۵۰۷۵۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برگومی: فکر نمی کنم زیدان بهتر از پیولی باشد

بعد از شکست اینتر مقابل سمپدوریا، استفانو پیولی، سرمربی این تیم با انتقاداتی مواجه شد اما بپه برگومی تأکید کرد که این مربی از زیدان هم بهتر است.

وبسایت نود: بعد از شکست اینتر مقابل سمپدوریا، استفانو پیولی، سرمربی این تیم با انتقاداتی مواجه شد اما بپه برگومی تأکید کرد که این مربی از زیدان هم بهتر است.

با شکست شب گذشته نراتزوری، امید های این تیم برای قرار گرفتن در جمع ۳ تیم برتر لیگ کمرنگ تر شد. برگومی، اسطوره باشگاه اینتر در مصاحبه با Radio ۲۴ گفت:

در حال حاضر غلبه بر تیم مارکو جیامپائولو (سرمربی سمپدوریا) کار آسانی نیست. آیا این درست است که استفاده از بروزوویچ به جای کوندوگبیا چنان تفاوت عظیمی ایجاد کرد؟ قطعاً این تصمیم نمی تواند تأثیری روی قضاوت در مورد پیولی داشته باشد. این انتقادات مستمر و عدم شفافیت در مورد آینده او برای تیم و مربی خوب نیست. تا قبل از بازی دیشب، پیولی به طور میانگین در هر مسابقه ۲،۲۴ امتیاز کسب کرده بود، که دستیابی به این میانگین سخت است. اجازه نخواهم داد که بی جهت تحت تأثیر نتیجه دیشب قرار بگیرم.

برای مثال، وقتی سیلیو برلوسکونی برای اولین بار در میلان آریگو ساکی را روی کار آورد، او در بهترین دوران خود قرار نداشت، اما دید مناسبی داشت. فکر نمی کنم زیدان مربی بهتری نسبت به پیولی باشد و او به همراه رئال مادرید قهرمان اروپا شده است. اگر اینتر ترکیب خود را با چند خرید جدید تقویت کند می توانند با پیولی هم به قهرمانی برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج