۵۰۷۴۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زیدان: ناواس دروازه بان شماره یک تیم است

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید پیش از جدال فردا شب تیمش مقابل لگانس در هفته ۳۰ رقابت های لالیگا، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

وبسایت نود: زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید پیش از جدال فردا شب تیمش مقابل لگانس در هفته ۳۰ رقابت های لالیگا، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

فردا شب رئال مادرید از ساعت ۰۰:۰۰ میهمان تیم لگانس است و زیدان در مورد این مسابقه گفت:

مثل همه بازی ها، این هم بازی مهمی است. ما همیشه فکر می کنیم که بازی بعدی مهمترین است. نمی دانم این بازی مثل یک پوست موز بالقوه است یا نه، چرا که آنها فکر می کنند ما به راحتی پیروز خواهیم شد. چنین بازی هایی در فوتبال وجود ندارد. در ورزشگاهی سخت، مقابل حریفی که اخیراً خیلی خوب بازی می کند، بازی پیچیده ای خواهد بود.

مدافعان مرکزی:

نقش همه یکسان است. نمی دانیم واران چه مدت دور از میادین خواهد بود. په په خوب است، و بازیکنی مهم، لیدر و یکی از کاپیتان های تیم است. چیزی تغییر نخواهد کرد. ما از په په و ناچو که خیلی خوب کار می کنند در کنار راموس استفاده خواهیم کرد.

بیل:

او به نظرم مثل همه خوب است. او شاد و خوشحال است. وارد مقطع پایانی فصل می شویم و باید ببینیم که چطور فصل را به پایان می رسانیم. نکته خوب این است که همگی به جز واران که مصدوم است، خوب هستیم.

اظهارات پیکه:

علاقه ای به این موضوع ندارم. دیگر در این مورد صحبت نخواهم کرد. تنها به بازی فردا فکر می کنم، و اینکه همگی در بهترین فرم خود هستیم و تمام توان خود را به کار می گیریم. به سایر چیز ها علاقه ای نداریم.

آینده ایسکو:

او بازیکن رئال مادرید است و فوق العاده خوب کار می کند. او خیلی خوشحال است. وقتی از من در مورد ایسکو سوال می کنید، می دانید که چه نظری در موردش دارم. او مهم است و امیدوارم بماند.

تئو هرناندز:

او بازیکن خوبی است، و هیچ شکی در این باره وجود ندارد. من روی کاری که باید با بازیکنان خودم انجام دهم تمرکز کرده ام. در مورد سایرین نمی توانم چیزی بگویم.

رونالدو و کارواخال:

نمی توانم بگویم که آنها در ترکیب تیم خواهند بود یا نه. امیدواریم که هر دو تا پایان فصل بازیکن ۴ اخطاره بمانند. این چالشی است که پیش رو داریم. فردا می بینید که چه کسانی در ترکیب هستند. خبر خوب این است که همگی به جز واران آماده ایم.

کریستیانو خوب است. او بهتر از هر زمانی وارد مقطع پایانی فصل خواهد شد. خب، نه مثل قبلاً. شاید من اشتباه می کنم. او سال هایی داشته که فصل را خیلی خوب تمام کرده است. امیدوارم از نقطه نظر آمادگی جسمانی فصل را خیلی خوب تمام کند. بازی های زیادی باقی مانده و باید از هر لحاظ عالی باشیم، اما او خوب است.

وضعیت جسمانی:

وقتی بازیکنان به همراه تیم های ملی به اردو می روند، نمی توانیم آنها را کنترل کنیم اما سعی می کنیم در فرم خوبی وارد مقطع پایانی فصل شویم. فکر می کنم خوب هستیم. در طول یک بازی، طبیعی است که لحظات سختی هم پیش بیایند.

آیا می خواهید که خامس فصل آینده نیز در تیم ادامه دهد؟

بله.

جو ال کلاسیکو:

می دانیم چه می خواهیم و چه کار می کنیم. کار خود را درست از ابتدای فصل شروع کرده ایم. روی فوتبال بازی کردن و پیروزی در بازی ها تمرکز کرده ایم. نگران سایر مسائل نیستیم.

کیلور ناواس یا کاسیا:

هر دو بسیار مهم هستند، اما کیلور دروازه بان شماره ۱. رئال مادرید است. هیچ شکی در این باره وجود ندارد. وقتی از او استفاده نمی کنم، به این معنی نیست که اعتماد ندارم. باید به کیکو هم شانس بازی بدهم چون او هم خیلی خوب بازی می کند.

مودریچ:

شما به من می گویید که مودریچ اشتباه کار می کند. در بازی قبلی او دو یا سه بار توپ را لو داد اما چطور می توانید بگویید که او اشتباه کار می کند. بازیکنان نمی توانند همیشه خوب باشند. نگران نیستم، از کاری که درون زمین انجام می دهد خوشحالم. همه می توانند بهتر عمل کنند، اما غیرممکن است که همیشه در بهترین فرم خود باشید.

فصل جاری:

افت و خیز هایی وجود داشته، اما با هم به چیز هایی که برنامه ریزی کرده بودیم، دست می یابیم. تاکنون همه چیز را خیلی خوب انجام داده ایم. فردا بازی دیگری داریم و ۳ امتیاز دیگر در خطر است.

بازی مقابل آنچلوتی:

ما رابطه مهم و خاصی با هم داریم. من دستیار او بودم و احترام زیادی برای وی قائل هستم. ما دو مربی هستیم که با نهایت احترام مقابل هم قرار خواهیم گرفت. وقتی آن روز برسد، هر دو می خواهیم در آن مسابقه پیروز شویم. هیچ چیز دیگری حساب نیست. این هم یک دیدار از لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود که وقتی زمان آن برسد، آماده خواهیم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج