۵۰۷۶۶۶
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

اعتراض قاتل اراکی به ۶ بار قصاص

پرونده یک جنایتکار که درانتقامی کور، شش نفر از اعضای دو خانواده را کشته بود، با اعتراض عامل جنایت به حکم شش بار قصاص، به دیوان عالی کشورارسال شد.

روزنامه ایران: پرونده یک جنایتکار که درانتقامی کور، شش نفر از اعضای دو خانواده را کشته بود، با اعتراض عامل جنایت به حکم شش بار قصاص، به دیوان عالی کشورارسال شد.
فرشید محمدحسینی طاهری، قائم‌مقام رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: متهم اصلی پرونده، پس از محاکمه در وقت فوق‌العاده در دادگاه کیفری استان، محکوم شد. اما با اعتراضش به حکم صادره، پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد. در حال حاضر نیز منتظر تصمیم و حکم نهایی دیوان عالی کشور هستیم.عامل این جنایت‌ها، عباس صحرایی نام دارد که ۲۲ دی‌ سال ۹۵ شش نفر از شهروندان اراکی را به قتل رساند.
۶ بار قصاص در ملأعام و ۸ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق حکم متهم ردیف اول پرونده است.
گزارش پرونده
دراین ماجرای تکان دهنده که ۲۲ دی سال گذشته رخ داد، عباس که به اتهام مشارکت و حضور در پرونده قتل پسرجوانی زندانی بود پس از حدود یک سال و با سپردن وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شد.اما مدتی پس از آزادی و در اقدامی کینه جویانه اعضای دوخانواده را به رگبار گلوله بست. درنخستین جنایت، یک مأمور پلیس و سه نفر از اعضای خانواده‌اش کشته شدند. در جنایت دوم نیز زن وشوهری هدف شلیک‌های انتقامجویانه قرارگرفتند که فرزندشان سال گذشته به قتل رسیده و عامل جنایت درهمان پرونده بازداشت شده بود. در این جنایت سه نفر نیز مجروح شده بودند.
همزمان با اعلام خبراین جنایت‌ها، تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغازشد و سرانجام با ردیابی‌های ویژه اطلاعاتی و عملیاتی کارآگاهان، قاتل فراری چند ساعت بعد دستگیر شد. این جنایتکار در اعتراف‌هایش درباره قتل هر یک از دو خانواده، انگیزه‌های متفاوتی بیان کرد.او درباره قتل پدر و مادر قربانی نزاع پارسال گفت: «زمانی که در زندان بودم، شنیدم که اولیای دم اقدامات غیراخلاقی در قبال خانواده‌ام انجام داده‌اند، مثلاً روسری مادرم را از سرش برداشته بودند و... همان موقع تصمیم گرفتم وقتی از زندان آزاد شدم، آنها را به قتل برسانم.»
او درباره قتل مأمور نیروی انتظامی و سه عضو خانواده او هم گفت: «من قبلاً خواستگار یکی از اعضای خانواده مأمور پلیس بودم اما به جرم ضرب و جرح به زندان افتادم. پس از آزادی دوباره حرف‌هایی درباره ازدواج زدیم اما به توافق نرسیدیم برای همین نقشه قتل آنها را نیز کشیدم. روز حادثه به خانه مأمور رفتم و او و دختر مورد علاقه‌ام و مادرش را کشتم. همیشه گفته‌ام هرکسی که به من خیانت کند، می‌کشم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو هم روسری از سر مادرشان بر میداشتی!
      زیاده روی کردی
      پس شش با اعدام هم کم است
      پس ازاعدام
      عذاب الهی هنوز ...

    • سالار

      کسی که قاتل وجانی هست نباید آزاد بشه حتی با وثیقه

    • بدون نام

      عجب وحشیه،اینو هر کاری میکنین دیگه ولش نکنین

    • بدون نام

      چقدر پررو هم هست مردک دیوانه این حکم هم برای این وحشی آدمکش کمه با چه رویی اعتراض کرده

    • محمد

      اصلا چرا تا حالا اعدامش نکردین که حالا اعترض کنه؟؟؟؟؟؟؟

    • سینا

      سریع این کثیف را به سزای خودش برسونید

    • محمود شیراز

      نمیشه بگی این حیوان چون حیف حیوان که بخوای به یه همچین موجودات رذل وپستی بگی این نه شش بار بلکه شصت بار اعدامم کمشه باید با پا اویزونش بکنی یه چاقو زنجانی تیزی ساعتی 40گرم ازگوشت بدنش بکنی تا برسه به استخوانش بایه ساتورم هر ساعتی یه تکه استخوانش جدا کنی که مرگ ارومی نداشته باشه پس فطرت اشغالو

    • هادی آبادان

      اینو اگه من قاضی بودم هر روز یه تیکه گوشت ازش می بریدم تا عذاب بکشه

    • بی دل

      محمود شیرازی، سلام اینکه دیوانه است درسته و کم عقل ولی اونطوری هم ساعتی چهل گرم حدود چهل ماه طول میکشد تا تموم بشه تقریبا هر سه روز یک سیر، ماهی ده سیر یا یک چارک تقریبا نود کیلو وزن داشت هووو بیشتر از چهار ماه تقریباً گوشت لخم او را روزی چهل گرم بکنی شش تا هفت ماه طول میکشد، شدنی نیست، حقوق بشر چی میشه!!!

    • سعید

      ولش کنین بزارین بچرخه برای خودش
      چیکارش دارین بیچاره را
      ;-)

    • روانشناس

      بعضی ادمهآ خودشونو صاحب مال مردم میدونک وبه زور میخان یا داماد کسی بشن یا عروس کسی ولی وای به روزی که به خواسته شون برسن اون موقع مثل زالو خون تمام خانواده رو میکشن بخدا خیلی دقت کنید با اینطور افراذ حتی تلفنی چت نکنین اصلا این روزهآ شماره تلفنتو ندونن خیلی بهتره

    • بی دل

      سلام جناب روانشناس. هرچه از اینگونه افراد دور باشی هم راحتی و ایمن و هم از نظر روحی اذیت نمایشی چون اینطور افراد از انسانیت خارج شدن

    • میلاد . ایران:47

      از هیچی خبر ندارین ، الکی قضاوت میکنین!!
      خداییش دمش گرم ، به خاطر ناموسش رفت پای چوبه ی دار، به این میگن آدم باغیرت و با ناموس ، خدا رحمتش کنه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج