۵۰۷۶۵۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

همه اتفاقاتی که منجر به اخراج رامین شد

هیچ وقت یاد نگرفت که باید در زندگی حرفه‌ای‌اش، بیش از هر چیزی مواظب اشتباه دوم خود باشد! اشتباه اول حق هر فردی است و برای آن می‌تواند بخشیده شود.

روزنامه شهروند: هیچ وقت یاد نگرفت که باید در زندگی حرفه‌ای‌اش، بیش از هر چیزی مواظب اشتباه دوم خود باشد! اشتباه اول حق هر فردی است و برای آن می‌تواند بخشیده شود. اما کسی که بخشیده می‌شود حق اشتباه دوم را ندارد، چه برسد به این‌که اشتباهات بعدی را مرتکب شود. چوب‌خط رامین‌رضاییان نزد برانکو پر شد. او همان ابتدای فصل از چشم برانکو افتاده بود، اما وقتی هم که برگشت، تلاش‌هایش در این راستا بود تا با پرسپولیس به آخر خط برسد، آن‌ هم بدون قهرمانی و پایانی خوش، اما این اشتباهات چه بود؟
جنجال اول فصل
با پایان لیگ ٩٤-٩٥ ناگهان غیب شد. تلفن برانکو ایوانکوویچ، محمود خوردبین و مسئولان باشگاه را جواب نمی‌داد. آن هم در روزهایی که درگیری‌های سرمربی کروات سرخپوشان با کی‌روش اوج گرفته بود. به بهانه عدم دریافت کامل پول قراردادش به سازمان لیگ رفت و یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد. سپس عکس‌هایش در ترکیه به همراه طارمی درحال امضای قرارداد با ریزه اسپور منتشر شد. اتفاقی که با ریزش چندصدهزارنفری دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام و دلخوری شدید هواداران از این دو نفر همراه بود. البته طارمی و رضاییان خیلی زود فهمیدند ریزه اسپور تیمی نیست که آنها را به آرزویی‌هایی که در سر دارند، برساند. پس تصمیم گرفتند برگردند.
برانکو از ابتدا مخالف بود
با رفتن رضاییان، ماهینی و محرمی جذب شده بودند. رامین ولی قرارداد خود را فسخ کرد و با اعلام پشیمانی از مدیران خواست با بازگشتش به تیم موافقت کنند. برانکو از همان اول مخالف این اتفاق بود. این را بارها به باشگاه و علی کریمی و سایر پیشکسوتانی که برای بازگشت شماره ٢٧ پادرمیانی کرده بودند، اعلام کرد. اما درنهایت با اصرار آنها و هواداران قبول کرد فرصت دوباره‌ای به رضاییان بدهد. مدافع-‌هافبک ملی‌پوش هم برای نشان دادن حسن‌نیت خود قراردادی جدید با پرسپولیس امضا کرد و به تیم بازگشت. اما این تازه آغاز مشکلات بعدی بود! چند هفته ابتدای لیگ را از روی نیمکت ذخیره‌ها نظاره‌گر بازی‌‌ بود. برانکو مجبور بود در تمام مصاحبه‌ها درباره بازی نکردن رضاییان حرف بزند. او نمی‌توانست برای بازی دادن به رامین به حسین ماهینی،‌ صادق محرمی و ‌فرشاد احمدزاده پشت کند و آنها را نیمکت‌نشین کند. در صورت انجام این کار تیمش با یک اختلاف و حاشیه درونی بزرگ مواجه می‌شد.
افشای جزییات جلسه خصوصی
یک بار از برانکو درخواست می‌کند جلسه‌ای خصوصی با او برگزار کند. یک ساعت بعد، گزارش این جلسه در رسانه‌ها منتشر شد. سپس رامین در مصاحبه‌ای گفت: «با برانکو حرف زدم بیشتر به من بازی بدهد». دوباره ناراحتی برانکو از رامین به اوج رسید. او به نزدیکانش گفته بود: «برای بازی کردن می‌‌خواهد من را مقابل رسانه‌ها و هواداران قرار بدهد. چرا باید جزییات جلسه‌ خصوصی‌اش با من را در رسانه‌ها اعلام کند؟» قبل از آن هم وقتی رامین از اردوی تیم‌ملی با مصدومیت برگشته بود، مدتی از ترکیب توسط برانکو کنار گذاشته شده بود!
خشم در دربی، اعتراض در مسقط، ‌اخراج در دوبی
در دقیقه ٦٧ دربی برگشت، رضاییان جای خود را به علیپور داد. آقای معترض با نگاهی خشن به روی نیمکت،‌چسب دستش را باز ‌کرد و به زمین ‌‌کوبید و از زمین خارج شد و با برانکو هم دست نداد. چندی بعد در مسقط و پیش از بازی با الهلال هم به خاطر حضور در پست‌ هافبک راست به برانکو اعتراض کرده بود. با مسلمان هم مشاجره لفظی داشت. چند روز بعد در تمرینات قبل از بازی با الوحده در امارات درگیری شدیدی با علیپور داشت و توسط کریم باقری هر دو نفر اخراج شدند. اما پشت پرده این اخراج چه بود؟ یک تکل ساده در تمرینات و داد و بیداد و فحاشی و زدوخورد بعدی؟ خیر! ماجرا زمانی بالا گرفت که ستاره پرسروصدا به نشانه اعتراض برخلاف علیپور از تمرین به هتل رفت. همان شب سر میز شام با شنیدن تصمیم خارج شدنش از ترکیب بازی با الوحده توسط برانکو داد و بیداد به راه می‌اندازد و در جمع بازیکنان به او می‌گوید: «چرا فقط با من چنین برخوردهای انضباطی صورت بگیرد؟ چرا با بقیه که بی‌انضباطی‌های بدتر داشته‌اند، این‌طور رفتار نکرده‌ای؟» برانکو هم که اصلا انتظار چنین حاضرجوابی تندی نداشت؛ فقط یک جمله به زبان آورد؛ «هر دو فردا برمی‌گردید تهران». سپس از مسئولان باشگاه خواست این موضوع را از طریق سایت باشگاه رسانه‌ای کنند.
آینده نامعلوم...

رامین تلاش زیادی داشت در این مدت بتواند رضایت‌نامه خود را از باشگاه با توجه به کنار
گذاشته شدن از تیم بگیرد، اما با باشگاه قرارداد داشت. مدیران او را اخراج نکردند که بتوانند از ترانسفر او درآمدزایی داشته باشند. به همین دلیل با پیشنهاد صدور رضایت‌نامه مخالفت و اعلام کردند هر باشگاهی که خواهان جذب او است، باید با آنها وارد مذاکره شود. رضاییان دو پیشنهاد از تیم‌های اروپایی با مبالغ بسیار پایین مالی دارد. خودش در تلاش است هر طور که شده راهی اروپا شود، اما در قطر هم پیشنهادهایی برای او دست و پا کرده‌اند. حالا همه منتظر آینده رامین رضاییان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد د

      هر چی برانکو کبیر بگه همونه.ما تا اخر پشتتیم برانکو با روزای خوب و بد ....

    • بدون نام

      حق با برانکو هست
      بازیکن پول میگیرد که در خدمت تیم و هوادار باشد
      پس باید تابع قوانین باشگاه باشد
      از باشگاه های معتبر اروپایی یاد بگیرند

    • بدون نام

      قشقایی به برانکو سلام میرساند پس خود او هم باید اخراج میشد

      پاسخ ها

      • سعید

        بد داری میسوزی
        شامپو تو گرفتی؟
        هر چی برانکو بگه

    • بدون نام

      سلام به نظر من سرمربی تیم محبوبمان پرسپولیس بایستی عدالت را برای تمام بازیکنان انجام دهد ،باید علیپور هم تنبیه انضباطی می‌شد شاید رامین اشتباهات بعدی را انجام نمی‌داد.رامین هم به تنهایی قریب به ۱۸ امتیاز از ۶۵امتیاز پرسپولیس را نصیب این تیم نموده نباید با ایشان اینطور برخورد می‌کردند!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج