امیدوارم هر جا که میره موفق باشه چون لیاقت و بار فنی موفق شدن رو داره.

    • بدون نام

      پرسپوليس -با رامين بی رامين عزيز است برا قرمزا اما ای کاش رامين به ليگ افغانستان برود به استقلال نرود چون حال روزش ميشود مثل انصاريان ،بى باشگاه باش به ابيها سر خم نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج