جاباما
۵۰۷۷۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازگشت دوباره جهانبخش به آمستردام آرنا

هفته بیست و نهم رقابت های آردیویسه هلند امشب در حالی پیگیری می شود که در یکی از مهمترین بازی ها آلکمار با ملی پوش ایرانی خود مهمان تیم مدعی و پرافتخار آژاکس خواهد بود.

ورزش سه: هفته بیست و نهم رقابت های آردیویسه هلند امشب در حالی پیگیری می شود که در یکی از مهمترین بازی ها آلکمار با ملی پوش ایرانی خود مهمان تیم مدعی و پرافتخار آژاکس خواهد بود. قرمرزپوشان آلکمار امشب در حالی در مقابل آژاکس صف آرایی خواهند کرد که بار دیگر علیرضا جهانبخش ستاره اخود را در جمع بازیکنان می بینند. ملی پوش ایرانی بعد از استراحت در بازی اوایل هفته بار دیگر شرایط لازم برای حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده و امشب بازگشت جالبی به ورزشگاه زیبای آمستردام آرنا خواهد داشت.

جهانبخش بعد از بازی های ملی اوایل فروردین ماه چند روز دیرتر از همه بازیکنان به تمرینات آلکمار اضافه شد ضمن این که مصدومیتی جزئی هم داشت از همین رو در مصاف اوایل هفته به میدان نرفت تا برای جدال با آژاکس در اوج آمادگی قرار داشته باشد. حریفی که همواره جهانبخش مقابلش درخشش فوق العاده ای داشته و انتظار می رود در بازگشت دوباره به آمستردام آرنا دوباره یکی از نمایش های به یادماندنی خود را ارائه بدهد.

پرافتخارترین باشگاه هلند بعد از برتری در دربی اوایل هفته برابر فاینورد صدرنشین حالا قصد دارد با عبور از سد آلکمار اختلاف سه امتیازی اش با رقیب همشهری را از بین ببرد اما از آن جا که در سال های گذشته آلکمار و ستاره هایش همواره رقابت نفسگیری با آژاکس داشته اند بسیاری از رسانه های هلندی از دشواری های خاص این مصاف برای آژاکسی ها نوشته و از جهانبخش به عنوان برگ برنده ون دن برووم سرمربی آلکمار نام بردند.

مصاف دو تیم از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در ورزشگاه آمستردام آرنا آغاز خواهد شد، مکانی که در این فصل کم شاهد رقابت ستاره های ملی پوش و جوان ایرانی با آژاکس نبوده است که از این جمع امشب نوبت به جهانبخش رسیده تا درخشش و توانایی های خود را نشان بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج