۵۰۷۵۲۵
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

رامین رضاییان؛ بی‌رقیب در پرسپولیس

با وجود باخت به نفت آبادان، پرسپولیس همچنان مدعی اول كسب قهرمانی در لیگ شانزدهم است و شاید اگر در پنج هفته آینده مثلا حكمی از فیفا دال بر كسر امتیاز به دست باشگاه نرسد، دیگر بعید است سرخ‌ها جام را لمس نكنند.

آی‌اسپورت: با وجود باخت به نفت آبادان، پرسپولیس همچنان مدعی اول كسب قهرمانی در لیگ شانزدهم است و شاید اگر در پنج هفته آینده مثلا حكمی از فیفا دال بر كسر امتیاز به دست باشگاه نرسد، دیگر بعید است سرخ‌ها جام را لمس نكنند. در این قهرمانی احتمالی البته رامین رضاییان هم نقش نسبتا قابل توجهی دارد؛ بازیكنی كه با مصاحبه اخیر طاهری به وضوح روشن شد دیگر جایی در پرسپولیس ندارد و فصل آینده هم باید برای تیم دیگری توپ بزند. رضاییان ابتدای فصل راهی لیگ تركیه شد اما با پشیمانی زودهنگام از اتخاذ این تصمیم به پرسپولیس برگشت. با این حال برانكو خیلی سخت حاضر شد در برنامه‌های فنی‌اش جایی به این بازیكن بدهد. رامین برای اولین بار در هفته نهم چند دقیقه به میدان رفت و برای نخستین بار در هفته دوازدهم فیكس شد، اما روزهای خوب او تنها ۱۰هفته دوام آورد و بعد از بازی هفته بیست‌ودوم مقابل سپاهان، این بازیكن از پرسپولیس كنار گذاشته شد. با این وجود در همین مدت زمان كوتاه هم رضاییان تاثیر چشمگیری روی صدرنشینی مقتدرانه پرسپولیسی‌ها گذاشت.

رامین و كسب 6امتیاز قطعی

رامین رضاییان تنها در مدت ۷۳۰دقیقه بازی برای پرسپولیس، سه پاس گل داد و چهار گل زد كه البته دوتای آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. در بازی رفت با همین نفت آبادان، رامین اولین اثر جدی‌اش را گذاشت و با ارسال پاس تنها گل بازی برای مهدی طارمی، سرخپوشان را پیروز از زمین بازی بیرون فرستاد. او برابر ماشین‌سازی هم یك گل زد و یك پاس گل داد كه البته با توجه به پیروزی سه بر صفر قرمزها «امتیازآور» محسوب نمی‌شود اما در بازی بعدی و در جریان برتری ۲ بر یك سرخ‌ها برابر پدیده بازهم رامین موثر بود و یك پاس گل داد. بابت گل رامین به سیاه‌جامگان نمی‌توان امتیاز كلیدی به او داد، چون پرسپولیس سه بر صفر برنده شد. او در بازی با صبا بهترین نمایش فصلش را ارائه داد و همه كار كرد اما چون گل اول بازی را حنیف عمران‌زاده به خودشان زد، روی كاغذ درخشش در این مسابقه هم برای رامین امتیازآور محسوب نمی‌شود. رضاییان هفته بعدش یكی از سه گل پرسپولیس را به تراكتورسازی زد و البته در آخرین بازی این فصلش برای پرسپولیس هم در جریان برتری ۲ بر یك برابر سپاهان، یك پنالتی دقیقه آخری گرفت و خودش هم آن را گل كرد. با این اوصاف اگر گل‌ها و پاس گل‌های رضاییان را از كارنامه این فصل پرسپولیس حذف كنیم، این تیم حداقل ۶امتیاز در بازی با نفت آبادان، پدیده و سپاهان از دست می‌دهد.

رقبایی كه هنوز پاس گل نداده‌اند!

در حالی كه فصل رو به اتمام است، هنوز رقبای رامین رضاییان در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس هیچ پاس گلی برای همبازیان‌شان ارسال نكرده‌اند. حسین ماهینی كه البته گاهی در دفاع میانی، دفاع چپ و هافبك دفاعی به میدان رفته با بیش از ۲هزار و صد دقیقه بازی فقط یك گل از روی نقطه پنالتی برابر نفت تهران به ثمر رسانده است. صادق محرمی هم كه امسال در قواره‌های یك «پدیده» ظاهر شده، با وجود عبور از ۷۰۰دقیقه بازی برای قرمزها كه البته عمدتا كیفیت خوبی هم داشته، هنوز نه گل زده و نه پاس گل داده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بی انصاف و بی عدالتین حق رامین این نبود

    • مهدی سمیعی

      بازی باالاوحده امارات جام باشگاهای آسیا پاس گل دوم ماهینی به طارمی داد که فردوسی پورگفت: گل تمام بوشهری.....
      صرفا"جهت اطلاع.

    • بدون نام

      رامین واقعا حیفه.از دست دادنش حماقت محضه.همین فردا در نبود احمدزاده جای خالیش احساس میشه. پرسپولیس احتمالا فردا امتیاز میده و میره تو حاشیه. بیخود و بیجهت.

    • بدون نام

      واقعا حیف که با لجبازی برانکو این بازیکن رو از دست دادیم
      برانکو میتونست پدری بکند برای رضائیان ولی بیشتر ناپدری بود

    • بدون نام

      رامین:(

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج