۵۰۷۷۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فنونی‌زاده: جوانان استقلال راه خود را گم نکنند

هافبک پیشین استقلال گفت: جوانان باید قدر پیراهنی را که می‌پوشند بدانند و با عملکرد خوب در چند بازی راه خود را گم نکنند.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی‌زاده با انتقاد از رفتار بازیکن جوان استقلال گفت: متأسفانه پیروزی خوب آبی‌پوشان مقابل فولاد را حرکت غیرحرفه‌ای بازیکن جوان استقلال تحت‌الشعاع قرار داد، این بازیکن نشان داد که هنوز جنبه بازی در استقلال را کاملاً پیدا نکرده و حمایت سرمربی از او به جای آنکه تعهد وی را بیشتر کند، باعث شده که این جوان به بیراهه برود و از موقعیتی که به دست آورده، درست استفاده نکند.

وی ادامه داد: سال‌های پیش آرزوی بازیکنان این بود که فقط بر روی نیمکت سرخابی‌ها بنشینند و حالا یک بازیکن که خوب بازی می‌کند و می‌تواند آینده باشگاه و تیم ملی کشورش را روشن کند، خود را به نابودی می‌کشاند.

هافبک پیشین استقلال افزود: کنار گذاشتن او از تمرینات گروهی و نبردنش به تبریز برای بازی برابر گسترش فولاد، کار بسیار درستی بود که منصوریان انجام داد و نشان داد که اخلاق برای او مهمتر از نتیجه است.

فنونی‌زاده در خصوص دیدار استقلال برابر فولاد خوزستان که منجر به پیروزی آبی‌پوشان تهرانی شد، گفت: استقلال در نیم فصل دوم کاملاً متحول شده و توانسته هشت بازی را با پیروزی به پایان رسانده و نشان دهد که با تمرینات منظم و یک بازی ساده و روان، می‌توان به پیروزی‌های خوبی دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در تمامی زمان بازی، آبی‌پوشان برتری خوبی نسبت به فولادی‌ها داشتند و می‌توانستند به چند گل برسند اما بدشانس بودند و بازی را با یک گل به پایان بردند و توانستند سه امتیاز را از آن خود کرده و به رده دوم جدول برسند.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌پوشان می‌توانند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند؟ گفت: کار بسیار سخت است و بر روی کاغذ، پرسپولیس شانس بیشتری نسبت به تراکتور و استقلال دارد، اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و جذابیت این ورزش گروهی به همین است که نمی‌دانیم تا پایان بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: منصوریان باید جوانانی را که به یکباره چهره می‌شوند، مدیریت کند و اجازه ندهد که اتفاقات حاشیه‌ای در نتیجه‌گیری تیم او تأثیر بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج