۵۰۷۸۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ابراهیموویچ: شاید مثل کانتونا هنرپیشه شوم

ستاره سوئدی شیاطین سرخ در یکی دیگر از اظهارات سرشار از اعتماد به نفس خود از علاقه‌مندی‌اش به هنرپیشگی گفت.

خبرگزاری تسنیم: زلاتان ابراهیموویچ که شب گذشته (سه‌شنبه) با گلزنی از روی نقطه پنالتی منچستریونایتد را از شکست خانگی برابر اورتون نجات داد، در واکنش به شایعاتی که از توافق او با یک تیم آمریکایی برای بازی در MLS‌ حمایت دارند، اظهارنظر جالبی انجام داد.

«ایبرا»ی ۳۵ ساله که از زمان انتقالش به اولدترافورد در تابستان سال گذشته به عنوان یک بازیکن آزاد، در ۴۱ بازی‌اش برای من‌یونایتد ۲۶ گل زده و بهترین بازیکن این تیم بوده است، تنها تا پایان این فصل با شیاطین سرخ قرارداد دارد اما در قراردادش بندی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد یک سال دیگر با این تیم تمدید کند.

این در حالی است که اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه تیم لس‌‌آنجلس گلکسی می‌‌خواهد با ابراهیموویچ قرارداد ببندد، البته سایت ESPN‌ روز دوشنبه مدعی شد که احتمال رفتن ایبرا به آمریکا ۵۰-۵۰ است و تا این مقطع هنوز هیچ قرارداد قطعی میان این بازیکن سوئدی و آمریکایی‌هایی منعقد نشده است.

ابراهیموویچ در پایان بازی تیمش برابر اورتون به شبکه BT اسپورت گفت: من به عنوان بازیکنی ۳۵ ساله به انگلیس آمدم و همه فکر می‌کردند که من روی ویلچر هستم اما چه اتفاقی افتاد؟ شیر هنوز زنده است و اوضاع همینی است که می‌بینید. نشان دادم چیزهایی که همه می‌گفتند، اشتباه بوده است. دیگر نمی‌شنوم که کسی درباره‌ام بد بگوید. دیگر تفریحی در کار نیست چون آنهایی که از من متنفر بودند هم به جمع هواداران پیوسته‌اند و حتی شبیه کسانی شده‌اند که به توانایی‌های من ایمان دارند. من ۳۵ ساله‌ام و یکی دو ماه دیگر هم ۳۶ ساله می‌شوم اما سن فقط یک عدد است. من به کارم ادامه می‌دهم و کاری می‌کنم که بقیه از من مسن‌تر به نظر برسند. می‌دانم که لیگ برتر التماسم می‌کند که بمانم. وقتی به اینجا آمدم گفتم که یک سال زمان لازم دارم اما در عرض سه ماه به چیزی که می‌‌خواستم، رسیدم با این حال نمی‌دانم حالی که امروز دارم را سال آینده هم داشته باشم یا نه.

مهاجم پیشین پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: من یک شیر هستم. جدول هم دروغ نمی‌گوید. اگر تیم در جایی قرار دارد که هست به خاطر این است که در همین حد نتیجه گرفته‌ایم. قرار گرفتن در جمع ۴ تیم بالای جدول برای من ... (حرفش را نیمه تمام رها می‌کند)

مهاجم سوئدی خاطرنشان کرد: آخرین باری که دوم شدم را حتی به یاد نمی‌آورم، شاید در میلان بود (فصل ۱۲-۲۰۱۱ سری A که روسونری بعد از یوونتوس نایب قهرمان شد). در این سال‌های اخیر اما تیم من همیشه قهرمان بوده است. من واقعاً جایگاه فعلی تیمم را دوست ندارم. این یک شکست است. در واقع قرار گرفتن در هر رده‌ای بعد از صدر جدول یک ناکامی است. ما اما هنوز جام‌های دیگری برای بردن داریم. هنوز می‌توانیم بهترین بازی‌های‌مان را ارائه کنیم و هنوز به دنبال موفقیت‌های بیشتری هستیم.

ابراهیموویچ گفت که درباره زندگی پس از بازنشستگی‌اش فکر کرده است و شاید همان راهی را در پیش بگیرد که دیگر اسطوره منچستریونایتد، اریک کانتونا رفته است.

او عنوان کرد: اریک، اریک است و زلاتان، زلاتان. من با شرایطی متفاوت می‌آیم و کاری که از دستم برآید را انجام می‌دهم. مردم اریک را تا پایان عمرشان به خاطر کارهایی که انجام داده به یاد خواهند سپرد و مرا هم به خاطر کارهایم به یاد خواهند سپرد. تنها کاری که او انجام داده و من انجام نداده‌ام، هنرپیشگی است. من هم کنجکاوم بدانم هنرپیشگی چگونه است، مثلاً ایفای نقش به عنوان یک مأمور مخفی در فیلم «هویت بورن» و «جیمز باند» جدید! چرا که نه؟

کاپیتان پیشین تیم ملی سوئد در مصاحبه‌ای دیگر به شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد هم گفت: خیلی چیزها باید درست شوند. من دیگر ۲۰ ساله نیستم که ۵ یا ۱۰ سال دیگر برای بازی کردن وقت داشته باشم. شاید یک، دو یا سه سال دیگر بتوانم بازی کنم پس همه چیز به چیزی بستگی دارد که دنبالش باشید و چیزی که باشگاه می‌خواهد در بینش آن است به این دلیل است که من به اینجا نیامده‌ام که وقت هدر دهم. من اینجا آمده‌ام تا پیروز باشم. اگر می‌‌خواهید پیروزی‌های بزرگتری کسب کنید باید موقعیت‌های بزرگتری به وجود آورید. من در حالی پیشنهاد من‌یونایتد را قبول کردم که این تیم در لیگ قهرمانان نبود و شرایطش را همان‌طور که بود پذیرفتم اما می‌دانستم که این تیم تیمی است که پتانسیل قهرمانی دارد. من آمدم تا کمک کنم و کاری که از دستم ساخته است را انجام دهم. آمدم تا اوضاع را بهتر کنم و تیم را به سطوح بالاتر برسانم. ببنیم چه می‌شود.

ابراهیموویچ در پایان درباره اینکه آیا قراردادش با تیم تحت هدایت آقای خاص تمدید خواهد شد یا خیر، تأکید کرد: اگر چیزی برای گفتن درباره این موضوع وجود داشت، تا الان آن را گفته بودم. ما در حال مذاکره هستیم. فعلاً درباره اینکه به عقد قراردادی جدید نزدیک شده‌ایم یا از آن دور، خبر جدیدی نیست. هنوز داریم مذاکره می‌کنیم و باید دید که چه می‌شود. برای من هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج