جاباما
۵۰۷۵۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انصاری‌فرد:

المپیاکوس از بزرگترین هدیه‌های زندگی‌ام است

کریم انصاری‌فرد در مصاحبه‌ای ویدئویی با شبکه نوا اسپورت یونان تیم المپیاکوس را یک از بزرگترین هدیه‌های زندگی‌اش اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: کریم انصاری‌فرد در مصاحبه‌ای ویدئویی با شبکه نوا اسپورت یونان تیم المپیاکوس را یک از بزرگترین هدیه‌های زندگی‌اش اعلام کرد.

ملی‌پوش ایرانی در مصاحبه با شبکه نوا اسپورت یونان درباره پیوستنش به تیم المپیاکوس، تیم ملی فوتبال ایران و اولین ملاقات با تاکیس لمونیس، سرمربی جدید المپیاکوس صحبت‌هایی را عنوان کرد.

کریم انصاری‌فرد درباره اولین سالروز تولدش به عنوان بازیکن المپیاکوس گفت: از همه به خاطر پیام‌هایشان سپاس‌گذارم. بارها گفتم که المپیاکوس یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا و بهترین تیم در یونان است. به بودن در المپیاکوس و پوشیدن پیراهن این تیم افتخار می‌کنم. همیشه تمام توان خود را برای کمک به تیمم به کار می‌گیرم. در المپیاکوس احساس خوشبختی می‌کنم و باور دارم که اینجا یکی از بهترین هدیه‌هایی است که تاکنون در زندگی‌ام دریافت کردم. بنابراین می‌خواهم تمام توانم را برای تیم المپیاکوس بگذارم و بهترین‌ها را به دست آورم.

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس درباره حضورش در تیم ملی فوتبال ایران و شانس صعود به جام‌جهانی 2018 روسیه هم اظهار داشت: در واقع تیم ملی ایران در مسیر بسیار خوبی جهت صعود به جام‌جهانی قرار دارد. فقط باید 3 بازی بعدی را ببریم و البته برای موفقیت‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد. برای من این اتفاق لذت‌بخش و افتخار است. این برای دومین بار متوالی است که می‌خواهیم از گروه خود به جام‌جهانی صعود کنیم و امیدوار هستم این اتفاق رخ دهد.

انصاری‌فرد در رابطه با تغییر سرمربی تیم المپیاکوس و روی کار آمدن تاکیس لمونیس به نوا اسپورت یونان گفت: زمانی که سرمربی جدید آمد من در اردوی تیم ملی ایران بودم و ۲ روز پیش از بازی با پلاتانیاس در هفته بیست‌وششم سوپر لیگ یونان به تمرینات المپیاکوس بازگشتم. متوجه شدم که المپیاکوس به خوبی مهیای یک چالش و بازی مهم شده است. با اشتیاق فراوان به المپیاکوس آمدم تا به تیمم کمک کنم. در این بازی نشان دادیم که می‌توانیم بهتر شویم و برای رسیدن به پیروزی مصمم بودیم. فکر می‌کنم دقایقی در طول بازی تمرکز خود را از دست دادیم و لحظات سختی برای بازیکنان، کادر فنی و هوداران به وجود آمد. پس از نیم‌ساعت دوباره خودمان را در زمین پیدا کردیم تا نشان دهیم که می‌توانیم بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. نتیجه بازی برابر پلاتانیاس برای ما بسیار مهم بود و به ۳ امتیاز نیاز مبرمی داشتیم. می‌خواهیم که همین روند را در بازی‌های آینده ادامه دهیم تا به قهرمانی برسیم.

تیم المپیاکوس در بازی هفته بیست‌وهفتم سوپر لیگ یونان میهمان تیم کورفو است. انصاری‌فرد درباره این رویارویی گفت: فکر می‌کنم بازی سختی باشد، زیرا کورفو تیم بدی نیست. کورفو تیم خوبی است که شرایط مطلوبی دارد. با تمام قدرت بازی می‌کنیم تا 3 امتیاز را به دست آوریم. این پیروزی می‌تواند گام بعدی المپیاکوس برای قهرمانی در فصل جاری سوپر لیگ یونان باشد.

انصاری‌فرد درباره میزان آمادگی روحی و روانی بازیکنان المپیاکوس با کسب ۲ پیروزی دیگر و مسجل شدن جام قهرمانی سوپر لیگ یونان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم زمانی که تیم تصمیم به قهرمانی دارد انگیزه بازیکنان و هواداران شدت پیدا خواهد کرد. با همین بهانه می‌خواهیم در بازی بعدی بسیار خوب کار کنیم تا به هدف‌مان برسیم. البته جام حذفی را هم می‌خواهیم تا آن را به تاریخ خود اضافه کنیم. به همین‌خاطر تلاش می‌کنیم تا در هر ۲ رقابت سوپر لیگ و جام‌ حذفی موفق شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج